Author Topic: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]  (Read 718 times)

Rick McCrank

  • Guest
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #25 on: March 26, 2009, 11:46:45 PM »
it's definitely not as good as the last but I'm lovin almost all of it....



only ones I was not feelin are:

The Pimp & The Bun
Harry Asshole
Hard As Hell


 

AnybodyKilla

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7490
  • Karma: -585
  • SERVIN EM HEAT!!!
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #26 on: March 27, 2009, 01:34:18 AM »
Only kept one song on here "Da Game Been Good To Me", the rest were mehh!!!
 

Rick McCrank

  • Guest
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #27 on: March 27, 2009, 01:45:39 AM »
Da Game Been Good To Me

that is the best track...
 

R1ZE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2903
  • Karma: -8
  • Do 4 Love
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #28 on: March 27, 2009, 02:12:01 AM »
it's definitely not as good as the last but I'm lovin almost all of it....



only ones I was not feelin are:

The Pimp & The Bun

Harry Asshole
Hard As Hell

lol, wow. thats easily the best song imo

the other tracks arent even close
 

GimmeYourShoes

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1241
  • Karma: 68
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #29 on: March 27, 2009, 05:43:40 AM »
I just skimmed this through. It's that traditional UGK. I'm very pleased with this album. 8)

Amazon.com is offering this album for 9.99$
http://www.amazon.com/UGK-4-Life/dp/B001ESYAJ4/ref=pd_bbs_sr_3?ie=UTF8&s=music&qid=1238015110&sr=8-3

Order now!

fuck ya post nigga


+1 for big steve n that wossness sig.. i got that shit jammin now..lol

+1 That's what's up. I just recently started my re-studies on Wossness albums because I pretty much forgot how good they were. RIP Big Steve.
<a href="http://www.youtube.com/v/S_oMD6-6q5Y&amp;hl=en_US&amp;fs=1&amp;color1=0x006699&amp;color2=0x54abd6" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/S_oMD6-6q5Y&amp;hl=en_US&amp;fs=1&amp;color1=0x006699&amp;color2=0x54abd6</a>
 

Rick McCrank

  • Guest
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #30 on: March 27, 2009, 12:42:20 PM »
it's definitely not as good as the last but I'm lovin almost all of it....



only ones I was not feelin are:

The Pimp & The Bun

Harry Asshole
Hard As Hell

lol, wow. thats easily the best song imo

the other tracks arent even close

something about that beat... I hate it for it some reason

Kurupt or somebody used it before.... just a crappy sample
 

R1ZE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2903
  • Karma: -8
  • Do 4 Love
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #31 on: March 27, 2009, 04:03:23 PM »
it's definitely not as good as the last but I'm lovin almost all of it....



only ones I was not feelin are:

The Pimp & The Bun

Harry Asshole
Hard As Hell

lol, wow. thats easily the best song imo

the other tracks arent even close

something about that beat... I hate it for it some reason

Kurupt or somebody used it before.... just a crappy sample

a bunch of people have used it - i can remember a pac track, a bone one... theres probably alot of others

its dope everytime for me

« Last Edit: March 28, 2009, 12:21:32 AM by R1ZE »
 

3rd Coast

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1753
  • Karma: 490
  • Showin naked ass in the great state of Texas
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #32 on: March 27, 2009, 04:19:38 PM »
I don't like it as much as the last album (that's damn near classic in my book). But, it's a great album. Been knockin' "Swishas And Erb" all day. Gotdamn, that song is sooo nice. Def. picking this up on Tuesday. Always have and always will support UGK's great music 8)

if u a dungeon family fan... u should hear the original..30times betta.. its called peaches n herb from society of soul album

im glad they took it back with that hoe...
 

jeromechickenbone

  • Guest
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #33 on: March 27, 2009, 05:28:30 PM »
I don't like it as much as the last album (that's damn near classic in my book). But, it's a great album. Been knockin' "Swishas And Erb" all day. Gotdamn, that song is sooo nice. Def. picking this up on Tuesday. Always have and always will support UGK's great music 8)

if u a dungeon family fan... u should hear the original..30times betta.. its called peaches n herb from society of soul album

im glad they took it back with that hoe...


Society of Soul is dope...I need to get some of their shit.
 

J$crILLa

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5123
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 141
  • J$crilla -aka- JDolla$iGn -aka- $crillVille
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #34 on: March 28, 2009, 03:01:23 PM »
cant wait to hear this album on the 31st when i go buy it

sav

Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #35 on: March 28, 2009, 07:10:54 PM »
This is simply another amazing album.  8)

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #36 on: March 28, 2009, 09:56:12 PM »
cant wait to hear this album on the 31st when i go buy it
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

stillinrehab

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1230
  • Karma: 49
Re: UGK - 4 Life [Grouprip][Retail][Explicit][2009]
« Reply #37 on: March 29, 2009, 12:35:15 AM »
Only 2 songs that were weak after one listen for me but apart from that it wasnt far behind the last album IMO... I didnt even HATE the Akon song.... Pimp and the Bun was great and so was Swishas an Erb and also of course the one with Too Short was classic! Definitely worth some more play!  8)