Author Topic: 50 Cent & Rick Ross beef was fake  (Read 1021 times)

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: 50 Cent & Rick Ross beef was fake
« Reply #25 on: May 27, 2009, 06:28:31 PM »
^lmao you better play some good music. ;)
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: 50 Cent & Rick Ross beef was fake
« Reply #26 on: May 27, 2009, 06:33:10 PM »
thats a stretch cham
master of youtube playin good muzik?
(if he ever does that- DETOX would have dropped......MAYBE before he drops good muzik)




^lmao you better play some good music. ;)
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Chamillitary Click

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: 50 Cent & Rick Ross beef was fake
« Reply #27 on: May 27, 2009, 06:35:32 PM »
thats a stretch cham
master of youtube playin good muzik?
(if he ever does that- DETOX would have dropped......MAYBE before he drops good muzik)




^lmao you better play some good music. ;)

na, he posted a Mac Dre link; which is phenominal for him compared to who he usually posts. :rock:
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: 50 Cent & Rick Ross beef was fake
« Reply #28 on: May 27, 2009, 06:38:27 PM »
haha but he committed many SINS=CRIMES before and after so it really doesnt make up for it



thats a stretch cham
master of youtube playin good muzik?
(if he ever does that- DETOX would have dropped......MAYBE before he drops good muzik)




^lmao you better play some good music. ;)

na, he posted a Mac Dre link; which is phenominal for him compared to who he usually posts. :rock:
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

BiggBoogaBiff

  • Guest
Re: 50 Cent & Rick Ross beef was fake
« Reply #29 on: May 27, 2009, 07:04:37 PM »
y dont y'all get a web cam and go at it, i'm serious... nuuuhuuuhuuuhuuugers!