Author Topic: did anyone notice that a majority of Jaydc's posts are homosexual fantasies?  (Read 1115 times)

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
All from the last 2 days..

Floydness rocked a strap on and gave nik the business

Don't be mad at Me because nobody likes you and your dick is introverted

Go fuck roccys face to some techno

I put money on it that nik and roccy have made out before

They probably eat caps off eachothers tongues and pluck eachothers eyebrows and shit

The only thing your resting is your nuts on niks face as lights take you from behind.

You were raped as a child weren't you?

I gave sikotic my number and every time he gets drunk he says he loves Me and offers to pay for a plane ticket so he can make Me feel beautiful

^wants to have my children

Take the tampon out of your bleeding ass elano

He sucked dick for it

I sense something disturbing
 

J Bananas

  • Guest
seems like a lot of legwork on your behalf for something that could be ignored.
« Last Edit: June 29, 2009, 06:00:00 PM by Hoodrow Trillson »
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10339
  • Karma: 819
its not as gay as this thread is.  you are the one talking about dicks and nuts all the time.
 

Kool Beenz

  • Guest
its not as gay as this thread is.  you are the one talking about dicks and nuts all the time.

LMAO
 

Jaydc555

  • Guest
This thread like your life if you didn't live off your daddies accomplisments is a fail.Go back to popping cap and fucking floydness hairy ass
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
NIK is the main person sayin that people are "ridin his nuts" when they talk shit about him, or make fun of him, or laugh at him. But then theres this thread...lol
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
seems like a lot of legwork on your behalf for something that could be ignored.


right...cuz skimmin through the last 2 pages of someones post history is "a lot of legwork"....LOL
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
NIK is the main person sayin that people are "ridin his nuts" when they talk shit about him, or make fun of him, or laugh at him. But then theres this thread...lol



hmmm....telling someone to get of your nuts is equivalent to talking about dudes fuckin in the ass all the time? interesting view.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
not really surprised that WCC approves of this :D
 

Roccy

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 480
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -82
  • └A's Most Blunted
LMAO@ all that in just two days. if you went back maybe a year, youd see him admitting his sexuality left and right.

and lol@ the DOPE faggots following their leader around..
how it really goes down..
 

Jaydc555

  • Guest
Your a rich Jew from the burbs who hangs out in lakers gear head to toe and goes to raves.Your life is a fail.You know that look the people at your work give you?Its because their thinking man that kid wouldn't be shit if it wasn't for his daddy why am I taking orders from such a bitch
 

Jaydc555

  • Guest
Roccy all you do on this board is follow nik around and defend him.And lights is a fucking retard.Floydness was a fat hypocrite cunt.Why don't you invite ten more of your loser friends to join the dub nik?I'm guessing you don't have ten but you can use your daddies money to pay people to come on here and say how cool you are and that your model status.
 

Roccy

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 480
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -82
  • └A's Most Blunted
Roccy all you do on this board is follow nik around and defend him.And lights is a fucking retard.Floydness was a fat hypocrite cunt.Why don't you invite ten more of your loser friends to join the dub nik?I'm guessing you don't have ten but you can use your daddies money to pay people to come on here and say how cool you are and that your model status.

lol, you're obviously mad.

I only defend the true.

All you do is talk about wild gay fantasies all day, you should man up and talk about pussy.
how it really goes down..
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
LMAO@Jaydc talkin about following people around. insane.


fact is, young jay, that you wouldnt talk this same shit to me in person...youd just try to be cool with me and act like the friendly dude you are in reality. you claim to know my whole life story, but i somehow think you're just releasing your inner frustrations onto people who enjoy themselves in the easiest way possible...the internet. chill.
« Last Edit: June 29, 2009, 07:14:17 PM by Now_I_Know »
 

LAXCENTRAL

  • Guest
its not as gay as this thread is.  you are the one talking about dicks and nuts all the time.
why u tripping cuz he proved your hommie is a fagget.... and you foos are gonna come out to be fagets like him?
 

Jaydc555

  • Guest
That's how you wish it would be play it son.Young jay?I'm older then you and have what's called life experience.In otherwards I've lived on my own two feet since I was 18.You live at home and have a maid and your friends with roccy.That's a fail.I would never try to befriend a rich spoiled Jew that has his head up his ass.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
That's how you wish it would be play it son.Young jay?I'm older then you and have what's called life experience.In otherwards I've lived on my own two feet since I was 18.You live at home and have a maid and your friends with roccy.That's a fail.I would never try to befriend a rich spoiled Jew that has his head up his ass.


you're a closet fag, you have no room to speak...stfu if you know whats good for you, life experience, lmao.
 

Jaydc555

  • Guest
Hey just can't because you can't come to grips with what a loser you are and cover it up with trying to be over confident is not my fault.Your see through.You haven't had to live through a single hardship in life everything is handed to you.Now go pop some e and forget how much you hate your life
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
i really have no feelings of anger or hate towards any of you three, but do you three (NIK, Roccy & LIGHTS) really feel like powerful because the three of you have each others backs in online beef in a message board?

i don't know, i scroll through threads in this section & i see somebody say something to one of you & then the other two just jump in and talk shit.

generally when somebody defends somebody else on this board, people naturally call them gay & things of that nature; don't you think you guys set yourselves up for that everytime?

an online gang/click? really?
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
i really have no feelings of anger or hate towards any of you three, but do you three (NIK, Roccy & LIGHTS) really feel like powerful because the three of you have each others backs in online beef in a message board?

i don't know, i scroll through threads in this section & i see somebody say something to one of you & then the other two just jump in and talk shit.

generally when somebody defends somebody else on this board, people naturally call them gay & things of that nature; don't you think you guys set yourselves up for that everytime?

an online gang/click? really?

lol
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Roccy

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 480
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -82
  • └A's Most Blunted
i really have no feelings of anger or hate towards any of you three, but do you three (NIK, Roccy & LIGHTS) really feel like powerful because the three of you have each others backs in online beef in a message board?

i don't know, i scroll through threads in this section & i see somebody say something to one of you & then the other two just jump in and talk shit.

generally when somebody defends somebody else on this board, people naturally call them gay & things of that nature; don't you think you guys set yourselves up for that everytime?

an online gang/click? really?

atlest were homies in real life,
none of the dudes in dOPE know eachother, and all they do is ride eachother on these boards, lol.

how it really goes down..
 

LAXCENTRAL

  • Guest
JAYDC..
COME OUT OF THE CLOSET... AND TAKE IT LIKE A MAN... YOU KNOW U LIKE TO
 

Jaydc555

  • Guest
Getting a bunch of friends to post on the same board as yourself is just fucking gay.Add in you guys hang out while posting on here.£hey roccy come here someone is insulting Me come sign in and tell them I'm cool, I mean haven't they seen my chin strap?"
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
i really have no feelings of anger or hate towards any of you three, but do you three (NIK, Roccy & LIGHTS) really feel like powerful because the three of you have each others backs in online beef in a message board?

i don't know, i scroll through threads in this section & i see somebody say something to one of you & then the other two just jump in and talk shit.

generally when somebody defends somebody else on this board, people naturally call them gay & things of that nature; don't you think you guys set yourselves up for that everytime?

an online gang/click? really?



the best offense is a good defense....these fags have no life, so they follow me around with the motive of talkin shit about everything i am...Judaism, Lakers, success, lavish livin, SFV, slim, tall, it don't matter...whatever it may be, whatever i'm associated with, they get a joy out of hating on. so that's also why they hate lights and roccy...dudes are the definition of lame.
 

LAXCENTRAL

  • Guest
HOMMIES GET EACH OTHER'S BACKS IN REAL life and online