Author Topic: who is MINDBREAKER  (Read 1336 times)

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #125 on: August 07, 2009, 12:43:39 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #126 on: August 07, 2009, 12:44:44 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #127 on: August 07, 2009, 12:47:55 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #128 on: August 07, 2009, 12:55:09 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #129 on: August 07, 2009, 12:56:14 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #130 on: August 07, 2009, 12:57:43 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT

you do realize your mother is succin coccs in hell as we speak
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #131 on: August 07, 2009, 12:59:51 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT

you do realize your mother is succin coccs in hell as we speak
we dont know whats going on in heaven or hell... a dead person we dono where she is in soul-wise...
-------------your mom however------------
is sucking cock more live at 3 a clock on the spot... around the corner... in every city and state hood
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #132 on: August 07, 2009, 01:06:32 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT

you do realize your mother is succin coccs in hell as we speak
we dont know whats going on in heaven or hell... a dead person we dono where she is in soul-wise...
-------------your mom however------------
is sucking cock more live at 3 a clock on the spot... around the corner... in every city and state hood

its just a feeling i have lights...dont be so sensitive. chances are your mother is enjoying herself down there...with all that cum on her face...i mean it's a little different from her days in the ussr ya know...she aint starving anymore :)
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #133 on: August 07, 2009, 01:07:44 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT

you do realize your mother is succin coccs in hell as we speak
we dont know whats going on in heaven or hell... a dead person we dono where she is in soul-wise...
-------------your mom however------------
is sucking cock more live at 3 a clock on the spot... around the corner... in every city and state hood

its just a feeling i have lights...dont be so sensitive. chances are your mother is enjoying herself down there...with all that cum on her face...i mean it's a little different from her days in the ussr ya know...she aint starving anymore :)
hey faggot... go worry about wiping the cumm off your girls lips from other guys nuts
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #134 on: August 07, 2009, 01:11:28 PM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT

you do realize your mother is succin coccs in hell as we speak
we dont know whats going on in heaven or hell... a dead person we dono where she is in soul-wise...
-------------your mom however------------
is sucking cock more live at 3 a clock on the spot... around the corner... in every city and state hood

its just a feeling i have lights...dont be so sensitive. chances are your mother is enjoying herself down there...with all that cum on her face...i mean it's a little different from her days in the ussr ya know...she aint starving anymore :)
hey faggot... go worry about wiping the cumm off your girls lips from other guys nuts

i often wonder if you ever got to know the true cause of her tragic death...i told her many times DONT SUCC DICC WITOUT A SEATBELT!
 

MINDBREAKER

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 3
  • Karma: 2
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #135 on: August 07, 2009, 01:12:20 PM »
C yurr kinda gettin outta line rite about now. =/
You already know you my inhale-exhale. Who them ? They juss names on my nextel. Oh that ? Thats juss flirting thru text mail and dont listen to the lies that my ex tell.
 

Jaydc555

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #136 on: August 10, 2009, 05:37:20 AM »
Mindbreaker did you meet lights at retard camp or something because you sound like a five year old
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #137 on: August 10, 2009, 11:51:23 AM »
lights no your not,why would you say that?
are you retarded?
so that other people stop nagging about it
lol haha... ur smarter than these nut bags

lmao..PRICELESS!
hommie i was laughing at you... and now with you

yeah but you didnt know i was laughing at you did you...idiot
IDIOT... IF EVERY TIME YOU SAID A PUSSY AS WORD ACTING COOL, YOU PUT IN A CENT IN MY JAR...
ID BE MULTI MILLIONAIRE OR YOU'D BE IN MAD DEPT

you do realize your mother is succin coccs in hell as we speak
we dont know whats going on in heaven or hell... a dead person we dono where she is in soul-wise...
-------------your mom however------------
is sucking cock more live at 3 a clock on the spot... around the corner... in every city and state hood

its just a feeling i have lights...dont be so sensitive. chances are your mother is enjoying herself down there...with all that cum on her face...i mean it's a little different from her days in the ussr ya know...she aint starving anymore :)
hey faggot... go worry about wiping the cumm off your girls lips from other guys nuts

i often wonder if you ever got to know the true cause of her tragic death...i told her many times DONT SUCC DICC WITOUT A SEATBELT!
so why dont you man up and tell the broad... does your beloved girlfriend like like me to melt in her mouth or her hand...
cuz last time she looked like she was chockin off that cumm...
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #138 on: August 10, 2009, 11:52:17 AM »
C yurr kinda gettin outta line rite about now. =/
retarded people are out of the normal line... you feel me kyank
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #139 on: August 10, 2009, 11:53:16 AM »
Mindbreaker did you meet lights at retard camp or something because you sound like a five year old
no she  met me when i was tearing ur girls pussy bitch!
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #140 on: August 10, 2009, 12:39:54 PM »
ay mindbreaker, seriously lets meet up lol u seem cool I wana kick it lmao


somebodys lookin for a fight  ::)
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #141 on: August 10, 2009, 12:41:31 PM »
first off yall just shut the fuck up...

Grundy has been a pussy and always will be.. he had his chance go man up and atleast give nik an elbow on his nose when they played basketball but didnt do shit
NIK should of  boxed Grundy when he had the chance
Floyd is full of shit she was suppose to quit arguing a long time ago but still goes on...
im getting to the conclusion Mindbreaker is nothing but a fuckin alias cus the bitch cant post a pic and LIGHTS is not capable of macking a fine girl


if i was a MOD i would of locked this a long time ago


case closed

box, damn your pussy. go back to banging on red raggers you wannabe texas mexican crip
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #142 on: August 10, 2009, 04:01:40 PM »
keep the bitches hatin
 

Kool Beenz

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #143 on: August 11, 2009, 03:53:07 PM »
first off yall just shut the fuck up...

Grundy has been a pussy and always will be.. he had his chance go man up and atleast give nik an elbow on his nose when they played basketball but didnt do shit
NIK should of  boxed Grundy when he had the chance
Floyd is full of shit she was suppose to quit arguing a long time ago but still goes on...
im getting to the conclusion Mindbreaker is nothing but a fuckin alias cus the bitch cant post a pic and LIGHTS is not capable of macking a fine girl


if i was a MOD i would of locked this a long time ago


case closed

box, damn your pussy. go back to banging on red raggers you wannabe texas mexican crip

shut the fuck up you tiny dick gook and go bang and the local arcade
 

LAXCENTRAL

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #144 on: August 11, 2009, 04:03:34 PM »
first off yall just shut the fuck up...

Grundy has been a pussy and always will be.. he had his chance go man up and atleast give nik an elbow on his nose when they played basketball but didnt do shit
NIK should of  boxed Grundy when he had the chance
Floyd is full of shit she was suppose to quit arguing a long time ago but still goes on...
im getting to the conclusion Mindbreaker is nothing but a fuckin alias cus the bitch cant post a pic and LIGHTS is not capable of macking a fine girl


if i was a MOD i would of locked this a long time ago


case closed

box, damn your pussy. go back to banging on red raggers you wannabe texas mexican crip

shut the fuck up you tiny dick gook and go bang and the local arcade
yeah you tell him paco
 

Sparegeez

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #145 on: August 11, 2009, 07:46:00 PM »
I FEEL LIKE DELETING MY ACCOUNT NOW. I FEEL PATHETIC BEING PART OF THIS





This is the funniest thread of my life though. I'm laughing so hard right now, grundy you that nigga man i fucking love you now
 

Sparegeez

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #146 on: August 11, 2009, 07:52:13 PM »
The funniest thing of all this is that grundy did his rant all to impress an alias he thought he could maybe pipe since he gets no pussy in real life. This. is. fucking. hilarious fuck.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #147 on: August 12, 2009, 11:04:48 AM »
first off yall just shut the fuck up...

Grundy has been a pussy and always will be.. he had his chance go man up and atleast give nik an elbow on his nose when they played basketball but didnt do shit
NIK should of  boxed Grundy when he had the chance
Floyd is full of shit she was suppose to quit arguing a long time ago but still goes on...
im getting to the conclusion Mindbreaker is nothing but a fuckin alias cus the bitch cant post a pic and LIGHTS is not capable of macking a fine girl


if i was a MOD i would of locked this a long time ago


case closed

box, damn your pussy. go back to banging on red raggers you wannabe texas mexican crip

shut the fuck up you tiny dick gook and go bang and the local arcade


you made no sense you wetback, you need some hooked on phonics you son of a whore.
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

the ghost

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #148 on: August 12, 2009, 11:33:44 AM »


There you go floyd, let's see your fat ass

How come Grundy's right hand is in dick beating position?
 

Muhfukka

  • Guest
Re: who is MINDBREAKER
« Reply #149 on: August 12, 2009, 11:45:53 AM »
thats his left hand dumbass