Author Topic: I just ate a good-ass cheese pizza  (Read 523 times)

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15442
  • Karma: 352
I just ate a good-ass cheese pizza
« on: August 14, 2009, 11:17:35 AM »
damn that pizza rocked my socks


 8)
« Last Edit: August 14, 2009, 11:31:41 AM by HACK WILSON »
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

K.Dub

  • Magic
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12677
  • Karma: 1118
Re: I just ate a good ass cheese pizza
« Reply #1 on: August 14, 2009, 11:20:31 AM »
Ass cheese pizza?

kemizt
 

Cali Climate

  • Guest
Re: I just ate a good ass cheese pizza
« Reply #2 on: August 14, 2009, 11:25:35 AM »
Ass cheese pizza?

lmao


but really plain cheese pizza done right can be a great thing.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #3 on: August 14, 2009, 11:38:23 AM »
^^^true.  Especially somethin like 6 cheese pizza...or Margherita pizza.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15442
  • Karma: 352
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #4 on: August 14, 2009, 02:25:53 PM »
^^^true.  Especially somethin like 6 cheese pizza...or Margherita pizza.


or Pats Pizza in Orono
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #5 on: August 14, 2009, 02:27:08 PM »
shoulda dipped it in Blue Cheese; nothing better! :drool:
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #6 on: August 14, 2009, 02:48:15 PM »
^^^true.  Especially somethin like 6 cheese pizza...or Margherita pizza.


or Pats Pizza in Orono

fuck Pat and his fuckin pizza  :baseballbat:
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #7 on: August 14, 2009, 05:00:19 PM »
^^^true.  Especially somethin like 6 cheese pizza...or Margherita pizza.


or Pats Pizza in Orono

fuck Pat and his fuckin pizza  :baseballbat:

yeah bitch!!  and whut?!   :scarface:



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #8 on: August 14, 2009, 05:34:26 PM »
^^^true.  Especially somethin like 6 cheese pizza...or Margherita pizza.


or Pats Pizza in Orono

fuck Pat and his fuckin pizza  :baseballbat:

yeah bitch!!  and whut?!   :scarface:

lol thats right...thats what we think about Pat on our side...
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15442
  • Karma: 352
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #9 on: August 14, 2009, 05:49:21 PM »
best pizza in the world nigs
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #10 on: August 14, 2009, 06:19:31 PM »
best pizza in the world nigs

lol  Maine is known for their pizza, i'll give you that... :-\


Maine does have the lobster tails on lock tho  ;)
« Last Edit: August 14, 2009, 07:10:41 PM by .:DaYg0sTyLz:. »
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #11 on: August 14, 2009, 06:48:43 PM »
best pizza in the world nigs

i dont give a fuck if they sell blowjob and a pizza (;)), FUCK PAT!!  8)



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

Cali Climate

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #12 on: August 14, 2009, 07:08:39 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #13 on: August 14, 2009, 07:10:12 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

isnt that the same tap water that someone said contained some banned pesticide?  i think hack was the one who posted that.....



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

Cali Climate

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #14 on: August 14, 2009, 07:11:11 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

isnt that the same tap water that someone said contained some banned pesticide?  i think hack was the one who posted that.....


I don't know but the city has won multiple awards for it's quality of tap water. They even bottle it and sell it.

http://articles.latimes.com/2009/feb/25/nation/na-tapwater25
 

Muhfukka

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #15 on: August 14, 2009, 07:13:11 PM »
hack reminds me of this kid from maine i met at this program i had to do for fucking up when i was 15. he spent all day trying to convince people how great maine was, but everything he said just made maine seem worse than everyone already thought
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #16 on: August 14, 2009, 07:28:41 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

nonsense lol.  If you take the same ingredients and recipe from an NY pizzaria and make it somewhere else...it will taste exactly the same.  Likewise, Chinese Food doesnt actually taste better with chopsticks.

On a side note...

Chicago Deep Dish >>> Big floppy flimsy NY Pizza
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Nutty

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2312
  • Karma: 100
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #17 on: August 14, 2009, 07:33:57 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

isnt that the same tap water that someone said contained some banned pesticide?  i think hack was the one who posted that.....


I don't know but the city has won multiple awards for it's quality of tap water. They even bottle it and sell it.

http://articles.latimes.com/2009/feb/25/nation/na-tapwater25

Now that's just ridiculous.
 

Cali Climate

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #18 on: August 14, 2009, 07:36:05 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

nonsense lol.  If you take the same ingredients and recipe from an NY pizzaria and make it somewhere else...it will taste exactly the same.  Likewise, Chinese Food doesnt actually taste better with chopsticks.

On a side note...

Chicago Deep Dish >>> Big floppy flimsy NY Pizza

opinions are like assholes, but in this case i have to say you have an asshole's opinion. chicago pizza is worthless, you might as well east lasagna or manicotti.. ny pizza is big and you fold it eat it while you're walking. that deep dish shit is retarded.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #19 on: August 14, 2009, 07:46:08 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

nonsense lol.  If you take the same ingredients and recipe from an NY pizzaria and make it somewhere else...it will taste exactly the same.  Likewise, Chinese Food doesnt actually taste better with chopsticks.

On a side note...

Chicago Deep Dish >>> Big floppy flimsy NY Pizza

opinions are like assholes, but in this case i have to say you have an asshole's opinion. chicago pizza is worthless, you might as well east lasagna or manicotti.. ny pizza is big and you fold it eat it while you're walking. that deep dish shit is retarded.

Naw, Deep Dish Pizza is more filling...and u feel like u ate a fuckin meal. They just focus on the toppings more. NY Pizza is aiight, but its like they put sauce and cheese ontop of a round piece of cardboard. 

I like Chicago Deep Dish better then Floppy NY Pizza....just the same as I like real Mexican food over Taco Bell.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Cali Climate

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #20 on: August 14, 2009, 07:52:22 PM »
^But chicago isn't even real pizza. It's more of a dish. Pizza isn't supposed to be enjoyed like that. In your case you would be preferring taco bell.
 

Muhfukka

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #21 on: August 14, 2009, 07:59:45 PM »
i was in chicago a couple years ago, and i wasnt really too immpressed with the deep dish. like bananas said you might as well eat lasagna. and this was at the most famous deep dish spots there
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #22 on: August 14, 2009, 08:00:22 PM »
if you want to get technical, ny pizza isnt real pizza either...at least according to these rules..



http://verapizzanapoletana.org/vpn_frames-index.htm



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

herpes

  • Guest
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #23 on: August 14, 2009, 08:05:32 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.

nonsense lol.  If you take the same ingredients and recipe from an NY pizzaria and make it somewhere else...it will taste exactly the same.  Likewise, Chinese Food doesnt actually taste better with chopsticks.

On a side note...

Chicago Deep Dish >>> Big floppy flimsy NY Pizza

Actually the water makes a huge difference.  I don't know why but the water makes a huge difference.
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15442
  • Karma: 352
Re: I just ate a good-ass cheese pizza
« Reply #24 on: August 14, 2009, 08:52:19 PM »
best pizza in the world is served in NYC, I thought that was a common fact. California pizza is straight wack unless they're trying to copy NY. Even still, they ain't got the tap water going in the yeast that NYC is renowned for.


what does california have to do with anything?



and i agree, the best city to get a variety of nice pizza brands is NYC


but Pats Pizza in Orono has the best pizza in the world for one location
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens