Author Topic: ummmmmmmmmm interesting  (Read 541 times)

ikke

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #25 on: October 03, 2009, 10:39:42 AM »
I SEE A MOVIE.

SOME CRAZY JUNK FROM THE VALLEY AND A MENTALLY ILL CHRIST FREAK TEAM UP TO GET BACK AT PEOPLE WHO FLAMED THEM ON THE INTERNET.

 

herpes

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #26 on: October 03, 2009, 10:40:28 AM »
my kids talk to me every day

No they don't.  I talk to your hot daughter on myspace and aim and she says she is completely ashamed of you.
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #27 on: October 03, 2009, 10:47:52 AM »
oh please my daughter would not speak to you,the only people that she talks to are people from her college and people she knew from high school...and the other one I know wouldn't speak to you,she is shy
 

ikke

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #28 on: October 03, 2009, 10:49:01 AM »
oh please my daughter would not speak to you,the only people that she talks to are people from her college and people she knew from high school...and the other one I know wouldn't speak to you,she is shy
YES BECAUSE GIRLS DON'T LIE TO THERE PARENTS.

 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #29 on: October 03, 2009, 10:53:21 AM »
okay smartass tell me which one it is,tell me her name............if you know it..............and tell me rather she is the thin one or the heavy one
 

ikke

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #30 on: October 03, 2009, 10:54:58 AM »
okay smartass tell me which one it is,tell me her name............if you know it..............and tell me rather she is the thin one or the heavy one
sucksdickforfree
 

herpes

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #31 on: October 03, 2009, 11:01:50 AM »
oh please my daughter would not speak to you,the only people that she talks to are people from her college and people she knew from high school...and the other one I know wouldn't speak to you,she is shy

Who says I don't go to her college ?
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #32 on: October 03, 2009, 11:02:40 AM »
:cow:
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #33 on: October 03, 2009, 11:03:28 AM »
honey you didn't graduate from kindergarden how can you go to college? ;)
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #34 on: October 03, 2009, 11:04:55 AM »
She still named Queen Sikotic :D
 

Mo Z. Dizzle

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6145
  • Karma: 877
  • Mo Z. Dizzle, the CEO of WCC Wrestling League
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #35 on: October 03, 2009, 11:06:57 AM »
She still named Queen Sikotic :D

lol the irony.
      
The WCCWL is always looking for new members; take a chance at becoming a champ!! PM Mo Z. Dizzle if interested!!
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #36 on: October 03, 2009, 11:09:20 AM »
whatatup it be mo z
 

herpes

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #37 on: October 03, 2009, 11:13:00 AM »
On the real whoorider, how do you feel about the NIK used to physically abuse floydness revelation ?  Surely you can't respect a man that does that.
 

ikke

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #38 on: October 03, 2009, 11:13:49 AM »
On the real whoorider, how do you feel about the NIK used to physically abuse floydness revelation ?  Surely you can't respect a man that does that.
She's christian, she was told man are superiour
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15443
  • Karma: 353
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #39 on: October 03, 2009, 11:15:04 AM »
On the real whoorider, how do you feel about the NIK used to physically abuse floydness revelation ?  Surely you can't respect a man that does that.
She's christian, she was told man are superiour
men
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #40 on: October 03, 2009, 11:21:30 AM »
hold on nik did what? and how did ag and muhphukka get banned,what the hell happened yall?damn I was in the hospital and almost died because of a scratch on my foot and thought about yall.............told God I will be nicer if God let me live,if Brandon changed then I'd be back yall,and my baby took that stuff off ustream...........so what the hell happened did I miss something?
 

ikke

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #41 on: October 03, 2009, 11:23:08 AM »
On the real whoorider, how do you feel about the NIK used to physically abuse floydness revelation ?  Surely you can't respect a man that does that.
She's christian, she was told man are superiour
men
Is this because crooked I isn't in my top 5
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #42 on: October 03, 2009, 11:26:46 AM »
hey yall tell me what happened please............
 

ikke

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #43 on: October 03, 2009, 11:28:31 AM »
hey yall tell me what happened please............
You were gone so there was peace.

But then we realised only you left and NIK was still here.
Then WE went after him and now he's suing everybody
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #44 on: October 03, 2009, 11:36:54 AM »
really what the hell?yall hook me up with the link I gotta see what my boy did...........
 

herpes

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #45 on: October 03, 2009, 11:45:02 AM »
really what the hell?yall hook me up with the link I gotta see what my boy did...........
Elior used to be floyd, we can't give you a link because they keep getting deleted.  But NIK used to beat floyd when they dated.
 

peekaboo

  • Guest
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #46 on: October 03, 2009, 11:49:14 AM »
http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=230881.25

brandon I am sending my lawyer in next week and she is gonna take you to court by friday I will tell you what the charges are..........you should have let it rest man but I think I am gonna tell my father and let the police in,I am gonna call them tonight and get back in touch with the cyber crimes...........I thought you changed,,,,,,,,,,,,,thats fucked up B,But don't worry your gonna go to jail for harresemnet,and by the way just becasue you erased it off ustream doesn't mean they erased the record.........so i got enough to sue you............and as for the other five yall better watch your backs............that is fucked up B,but I am gonna take care of this shit,and as for the mods seince yall didn't ban him when he did this shit I am gonna charge you too.............the only one i am not charging is c-blue.............
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15443
  • Karma: 353
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #47 on: October 03, 2009, 11:56:48 AM »
http://www.dubcnn.com/connect/index.php?topic=230881.25

brandon I am sending my lawyer in next week and she is gonna take you to court by friday I will tell you what the charges are..........you should have let it rest man but I think I am gonna tell my father and let the police in,I am gonna call them tonight and get back in touch with the cyber crimes...........I thought you changed,,,,,,,,,,,,,thats fucked up B,But don't worry your gonna go to jail for harresemnet,and by the way just becasue you erased it off ustream doesn't mean they erased the record.........so i got enough to sue you............and as for the other five yall better watch your backs............that is fucked up B,but I am gonna take care of this shit,and as for the mods seince yall didn't ban him when he did this shit I am gonna charge you too.............the only one i am not charging is c-blue.............


harassment*


you should learn to spell before filing a lawsuit against anybody
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #48 on: October 03, 2009, 11:58:00 AM »
^ You sure you don't wanna trade that broadcasting degree in for English?
 

GimmeYourShoes

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1241
  • Karma: 68
Re: ummmmmmmmmm interesting
« Reply #49 on: October 03, 2009, 12:00:00 PM »
LOL at this lawyer/popo bluff  ;D
<a href="http://www.youtube.com/v/S_oMD6-6q5Y&amp;hl=en_US&amp;fs=1&amp;color1=0x006699&amp;color2=0x54abd6" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/S_oMD6-6q5Y&amp;hl=en_US&amp;fs=1&amp;color1=0x006699&amp;color2=0x54abd6</a>