Author Topic: Since NIK keeps telling me to "come at him" and immediately locking the thread..  (Read 8205 times)

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
creditability
LMAO...mdogg, ur still the same retard uve always been. i dont believe for second that u actually went to college with the way u speak english.

your even more of a retard than before... because of this fact... before I was at least able to say... hey his just a kid... now I can't... I can only say... this dude is retarded.

his: the possessive form of he (dubcc is not his. is that car over there his?)
he's (male person, he is) (hey, he's a faggot)


 :tosser:

you just look that up on Google?
 

Skindiana bon3z

  • The Xeqtioner
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3606
  • Karma: -313
  • .
creditability
LMAO...mdogg, ur still the same retard uve always been. i dont believe for second that u actually went to college with the way u speak english.

your even more of a retard than before... because of this fact... before I was at least able to say... hey his just a kid... now I can't... I can only say... this dude is retarded.

his: the possessive form of he (dubcc is not his. is that car over there his?)
he's (male person, he is) (hey, he's a faggot)


ROFL!
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
i box my friends in a ring...
Have you even been in a ring, Manute?


yes, i have, carlton light
Then stop talking shit get the fuck in one with me, Skeletor.
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
The thread is pure gold.  I give it another thirty minutes before kyrptonite lockdown though. I give props to roccy though. NIK please just accept the L and keep it moving. Either say it's on as soon as you see sik or stay quiet. This whole mess of wanting him to talk trash to your face sounds a lot like " push me first, no you push first" middle school shit. Man up and step into a ring. Win or get beat down. Either way you'll respect yourself more


i called him out first, i dont know why id have to go by his stipulations? but regardless, i will see sik if/when roccy boxes him...im just way past a friendly boxing match at this point.
Im just trying to say in a ring isn't friendly. I'm not sure if you've ever boxed or fought in a ring before but you can still get fucked up. Just cause you have gloves on does not mean much. Just helps keeping you from breaking your hands


i box my friends in a ring...when it comes to sikotic, i dont wanna have gloves on or rules or nothing, i just wanna see how manly this shrimp ass mufucka is guna be once im there to do something about it. im not comin at him as a homie, im comin at him as someone who disrespected my family and my closest people. i dont want gloves, im the one who called him out...point blank.

see you have nothing to lose... your a fucking loser who lives at home... Sik is doing something with his life... his going to med school and can be kicked out if his caught fighting... so why would he fight you on the street when he can take you to the ring and do that shit legally... if you want to fight him... take it to the right... do it legal or shut your mouth and take a L



i figured u sqaures would be on this type of shit..he wont be able to dodge me in the parkin lot, im not trippin.

Shit.. you truly that G... dogg... YOU LIVE IN WOODLAND HILLS!!!!!!! LOL hahahahahahaha

Dogg... you ain't never seen any side of the streets... call me a square... ask around Fontana and Rialto dogg... I knocked people out... knocked out teeth and broke noses... and I'm the square... lol...... but I matured and you haven't. You are a bitch and a bitch is a bitch... you are too much of a bitch to realize you are live in a $800,000 home calling me a square.
« Last Edit: October 04, 2009, 11:31:54 PM by M Dogg says even Eazy E dissed woman beaters »
 

The Watcher

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5953
  • Karma: 199
creditability
LMAO...mdogg, ur still the same retard uve always been. i dont believe for second that u actually went to college with the way u speak english.

your even more of a retard than before... because of this fact... before I was at least able to say... hey his just a kid... now I can't... I can only say... this dude is retarded.

his: the possessive form of he (dubcc is not his. is that car over there his?)
he's (male person, he is) (hey, he's a faggot)


 :tosser:

you just look that up on Google?

no

every time you mean to use he's you end up using his

thought i'd correct you to stop NIK clowning on you for your grammar, dogg
army of the pharaohs never make love songs
we finger fuck bitches with freddy krueger gloves on
- celph titled

"lol infact lmao" - Proof of D12

anticipate the shots like obama at the podium
- joe budden
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
creditability
LMAO...mdogg, ur still the same retard uve always been. i dont believe for second that u actually went to college with the way u speak english.

your even more of a retard than before... because of this fact... before I was at least able to say... hey his just a kid... now I can't... I can only say... this dude is retarded.

his: the possessive form of he (dubcc is not his. is that car over there his?)
he's (male person, he is) (hey, he's a faggot)


 :tosser:

you just look that up on Google?

no

every time you mean to use he's you end up using his

thought i'd correct you to stop NIK clowning on you for your grammar, dogg

why so serious??
 

Muhfukka

  • Guest


they dont have boxing rings in salinas, depressed loser.



they dont? hahaha how the fuck would you even know
 

Jaydc

  • Guest
as if elior has ever been to a gym.Guy makes T.I. look like 50 cent.
 

G.O.D. Pt. III

hurry nik! you have to make the last crybaby post before doggystylin locks the thread
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

Jaydc

  • Guest
hurry nik! you have to make the last crybaby post before you log into doggystylins account and lock the thread

FIXED
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
 

Roccy

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 479
  • Karma: -82
  • └A's Most Blunted
a street fight>boxing match

but, i just wanna see how much of a man sikotic is on his word.

sikotic is gonna get tossed like romaine.
Can I ask you an honest question, Roccy?

Why do you think your homie constantly talks about fucking me up, but he won't agree to doing it in a neutral location?


thats his choice, he wants a street fight, im down ring or no ring.
how it really goes down..
 


JAZ

  • Guest
i dont wanna get in a ring with u, u fuckin faggot...i wanna see u on the streets, man-2-man. what dont u get? this isnt a game to me...have ur fun with roccy, im way past gloves and a bell.


you seriously need to let this dubcc shit go man. it is a fucking messageboard. it is the fucking internet. it. is. not. real. life. cuntshit.
 

Nutty

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2312
  • Karma: 100
This is some petty shit, fighting at the back of a bar is for some personal shit, this is petty.

Meet up at the gym, use gloves, have a couple of rounds, get a neutral ref and let someone film it and post it here so we can all have a laugh.

Edit.

Don't record it, it will be used as evidence, lol.
« Last Edit: October 05, 2009, 01:32:54 AM by Nutty »
 

C-BLUE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1380
  • Karma: -359
  • evil don't die
this thread is 9 fuccin pages and you know what will happen....NOTHING
 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
hahahah this is like some wwf storyline. Sikotic gets ambushed in the parking lot by NIK before his match with Roccy.
 

E-Crazy

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 396
  • Karma: -14
  • E-Crazy
I wouldn't meet up Elior either, it sounds like he's up to some shady shit. You know he's feeling crunchy, who knows what he has up his sleeve.

I don't understand why it's so hard to want to fight fair, if you win it would be that much more a smack in the face to dubcc and whoever all your haters are.

You keep looking like a bigger fool trying to slither your way out of this, we all know your not going to do shit, but... It's HILARIOUS watching you trying to justify all your actions.

 

Leggy Hendrix

this thread is 9 fuccin pages and you know what will happen....NOTHING

lol true but all the big talk is giving this thread classic status


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

ikke

  • Guest
Damn last time I logged on this thread was 1 page.

I'm assuming this is all Nik being funny as fuck and the rest laughing so I wont bother to read.


I will put out an offer myself, since elior is too pussy to fight sik I offer to beat his ass for 1 000 EUROS and an all expense paid vacation to cali from sunday 17 oktober for a week.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Damn last time I logged on this thread was 1 page.

LOL & that shit was like last night too! :laugh:
 

ikke

  • Guest
Damn last time I logged on this thread was 1 page.

LOL & that shit was like last night too! :laugh:
Goddamit I'm staying online tonight, was planning on calling in sick for school anyways.

*waits for looney to say something like 'LMAO you're gonna 'manipulate' your father into letting him stay you at home*
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24722
  • Thanked: 247 times
  • Karma: 153
  • אליאור
Damn last time I logged on this thread was 1 page.

I'm assuming this is all Nik being funny as fuck and the rest laughing so I wont bother to read.


I will put out an offer myself, since elior is too pussy to fight sik I offer to beat his ass for 1 000 EUROS and an all expense paid vacation to cali from sunday 17 oktober for a week.


im not willing to hit a child, but ill beat ur dad up for u
 

jeromechickenbone

  • Guest
Niks a fucking pussy its totally obvious. He doesn't want to fight anyone. And he's def got some shysty shit brewin prolly lots of police and lawyers.

Sik I'd love for u to fuck him up, but for real dude doesn't have a goddamn thing to lose (he already lost his dubcc account, that's worse than a family member dying) and u have tons to lose.

I must admit it is truly hilarious that nik is having roccy fight in his place. Nik is shook.

 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24722
  • Thanked: 247 times
  • Karma: 153
  • אליאור
Niks a fucking pussy its totally obvious. He doesn't want to fight anyone. And he's def got some shysty shit brewin prolly lots of police and lawyers.

Sik I'd love for u to fuck him up, but for real dude doesn't have a goddamn thing to lose (he already lost his dubcc account, that's worse than a family member dying) and u have tons to lose.

I must admit it is truly hilarious that nik is having roccy fight in his place. Nik is shook.





Roccy and I will both be seeing Sik at the gym if/when it goes down, so hush up with the nutriding pussy talk..I am the one who called Sik out, not the other way around. this has nothing to do with cops and lawyers, who the hell would be dumb enough to call cops for a 1-on-1 fight? we dont live in some country ass state like u, where cops actually give a fuck about that shit. btw, the invitation is extended to u, hardcore jromo.
« Last Edit: October 05, 2009, 10:22:10 AM by NIKCC »