Author Topic: Someone had a conversation with NIKs mother.  (Read 611 times)

Moe

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #25 on: October 07, 2009, 05:39:40 PM »
good speaking skills and good word choice? sounds like bananas.


although ive never heard him speak. im just guessing
 

G-Funk

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #26 on: October 07, 2009, 05:58:10 PM »
haha, carving pumpkins. who would've known a high pass filter would've made this sound much clearer. I wonder who was the one who actually called Orit.
 

AGeesta

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #27 on: October 07, 2009, 06:02:07 PM »
orit has something special with someone from the board
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

herpes

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #29 on: October 07, 2009, 06:16:21 PM »
orit has something special with someone from the board

No wonder Elior wants to fuck up Sikotic so bad.  It all makes sense now
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
 

herpes

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #31 on: October 07, 2009, 06:29:32 PM »
Just to kill and suspicion I have never spoken to his mother either.  So that eliminated two people.
 

Cali Climate

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #32 on: October 07, 2009, 06:51:34 PM »
who would've known a high pass filter would've made this sound much clearer.


+1 for EQ knowledge
 

AGeesta

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #33 on: October 07, 2009, 06:58:17 PM »
i have yet to hear her sexy voice also

but i hear good things
 

Jaydc

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #34 on: October 07, 2009, 07:10:25 PM »
hahah this is so epic every day.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #35 on: October 07, 2009, 07:39:59 PM »
 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #36 on: October 08, 2009, 12:39:06 AM »
 

G.O.D. Pt. III

Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #37 on: October 08, 2009, 03:04:03 AM »
nik are you ever going to tell us who talked to your mother?
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

ikke

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #38 on: October 08, 2009, 07:12:22 AM »
lmao who is it?
 

Big B

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #39 on: October 08, 2009, 07:20:47 AM »
lol, wasnt me
 

Portugoal

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #40 on: October 08, 2009, 07:21:51 AM »
Whoever called NIK's mom is pathetic.
 

herpes

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #41 on: October 08, 2009, 07:59:05 AM »
I thought someone had recorded audio of this.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #42 on: October 08, 2009, 03:58:08 PM »
whoever talked to his moms needs to post that shit up. I wanna see what she sounds like
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #43 on: October 08, 2009, 04:01:57 PM »
whoever talked to his moms needs to post that shit up. I wanna see what she sounds like

I bet she sounds sexy. If she has an accent... I might bust...   :monkey_dance2: :monkey:
« Last Edit: October 08, 2009, 04:16:23 PM by M Dogg says even Eazy E dissed woman beaters »
 

Cali Climate

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #44 on: October 08, 2009, 04:03:49 PM »
The mystery is more compelling than who shot Mr Burns.
 

universe

  • Guest
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #45 on: October 08, 2009, 04:12:31 PM »
WASN'T ME.

LOL, FLOYD IS PROBABLY BANNED NOW.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #46 on: October 08, 2009, 04:23:54 PM »
whoever talked to his moms needs to post that shit up. I wanna see what she sounds like

I bet she sounds sexy. If she has an accent... I might bust...   :monkey_dance2: :monkey:

wouldnt it be fucked up if she had some old Jewish woman accent?!
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #47 on: October 08, 2009, 04:33:43 PM »
whoever did it needs to fess up
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #48 on: October 08, 2009, 04:36:17 PM »
whoever talked to his moms needs to post that shit up. I wanna see what she sounds like

I bet she sounds sexy. If she has an accent... I might bust...   :monkey_dance2: :monkey:

wouldnt it be fucked up if she had some old Jewish woman accent?!

that would be the best. It'd be like listening to Barbara Streisand on Meet the Fockers... pure MILF
 

Blood$

Re: Someone had a conversation with NIKs mother.
« Reply #49 on: October 08, 2009, 04:37:40 PM »
whoever talked to his moms needs to post that shit up. I wanna see what she sounds like

I bet she sounds sexy. If she has an accent... I might bust...   :monkey_dance2: :monkey:

wouldnt it be fucked up if she had some old Jewish woman accent?!

that would be the best. It'd be like listening to Barbara Streisand on Meet the Fockers... pure MILF

LOL!!!