Author Topic: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]  (Read 1308 times)

dubsmith_nz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5529
  • Karma: 330
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #15 on: October 14, 2009, 01:25:20 PM »
LOL @ jay on detox, shit will be wack

was the watcher part II wack or any of that tracks jay has ghost written for dre ?


watcher II was dope, but that was when Dre was dope



now Jay is boring and the she thang putting out weak shit on the regular

Damn bro less than 6 months ago you were praising heavy the production on Relapse? The leaks may be average, but the product Dre actually puts out is always quality
 

ROBBS

Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #16 on: October 14, 2009, 02:23:17 PM »
 8)
SUBSCRIBE TO MY CHANNEL!!
 

Okka

Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #17 on: October 14, 2009, 02:26:02 PM »
"Watch Me" is tight as fuck too.
 

Cali Climate

  • Guest
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #18 on: October 14, 2009, 02:32:49 PM »
So, we are now up to over 450 artists who are going to appear on Detox, can't wait.
 

SoCo

  • 'G'
  • **
  • Posts: 145
  • Karma: 3
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #19 on: October 14, 2009, 03:03:56 PM »
come on dre, keep it west coast!
 

Dre-Day

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10961
  • Karma: 2281
  • No justice, no peace
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #20 on: October 15, 2009, 07:27:30 AM »
Dr. Dre should be talking about the Detox's lack of presence on the shelves of retailers
he addressed that, recently,
besides, what else do you need to know?


LOL @ jay on detox, shit will be wack

was the watcher part II wack or any of that tracks jay has ghost written for dre ?


watcher II was dope, but that was when Dre was dope



now Jay is boring and the she thang putting out weak shit on the regular

Damn bro less than 6 months ago you were praising heavy the production on Relapse? The leaks may be average, but the product Dre actually puts out is always quality
dude loves Dr.Dre's music, you know that.
do you have any idea how much it hurts him that Detox is still not out?  :laugh:

dubsmith_nz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5529
  • Karma: 330
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #21 on: October 15, 2009, 01:26:16 PM »
Dr. Dre should be talking about the Detox's lack of presence on the shelves of retailers
he addressed that, recently,
besides, what else do you need to know?


LOL @ jay on detox, shit will be wack

was the watcher part II wack or any of that tracks jay has ghost written for dre ?


watcher II was dope, but that was when Dre was dope



now Jay is boring and the she thang putting out weak shit on the regular

Damn bro less than 6 months ago you were praising heavy the production on Relapse? The leaks may be average, but the product Dre actually puts out is always quality
dude loves Dr.Dre's music, you know that.
do you have any idea how much it hurts him that Detox is still not out?  :laugh:


Lol when Crooked and Snoop appear on a track together on Detox he's gonna be in heaven :laugh:
 

Trav Treezy

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1068
  • Karma: -93
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #22 on: October 15, 2009, 01:56:06 PM »
Some of yall kill me with this west coast shit. You would take a average album with just west coast rappers rather than niggaz from everyewhere on a west coast niggaz album making it a classic if you had a choice. Yall niggaz stuck in the mid 90's with that shit. Fuck where any rapper is from, if the motherfucker is from mars and he could spit and them beats is rocking ill fuck with it.
<a href="http://www.youtube.com/v/ilKxOAEEhKk&amp;hl=en&amp;fs=1&quot;" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/ilKxOAEEhKk&amp;hl=en&amp;fs=1&quot;</a>

Fuck the rest of that shit listen to Saigon
 

50

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 665
  • Karma: -66
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #23 on: October 15, 2009, 02:51:55 PM »
LOL wtf is Dre doin at the end?
 

kuruptDPG

Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #24 on: October 15, 2009, 03:41:42 PM »
ain't no nigga like me, FUCK JAY-Z   he broke and i smoke daily, baby lets be friends
2pac didn't liike crackheads


lol
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 15443
  • Karma: 353
Re: Dr. Dre talks about Jay-Z's presence on Detox [VIDEO]
« Reply #25 on: October 15, 2009, 06:23:52 PM »
LOL @ jay on detox, shit will be wack

was the watcher part II wack or any of that tracks jay has ghost written for dre ?


watcher II was dope, but that was when Dre was dope



now Jay is boring and the she thang putting out weak shit on the regular

Damn bro less than 6 months ago you were praising heavy the production on Relapse? The leaks may be average, but the product Dre actually puts out is always quality


dont bother replyin to that dumbass  hes a troll
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens