Author Topic: do you like my new signature?  (Read 739 times)

ZeroCoolio

  • Guest
do you like my new signature?
« on: February 14, 2010, 09:38:38 AM »
huh?  ;D 8)
 

westsiderider323

  • Guest
Re: do you like my new signature?
« Reply #1 on: February 14, 2010, 02:14:59 PM »
no
 

G-Funk

  • Guest
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 




Sikotic™

Re: do you like my new signature?
« Reply #7 on: February 14, 2010, 03:39:18 PM »
Actually, I like the avatar more.

LMAO @ MC Eiht being 'prophetic' aaaaaaaaaaahahahahahahaha
 

ZeroCoolio

  • Guest
 

Muhfukka

  • Guest
Re: do you like my new signature?
« Reply #9 on: February 14, 2010, 07:00:06 PM »
so what eastern european country are you from mr 8 hype?
 

JAZ

  • Guest
Re: do you like my new signature?
« Reply #10 on: February 15, 2010, 12:07:43 AM »
psycho hustla, is that you?
 

Bananas

  • Guest
Re: do you like my new signature?
« Reply #11 on: February 15, 2010, 12:54:19 AM »
yeah that shit iz tizzight cuz.
 

ZeroCoolio

  • Guest
Re: do you like my new signature?
« Reply #12 on: February 15, 2010, 01:37:50 AM »
yeah that shit iz tizzight cuz.

Thx man!  8)

psycho hustla, is that you?

no. I'm -8hype-. lol

so what eastern european country are you from mr 8 hype?

Why so serious? I mean...what's the diffirence for you?
 

Sikotic™

Re: do you like my new signature?
« Reply #13 on: February 15, 2010, 02:22:08 AM »
so what eastern european country are you from mr 8 hype?

Why so serious? I mean...what's the diffirence for you?
I like how you couldn't answer that question lol
 

ZeroCoolio

  • Guest
Re: do you like my new signature?
« Reply #14 on: February 15, 2010, 04:45:33 AM »
so what eastern european country are you from mr 8 hype?

Why so serious? I mean...what's the diffirence for you?
I like how you couldn't answer that question lol

yep man. I'm glad that you like it
one more time...lol... what's the difference for dude where I'm from? USA, Brazil, China, Poland, Slovenia, New Zeland, Switzerland, SAR, Mexico...etc.

"Mr. Hype" from the world.  8) ...As everyone