Author Topic: I'm addicted to Ramen noodles  (Read 2276 times)

Muhfukka

  • Guest
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #75 on: February 24, 2010, 12:16:44 PM »
damn haha
that shit is crazy
what you think is better than brain?
i like it but some people i know dont but i do imo
but damn that shit is good
brain>>>>>>>

yeah i mean alotta people do and many say they dont or wont like it and then try it and they dont like it
but i dont know thats outta here wit eatin a animals brain, tongue n all that




yeah i mean you ever ate cow brains, monkey brains, cow tongue, sheep brains, sheep balls etc..?





yeah some can



I'm not hating on anybody but can you say something is disgusting without even trying it?

maybe it's just something i can't understang  ??? ???

weill i already ate lamb brain it was quite delicious  8)
 

Sofa_King_Awesome

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1795
  • Karma: -417
  • Five poppin' Six droppin'
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #76 on: February 24, 2010, 12:19:57 PM »
LMAO! Damn thats dead on! You a fool

damn haha
that shit is crazy
what you think is better than brain?
i like it but some people i know dont but i do imo
but damn that shit is good
brain>>>>>>>

yeah i mean alotta people do and many say they dont or wont like it and then try it and they dont like it
but i dont know thats outta here wit eatin a animals brain, tongue n all that




yeah i mean you ever ate cow brains, monkey brains, cow tongue, sheep brains, sheep balls etc..?





yeah some can



I'm not hating on anybody but can you say something is disgusting without even trying it?

maybe it's just something i can't understang  ??? ???

weill i already ate lamb brain it was quite delicious  8)
are you people that dumb and slow...lol...
Tuff one...but quik is up there...put it on me is classic imo and on some detox shit...dj lethal>>dj quik....rza>>premo.....dre>>>quik....rza=dre....dre, rza, quik, dj lethal>>>>>timberland, rockwielder, EIMINEM, mannie fresh
 

the ghost

  • Guest
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #77 on: February 24, 2010, 12:26:51 PM »
ROFL

Thats sick my duke:)
damn haha
that shit is crazy
what you think is better than brain?
i like it but some people i know dont but i do imo
but damn that shit is good
brain>>>>>>>

yeah i mean alotta people do and many say they dont or wont like it and then try it and they dont like it
but i dont know thats outta here wit eatin a animals brain, tongue n all that




yeah i mean you ever ate cow brains, monkey brains, cow tongue, sheep brains, sheep balls etc..?





yeah some can



I'm not hating on anybody but can you say something is disgusting without even trying it?

maybe it's just something i can't understang  ??? ???

weill i already ate lamb brain it was quite delicious  8)
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #78 on: February 24, 2010, 01:57:22 PM »
yeah i mean you ever ate cow brains, monkey brains, cow tonge, sheep brains, sheep balls etc..?





yeah some can



I'm not hating on anybody but can you say something is disgusting without even trying it?

maybe it's just something i can't understang  ??? ???
Cow tongue is really good. I don't know why people get so disgusted over it. The tongue is all muscle, all meat. People will eat a cows ass, but oh no, not the tongue lol.

sheep brain and sheep heart are really good too. Never was a fan of liver, but chicken liver can be okay.

Anyone ever had shrimp heads at a sushi restaurant? When they deep fry that shit, it's better than meth.
 

2010-thefuture

  • Guest
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #79 on: February 24, 2010, 02:46:13 PM »
laughing at your game in your sig...........^^^^^
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #80 on: February 24, 2010, 02:52:23 PM »
yeah i mean you ever ate cow brains, monkey brains, cow tonge, sheep brains, sheep balls etc..?





yeah some can



I'm not hating on anybody but can you say something is disgusting without even trying it?

maybe it's just something i can't understang  ??? ???
Cow tongue is really good. I don't know why people get so disgusted over it. The tongue is all muscle, all meat. People will eat a cows ass, but oh no, not the tongue lol.

sheep brain and sheep heart are really good too. Never was a fan of liver, but chicken liver can be okay.

Anyone ever had shrimp heads at a sushi restaurant? When they deep fry that shit, it's better than meth.

Cow tongue....i think the problem is, when you buy damn near any other part of the cow...it looks like a fuckin steak.  When you at the store and see cow tongue....it look like a big ass tongue.  Nasty.  Plus...when u eat tongue...how do u know when youre finished?  You gonna fuck around and end up tongueless.

I remember when I was a kid, my dad would take the shrimps heads from peel n eat shrimp and suck the juice out of it...im good on that shit tho...
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #81 on: February 24, 2010, 03:42:24 PM »
taco de lengua....mmm hmmm...fuck what ya heard. 



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #82 on: February 24, 2010, 04:19:10 PM »
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #83 on: February 24, 2010, 07:38:12 PM »
nah im good off that dogg
real talk it jus dont smell right for real...and that jus aint cool to begin wit
so to eat that...or to even think of eatin it....damn





yeah i mean you ever ate cow brains, monkey brains, cow tonge, sheep brains, sheep balls etc..?





yeah some can



I'm not hating on anybody but can you say something is disgusting without even trying it?

maybe it's just something i can't understang  ??? ???
Cow tongue is really good. I don't know why people get so disgusted over it. The tongue is all muscle, all meat. People will eat a cows ass, but oh no, not the tongue lol.

sheep brain and sheep heart are really good too. Never was a fan of liver, but chicken liver can be okay.

Anyone ever had shrimp heads at a sushi restaurant? When they deep fry that shit, it's better than meth.
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #84 on: February 24, 2010, 08:02:08 PM »
It's all in your head.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #85 on: February 25, 2010, 12:27:55 AM »
It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #86 on: February 25, 2010, 12:34:33 AM »
It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw

lol
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #87 on: February 25, 2010, 12:39:36 AM »
It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw
LOL. I don't fuck with any kind of ranch dressing, fettuccine alfredo, cole slaw.....none of that shit at a restaurant with disgruntled workers period. And I don't understand how some people will bitch one of them out for making a mistake on an order. I'm always polite as fuck to anyone who fucks up my order and I want to correct it.
 

Muhfukka

  • Guest
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #88 on: February 25, 2010, 12:44:11 AM »
ive heard of people doing shit like that to corn dog batter
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #89 on: February 25, 2010, 12:44:49 AM »
It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw
LOL. I don't fuck with any kind of ranch dressing, fettuccine alfredo, cole slaw.....none of that shit at a restaurant with disgruntled workers period. And I don't understand how some people will bitch one of them out for making a mistake on an order. I'm always polite as fuck to anyone who fucks up my order and I want to correct it.

lol I know thats right.  If Im gonna get rude...I wait til i get my food.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #90 on: February 25, 2010, 09:14:13 AM »
It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw

i wont eat cole slaw anymore at kfc lol
 

QuietTruth

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 9083
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 1181
  • Shoot 'em up bang bang, nigga die slow
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #91 on: February 25, 2010, 09:17:16 AM »
That happened to the Olive Garden here. Some dude was doin' that in the fuckin' Fettuccini Alfredo Sauce, and some woman got herpes and sued. I was like good thang we don't do fancy restaurants, yeah right, way to go Daygo for burstin the bubble. :-\
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #92 on: February 25, 2010, 10:12:22 AM »
i wont eat alfredo either  except in my house LOL
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #93 on: February 25, 2010, 11:14:25 AM »
That happened to the Olive Garden here. Some dude was doin' that in the fuckin' Fettuccini Alfredo Sauce, and some woman got herpes and sued. I was like good thang we don't do fancy restaurants, yeah right, way to go Daygo for burstin the bubble. :-\

Go get you a two piece meal with cole slaw and mac n cheese.....bon apetit! lol


Btw....i dont THINK you can get herpes that way.  Maybe Im trippin...but that doesnt sound right.  Sikotic...am I right?
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #94 on: February 25, 2010, 11:15:29 AM »
That happened to the Olive Garden here. Some dude was doin' that in the fuckin' Fettuccini Alfredo Sauce, and some woman got herpes and sued. I was like good thang we don't do fancy restaurants, yeah right, way to go Daygo for burstin the bubble. :-\

Go get you a two piece meal with cole slaw and mac n cheese.....bon apetit! lol


Btw....i dont THINK you can get herpes that way.  Maybe Im trippin...but that doesnt sound right.  Sikotic...am I right?

oh for the record...

Im askin you cus youre becoming a doctor...not cus of your herpes...
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #95 on: February 25, 2010, 11:46:22 AM »
That happened to the Olive Garden here. Some dude was doin' that in the fuckin' Fettuccini Alfredo Sauce, and some woman got herpes and sued. I was like good thang we don't do fancy restaurants, yeah right, way to go Daygo for burstin the bubble. :-\

Go get you a two piece meal with cole slaw and mac n cheese.....bon apetit! lol


Btw....i dont THINK you can get herpes that way.  Maybe Im trippin...but that doesnt sound right.  Sikotic...am I right?

oh for the record...

Im askin you cus youre becoming a doctor...not cus of your herpes...
Yeah, you can only get that shit from contact with the person's skin..........and that's from personal experience.










j/k
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #96 on: February 25, 2010, 07:28:25 PM »
da f......but anyone can be doin that shhh anywhere





It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw

i wont eat cole slaw anymore at kfc lol
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #97 on: February 25, 2010, 07:41:20 PM »
da f......but anyone can be doin that shhh anywhere





It's all in your head.


I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw

i wont eat cole slaw anymore at kfc lol

yup...enjoy! lol
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #98 on: February 25, 2010, 07:43:01 PM »
da f......but anyone can be doin that shhh anywhere





It's all in your head.

I remember when I was like 13 one of my homies sisters worked at the KFC by my house...and I aint even know that bitch so she coulda been lyin for all I know. But she said the dudes there were jackin off in the cole slaw.  I didnt eat KFC for over a year...and even when I ate it again....I only ate the chicken or biscuits....nothin wet....

Im sure that shit was all in my head...but i dont regret avoidin the cole slaw

i wont eat cole slaw anymore at kfc lol
That makes me not want to eat anything ever again now.
 

Don Jacob

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 13842
  • Karma: -136
  • don status, bitch
Re: I'm addicted to Ramen noodles
« Reply #99 on: February 25, 2010, 07:43:44 PM »

+

+

+

+

+

+

+

+


R.I.P.  To my Queen and Princess 07-05-09