Author Topic: whose down for the dubcc barbq?  (Read 249 times)

2010-thefuture

  • Guest
whose down for the dubcc barbq?
« on: February 28, 2010, 01:58:53 PM »
 :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof: :raisetheroof:
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #1 on: February 28, 2010, 02:00:44 PM »
Let's do it.
 

2010-thefuture

  • Guest
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #2 on: February 28, 2010, 02:02:07 PM »
cmon yall lets do it in summer so everyone can come...and we need to do it soon before okka goes to jail..........and before someone murders ikke,looney,blas,me,and several others..........lmao
 

thisoneguy360

  • Guest
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #3 on: February 28, 2010, 03:04:13 PM »
Nobody.
 

J.D. Wykid, Esq.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3222
  • Karma: 405
  • Id rather be rich n unhappy than poor n miserable
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #4 on: February 28, 2010, 03:19:30 PM »
what about that gang bang?  queen, go holla at all them bitchez niggaz you listed and lets get that shit crackin.  :bandit:



'Oh I can't see him, I can't see God', YA'LL CAN'T SEE FUCKIN' AIR NEITHER!
Quote from: QuietTruth
Prove to me the wind. Show me the wind man. I want proof of that shit. Cuz I don't see it.
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #5 on: February 28, 2010, 04:00:33 PM »
hook me up with a plane ticket and im down

2010-thefuture

  • Guest
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #6 on: March 01, 2010, 10:44:49 AM »
a ticket from where to cali?
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #7 on: March 02, 2010, 01:34:53 PM »
theres no point in bringin this shit up ever again lol
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Leggy Hendrix

Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #8 on: March 02, 2010, 03:22:21 PM »
hook me up with a plane ticket and im down


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7537
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #9 on: March 02, 2010, 03:28:20 PM »
The dubcc bbq is always brought up, but never actually done. Someone just needs to set a date and see how many people come.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #10 on: March 02, 2010, 03:37:03 PM »
The dubcc bbq is always brought up, but never actually done. Someone just needs to set a date and see how many people come.

the over under on that bet is 1.  Im gonna go with the under.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

Sofa_King_Awesome

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1795
  • Karma: -417
  • Five poppin' Six droppin'
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #11 on: March 02, 2010, 03:40:41 PM »
Daygo is so there if its a guarantee Ms.Supreme is there.  :D


     ...........Or even Kain
are you people that dumb and slow...lol...
Tuff one...but quik is up there...put it on me is classic imo and on some detox shit...dj lethal>>dj quik....rza>>premo.....dre>>>quik....rza=dre....dre, rza, quik, dj lethal>>>>>timberland, rockwielder, EIMINEM, mannie fresh
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #12 on: March 02, 2010, 03:41:16 PM »
I say when Elano comes to LA, those of us in the Southern California area should get together. We can all do G shit like drive to The Jungle with South Central Cartel in the tape deck and eat at Roscoes afterwards.

Queen should be able to come down to California once her settlement money comes in. So far, we got Sik, Elano and Queen.

Who else is down?
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #13 on: March 02, 2010, 03:45:19 PM »
Daygo is so there if its a guarantee Ms.Supreme is there.  :D


     ...........Or even Kain

ha.  To be real I doubt Id go....just bein honest.  I dont see myself drivin up to LA for this shit, where probably nobody will even show up.  KAIN might actually be a cool dude to chill with....only if he transforms back into Stefan Urquelle tho.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
 

G.O.D. Pt. III

Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #15 on: March 02, 2010, 09:50:00 PM »
i'd attend  8)
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

acgrundy

  • Guest
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #16 on: March 02, 2010, 10:04:42 PM »
why does okka have to go to jail?
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #17 on: March 02, 2010, 10:11:19 PM »
lets get it but chances of this happenin....better chances of c-blue reappearin.....
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #18 on: March 02, 2010, 11:39:46 PM »
lets get it but chances of this happenin....better chances of c-blue reappearin.....
C-Blue won the lottery, bought a church and now he's gonna be a televangelist. Nigga's gonna make bank.
 

krzieg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1168
  • Karma: 23
  • Live 4 Everything Die 4 Nothing
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #19 on: March 03, 2010, 12:28:25 AM »
who is she!?!?!?!?

IT'S STILL..........

H.E.A.T
n'
H.E.A.D
 

Fuck Your Existence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3491
  • Karma: 109
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #20 on: March 03, 2010, 12:30:34 AM »
will never happen...id rather gather a search party for c-blue. dudes hilarious. Tom too while we are at it.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #21 on: March 03, 2010, 12:57:08 AM »
 

ToOoOoN!!!

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3722
  • Karma: 469
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: whose down for the dubcc barbq?
« Reply #23 on: March 03, 2010, 09:46:37 AM »
if he becomes a priest...im in sign me up....lol




lets get it but chances of this happenin....better chances of c-blue reappearin.....
C-Blue won the lottery, bought a church and now he's gonna be a televangelist. Nigga's gonna make bank.
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.