Author Topic: HipHop Rapper Guru Is In A Coma  (Read 808 times)

2010-thefuture

  • Guest
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #25 on: March 01, 2010, 10:38:22 AM »
hey guys I was in one for 21 days remember?And I pulled through so there is no reason why he shouldn't

comas are very strange things.......
 

13th Duke

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 990
  • Karma: 50
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #26 on: March 01, 2010, 08:07:20 PM »
Yer, don't believe everything you read in the papers and Twitter accounts. There are plenty of fake accounts out there. If there was a chance, I'm pretty sure Premier would have come out and announced it as he is very keen on doing another album.

As I said, there were rumours going round and there's the proof the rumours are there. I'm pretty sure one of the biggest broadsheet newspapers in the UK would at least make sure theyre looking at the correct twitter account. I'd be more inclined to believe the Guardian than a forum aswell.
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #27 on: March 01, 2010, 08:09:34 PM »
this seems to be true....
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

13th Duke

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 990
  • Karma: 50
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #28 on: March 01, 2010, 08:12:09 PM »
Don't want to alarm anyone but I've just heard (from an unreliable source (another forum as it goes) that Guru has actually just passed away. Hopefully thats bullshit and someone is telling porkies. I wont believe it.
 

13th Duke

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 990
  • Karma: 50
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #29 on: March 01, 2010, 08:17:11 PM »
"Guru still in surgery, keep on praying people, he will make it "
3 minutes ago via web

That was DJ Premier's last tweet just 3mins ago. Looks like he isnt gone yet.
 

NotoriousTDA

  • Guest
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #30 on: March 01, 2010, 08:17:35 PM »
THE ONLY THING THAT WILL BRING HIM BACK IS A DISC OF PREMO INSTRUMENTALS BEING PLAYED AT HIGH VOLUME
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #31 on: March 01, 2010, 08:18:59 PM »
haha and now thats what these stations are doin....they playin gang starr....shits sad they wont play em while they are in good condition but when they arent...come here baby i got you
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

J.E.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1014
  • Karma: 22
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #32 on: March 01, 2010, 08:22:29 PM »
Keep praying 4 him...
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28706
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #33 on: March 01, 2010, 08:31:53 PM »
"Hip-Hop Rapper" is kinda redundant, isn't it?
 

westside159

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4004
  • Karma: -637
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #34 on: March 02, 2010, 12:02:58 AM »
bad news

Hope he gets through it
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #35 on: March 02, 2010, 02:42:19 PM »
ehat should be there instead sik?




"Hip-Hop Rapper" is kinda redundant, isn't it?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Leggy Hendrix

Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #36 on: March 02, 2010, 02:56:00 PM »
fucked up shit man  :-\


UPDATE: apparently he made it through surgery and may make a full recovery...

http://www.allhiphop.com/stories/news/archive/2010/03/02/22138162.aspx
« Last Edit: March 02, 2010, 02:58:38 PM by Leggy Hendrix »


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

NillerTheKid

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1484
  • Karma: 52
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #37 on: March 02, 2010, 03:10:28 PM »
Quote
Till this day #Guru rhymed over 160 DJ Premier produced tracks in his life, more will come

http://twitter.com/DJPremierBlog/status/9831253198

dunno how official this twitter is though 
See these fans can't resist the rush,
they Wu-Tang for life
Scarred for life,
they can't forget the cuts
 

Invincible

Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #38 on: March 02, 2010, 03:16:47 PM »
Quote
Till this day #Guru rhymed over 160 DJ Premier produced tracks in his life, more will come

http://twitter.com/DJPremierBlog/status/9831253198

dunno how official this twitter is though  

Makes sense. 6 Albums, Some single Gang Starr songs and he's had plenty of guest appearances over Primo's beats.

Check this:

http://djpremiertrackology.8kilo.com/
« Last Edit: March 02, 2010, 03:18:21 PM by Invincible »
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #39 on: March 02, 2010, 04:21:53 PM »
damn what a bitch. i hope he pulls through.

u shouldnt call a man in a coma a bitch!   >:(
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #40 on: March 02, 2010, 04:25:27 PM »
nah hes not callin him a bitch...lol




damn what a bitch. i hope he pulls through.

u shouldnt call a man in a coma a bitch!   >:(
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #41 on: March 02, 2010, 04:30:13 PM »
nah hes not callin him a bitch...lol




damn what a bitch. i hope he pulls through.

u shouldnt call a man in a coma a bitch!   >:(

I was jokin man lol
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12114
  • Thanked: 14 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #42 on: March 02, 2010, 04:38:54 PM »
Man, keeping him in my prayers. One of the realest rappers out.
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #43 on: March 02, 2010, 04:42:57 PM »
haha i know daygo



nah hes not callin him a bitch...lol




damn what a bitch. i hope he pulls through.

u shouldnt call a man in a coma a bitch!   >:(

I was jokin man lol
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

LONDON!!

Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #44 on: March 03, 2010, 01:17:36 AM »
SOURCE:The Music Industry Report

According to many different sources, Hip-Hop Wired has acquired information that rapper Guru has fallen into a coma after suffering cardiac arrrest. Details right now remain very slim, but sources have stated that the news was broken by Guru’s sister.

Guru, who is a former member of the rap duo Gang Starr, is considered to be one of the pioneers of Hip-Hop/jazz crossovers. As more details are released, Hip-Hop Wired will continue to bring you all the information regarding the situation.

Our prayers go to Keith “Guru” Elam and his family.

this is some sad shit, hopefully guru makes a speedy and full recovery
"get this money by any means nessassary"
 

NillerTheKid

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1484
  • Karma: 52
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #45 on: March 03, 2010, 07:47:10 AM »
Quote
Till this day #Guru rhymed over 160 DJ Premier produced tracks in his life, more will come

http://twitter.com/DJPremierBlog/status/9831253198

dunno how official this twitter is though  

Makes sense. 6 Albums, Some single Gang Starr songs and he's had plenty of guest appearances over Primo's beats.

Check this:

http://djpremiertrackology.8kilo.com/
the interesting part, is the last... "more will come"
See these fans can't resist the rush,
they Wu-Tang for life
Scarred for life,
they can't forget the cuts
 

Invincible

Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #46 on: March 03, 2010, 08:39:07 AM »
Quote
Till this day #Guru rhymed over 160 DJ Premier produced tracks in his life, more will come

http://twitter.com/DJPremierBlog/status/9831253198

dunno how official this twitter is though  

Makes sense. 6 Albums, Some single Gang Starr songs and he's had plenty of guest appearances over Primo's beats.

Check this:

http://djpremiertrackology.8kilo.com/
the interesting part, is the last... "more will come"

Oh yer, didn't notice that.  :P

Can't see it happening personally. Hope it does. Fuck Solar.

Invincible

Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #47 on: March 03, 2010, 02:02:00 PM »
This is Guru's nephew with an update on his condition

<a href="http://www.youtube.com/v/1TNkP4pH6-0&amp;hl=en" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/1TNkP4pH6-0&amp;hl=en</a>

Damn Solar is a fucking asshole. Since when was it his decision to say whether family can see him?

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #48 on: March 03, 2010, 02:09:11 PM »
but if theres a will or some court order statin that solar is in charge, then hes in charge
the court order would have to state that guru has full control over anyone...which is what it sounds like
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Invincible

Re: HipHop Rapper Guru Is In A Coma
« Reply #49 on: March 03, 2010, 02:18:17 PM »
but if theres a will or some court order statin that solar is in charge, then hes in charge
the court order would have to state that guru has full control over anyone...which is what it sounds like

Fuck that shit. If his family (you can obviously tell by the guy in this interview that they are very close) want to see him, they should be allowed. To not answer back a simple text is just wrong.