Author Topic: Travis Barker I Wanna Rock Remix More Malice Bonus Track [No Audio]  (Read 149 times)

1981

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 404
  • Karma: 69
9. Gangsta Luv (Mayer Hawthorne G-Mix) 3:50
10. I Wanna Rock (Travis Barker G-Mix) 4:00

don't ask for links please please. buy it march 23rd
 

thisoneguy360

  • Guest
Re: Travis Barker I Wanna Rock Remix More Malice Bonus Track [No Audio]
« Reply #1 on: March 01, 2010, 08:02:56 PM »
Pay for a shit album like Malice in Wonderland? LMAO
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Travis Barker I Wanna Rock Remix More Malice Bonus Track [No Audio]
« Reply #2 on: March 01, 2010, 08:08:22 PM »
for real
snoop needs to give refunds to every single dumb person who bought that wack album....and after they get the refund they need to be executed like spider/tha row did to bad azz




Pay for a shit album like Malice in Wonderland? LMAO
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

woof

 

The Ultimate Pianist

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2005
  • Karma: 2028
Re: Travis Barker I Wanna Rock Remix More Malice Bonus Track [No Audio]
« Reply #4 on: March 01, 2010, 08:52:27 PM »
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Travis Barker I Wanna Rock Remix More Malice Bonus Track [No Audio]
« Reply #5 on: March 01, 2010, 08:53:52 PM »
that green lantern mix is horrible
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

RedMagic213

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 305
  • Karma: -22
Re: Travis Barker I Wanna Rock Remix More Malice Bonus Track [No Audio]
« Reply #6 on: March 03, 2010, 12:09:45 AM »
snoop should cancel the whole re-release thing. G Mixxes are for mixtapes not albums.

no one is going to buy the crap album with just a few mixtape remixes added on...