Author Topic: [New] Concrete Criminalz - Murder The Game (feat. Goldie Loc & Big Sloan)  (Read 665 times)

Will_B

  • Guest
Took a *perfect* rip out of that youtube if you guys fancy bumping it (m4a, not recompressed - no loss of quality)
http://www.zshare.net/download/73712890ad88a90b/
 

Okka

Damn this song is good. Has the whole album leaked?
 

Opazo

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 85
  • Karma: 7
  • www.RuthlessVillain.tk
Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)
here is the single that is approved to be dropped
and its the original HQ version

http://www.megaupload.com/?d=3F765GCQ

 


 

Okka

Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)

Nah, i don't pay for MP3's. If i see a hard copy of this album in the stores, i will buy it. All snippets sound real good.
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
its aite....more like a mixtape than album
and rbx re-used a beat he used before I think
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Opazo

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 85
  • Karma: 7
  • www.RuthlessVillain.tk
Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)

Nah, i don't pay for MP3's. If i see a hard copy of this album in the stores, i will buy it. All snippets sound real good.

It's worth d/l....I did it....so shouldn't u? face it....in a couple of years all songs are going to be on mp3


 

KURUPTION-81

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8025
  • Karma: 832
Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)

Nah, i don't pay for MP3's. If i see a hard copy of this album in the stores, i will buy it. All snippets sound real good.

It's worth d/l....I did it....so shouldn't u? face it....in a couple of years all songs are going to be on mp3

I hope that day never comes.

"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that." Alex Ferguson
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
it already has....why you think crooked had to redo his debut album 12 times....lol





Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)

Nah, i don't pay for MP3's. If i see a hard copy of this album in the stores, i will buy it. All snippets sound real good.

It's worth d/l....I did it....so shouldn't u? face it....in a couple of years all songs are going to be on mp3

I hope that day never comes.
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

paulieclassic

  • Guest
be on the look out for the video
 

Okka

Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)

Nah, i don't pay for MP3's. If i see a hard copy of this album in the stores, i will buy it. All snippets sound real good.

It's worth d/l....I did it....so shouldn't u? face it....in a couple of years all songs are going to be on mp3

I hope that day never comes.

True that. It will be the day i stop payin' for music.
 

Opazo

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 85
  • Karma: 7
  • www.RuthlessVillain.tk
Damn this song is good. Has the whole album leaked?

no buy it  ::)

Nah, i don't pay for MP3's. If i see a hard copy of this album in the stores, i will buy it. All snippets sound real good.

It's worth d/l....I did it....so shouldn't u? face it....in a couple of years all songs are going to be on mp3

I hope that day never comes.

True that. It will be the day i stop payin' for music.
::)


 

Okka

True that. It will be the day i stop payin' for music.
::)

What? I collect CD's but i ain't with that digital bullshit.
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
yeah im with you okka......no way am i gon pay for mp3's etc....
their loss




True that. It will be the day i stop payin' for music.
::)

What? I collect CD's but i ain't with that digital bullshit.
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.