Author Topic: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*  (Read 3337 times)

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #150 on: March 08, 2010, 06:07:40 PM »
lol the drug of choice thread didnt go down too well with one of the resident losers...


"This topic is inappropriate. I'm a police officer & this sort of conversation shouldn't be on this forum."



lmao yeah, I didn't expect THAT  :P

that was a funny thing to question about!  :D

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #151 on: March 08, 2010, 06:10:25 PM »
lol the drug of choice thread didnt go down too well with one of the resident losers...


"This topic is inappropriate. I'm a police officer & this sort of conversation shouldn't be on this forum."



lmao yeah, I didn't expect THAT  :P

that was a funny thing to question about!  :D

at least half of that forum has to have used some kind of drugs, definitely weed at least... Twilight fans for fuck's sake lol
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #152 on: March 08, 2010, 07:35:57 PM »
lol the drug of choice thread didnt go down too well with one of the resident losers...


"This topic is inappropriate. I'm a police officer & this sort of conversation shouldn't be on this forum."



lmao yeah, I didn't expect THAT  :P

that was a funny thing to question about!  :D

at least half of that forum has to have used some kind of drugs, definitely weed at least... Twilight fans for fuck's sake lol
Their drug of choice is cock.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #153 on: March 08, 2010, 07:46:20 PM »
I can't wait for those bitches to respond to this thread

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=46&t=15406
 

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #154 on: March 08, 2010, 07:56:45 PM »
I can't wait for those bitches to respond to this thread

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=46&t=15406

ROFL... you deserve an E-Oscar for that one

we should keep this thread updated too with all the funniest threads made up until we launch our ultimate attack
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #155 on: March 08, 2010, 08:01:40 PM »
I can't wait for those bitches to respond to this thread

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=46&t=15406

Haha, awsome. The signed book was a nice touch!

Mike hawk is def caught in two conflicting worlds. :-X

Blood$

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #156 on: March 08, 2010, 11:21:22 PM »
Quote
   Message subject:   Board warning issued
From:   Iroc24
Sent:   Mon Mar 08, 2010 11:27 pm
To:   Edward The Juiceman
Message

The following is a warning which has been issued to you by an administrator or moderator of this site.
Quote:
The discussion of drugs and other illegal activities on this site is banned. This is a family friendly site and we would like to keep it that way. Please be aware that continuing to discuss such activities will result in being banned from our forums. Thank you.
- Iroc24, TwiFo Moderator

HAHAHA
 

Blasphemy

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #157 on: March 09, 2010, 12:12:14 AM »
lol the drug of choice thread didnt go down too well with one of the resident losers...


"This topic is inappropriate. I'm a police officer & this sort of conversation shouldn't be on this forum."



I'm so tempted to reg and say to him "Well my brother was shot and killed by a drunk officer on duty, just trying to get to his College classes, the cop didn't get any punishment besides a small leave of PAID duty. So shove the badge up your ass, because without the gun ur nothing but a motherfucker waiting 2 get shot"
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #158 on: March 09, 2010, 12:27:45 AM »
You gotta be on drugs or have monthly periods to actually enjoy that twilight shit.
 

ikke

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #159 on: March 09, 2010, 01:34:46 AM »
I think an elior alias is a great idea considering how employers google their employe's nowadays.
 

Matty

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #160 on: March 09, 2010, 02:27:49 AM »
http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=5&t=15356&p

it seems english cal is married. fred feist is truly heartbroken :'(

8)

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #161 on: March 09, 2010, 03:44:19 AM »
Damn, im disappointed to see that Bloodmoneys drug thread has been removed  :( that should have stired all kinds of shit up :(
« Last Edit: March 09, 2010, 03:52:36 AM by JMan »
 

50

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 665
  • Karma: -66
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #162 on: March 09, 2010, 04:11:24 AM »
Damn, im disappointed to see that Bloodmoneys drug thread has been removed  :( that should have stired all kinds of shit up :(
Bloodmoneys intro was the best :D

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=5&t=15356&p

it seems english cal is married. fred feist is truly heartbroken :'(

8)

she`s fine tho.. let`s make a topic about her. "english cal appreciation thread"

 

Matty

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #163 on: March 09, 2010, 04:57:55 AM »
Damn, im disappointed to see that Bloodmoneys drug thread has been removed  :( that should have stired all kinds of shit up :(
Bloodmoneys intro was the best :D

http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=5&t=15356&p

it seems english cal is married. fred feist is truly heartbroken :'(

8)

she`s fine tho.. let`s make a topic about her. "english cal appreciation thread"

i'm 100% down :laugh:

Furor Teutonicus

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1467
  • Karma: -145
  • aka Dr. Jan Itor
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #164 on: March 09, 2010, 05:06:25 AM »
these guys are pussies. They already deleted most posts from Sikotics thread. There's more censorship than in China.
 

Matty

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #165 on: March 09, 2010, 05:09:57 AM »
these guys are pussies. They already deleted most posts from Sikotics thread. There's more censorship than in China.

thats why moderate/mild trolling is probably best (and can be very funny, they dont' seem to spot it too easily) until people want to wreak complete havoc 8)

Furor Teutonicus

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1467
  • Karma: -145
  • aka Dr. Jan Itor
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #166 on: March 09, 2010, 05:12:04 AM »
these guys are pussies. They already deleted most posts from Sikotics thread. There's more censorship than in China.

thats why moderate/mild trolling is probably best (and can be very funny, they dont' seem to spot it too easily) until people want to wreak complete havoc 8)

damn. And I wanted to write in caps all the time
 

Matty

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #167 on: March 09, 2010, 05:21:24 AM »
they have this place beat for smilies. we NEED to get the one with a whole row of bouncing ;D

 8)

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #168 on: March 09, 2010, 05:33:20 AM »
WTF, ive been handed a ban  >:( >:( .... bullshit man. blood money how did you get around your ip block?

wardy

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #169 on: March 09, 2010, 06:00:21 AM »
bellaonmydong is now in action 8)
 

Matty

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #170 on: March 09, 2010, 06:07:24 AM »
btw it kinda gives it away when its just dubcc peeps replying to eachother on there. like the chances of a load of new users pretty much only talking to eachother is slim/none.

best to try and strike up 'pleasant' conversation with the natives as well 8)

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #171 on: March 09, 2010, 06:57:20 AM »
btw that forum is the biggest pile of shit ever! looks like Sik, Queen, BloodMoney, 64 Impala, Teddy and Blunt Tyme have all been banned as well, dunno bout some of the others, but they even removed a picture i posted of Dakota Fanning i posted, "because i dont have enough posts to be allowed to post images"! lmao are you kidding me...


when are we destroying the place? let it be soon  8)
« Last Edit: March 09, 2010, 07:01:39 AM by Leggy Hendrix »


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #172 on: March 09, 2010, 07:26:02 AM »
btw that forum is the biggest pile of shit ever! looks like Sik, Queen, BloodMoney, 64 Impala, Teddy and Blunt Tyme have all been banned as well, dunno bout some of the others, but they even removed a picture i posted of Dakota Fanning i posted, "because i dont have enough posts to be allowed to post images"! lmao are you kidding me...


when are we destroying the place? let it be soon  8)

Dammit, our covers been blown wide open.. i really wanna target that peice of shit forum now.  >:(


M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread (Target - Twilight Forum)
« Reply #173 on: March 09, 2010, 07:43:12 AM »
http://www.thetwilightforums.com/viewtopic.php?f=46&t=15407

I think I'm keystyle them to death. Although no one responded yet.