Author Topic: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*  (Read 3855 times)

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #525 on: March 11, 2010, 03:17:07 PM »
im amazed at just how little moderation there is at the moment...gotta be on limited time now, we've massacred the place lol


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #526 on: March 11, 2010, 03:17:39 PM »
where you regestiring your emails at? it seems every temporary email address i use is banned!

temporaryemail.net
They banned email addresses from there. :(

damn aint that a bitch

Ted try

www.tempemail.net

what im using at the moment  ;D

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #527 on: March 11, 2010, 03:18:33 PM »
Thurgood T Jones Speaks the Truth  8)


westsiderider323

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #528 on: March 11, 2010, 03:19:29 PM »
damn they prolly scared as shit fuckin faggots they gotta shut the place down now lol
 

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #529 on: March 11, 2010, 03:26:30 PM »
who is Free Love? lol


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7537
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #531 on: March 11, 2010, 03:38:25 PM »
im amazed we havent been stoped yet.. the board has been abused  :stir:

westsiderider323

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #532 on: March 11, 2010, 03:40:02 PM »
the board has been abused  :stir:

in the ass
 

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #533 on: March 11, 2010, 03:42:47 PM »
im convinced that someone was trying to delete threads while i was making them at one point, but im kinda losing track of which sections ive already raped...pretty fucked up so far lol


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #534 on: March 11, 2010, 03:51:23 PM »
LOL, Thurgood T Jones is too raw for these hoes ;D :D


Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #535 on: March 11, 2010, 03:55:45 PM »
hahaha some of these thread titles are classic, but i didnt expect anyone to actually respond


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

westsiderider323

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #536 on: March 11, 2010, 03:56:21 PM »
LOL, Thurgood T Jones is too raw for these hoes ;D :D



lol aint someone on here Ted?
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7537
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #537 on: March 11, 2010, 03:57:07 PM »
^^That's not me. :laugh: Which section is that in?
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #538 on: March 11, 2010, 03:58:26 PM »
LOL, Thurgood T Jones is too raw for these hoes ;D :D



lol aint someone on here Ted?

nah hes an actual poster i believe  ;D

^^That's not me. :laugh: Which section is that in?

introductions mate

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #539 on: March 11, 2010, 03:59:21 PM »
UH OH HERE COMES IROC...apologies, im still in all caps mode lmao

EDIT: im out fellas lmao, that was a helluva run
« Last Edit: March 11, 2010, 04:01:39 PM by Leggy Hendrix »


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

westsiderider323

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #540 on: March 11, 2010, 04:00:41 PM »
UH OH HERE COMES IROC...apologies, im still in all caps mode lmao

ATTACK HIS ASS!
 

westsiderider323

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #541 on: March 11, 2010, 04:00:58 PM »
fuckin bitch they got me
 

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #542 on: March 11, 2010, 04:02:32 PM »
Free Love still going strong lol


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7537
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #544 on: March 11, 2010, 04:03:36 PM »
They got me too. This was epic. :laugh:

It's alright. I have to use the bathroom anyways.
 

westsiderider323

  • Guest
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #545 on: March 11, 2010, 04:06:18 PM »
im done for now  8)
 

Leggy Hendrix

Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #546 on: March 11, 2010, 04:09:47 PM »
im done for now  8)

yeah im done with that forum, unless we now go to http://twilightfans.forumakers.com/ and post the reverse lmao


<a href="https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/LllJK5DjofM</a><a href="https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/g7DMeTPvZCs</a> <a href="https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/yRfQGXFRr30</a>

dude im baning you mother over here in eu. but im not a white,brown,black,yellow etc. im your nightmare
 

JMan

  • The Young Ghetto Sinatra
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4072
  • Karma: 1589
  • Say No to E-Rape
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #547 on: March 11, 2010, 04:16:25 PM »
im done for now  8)

yeah im done with that forum, unless we now go to http://twilightfans.forumakers.com/ and post the reverse lmao

yeah im out for the night..

Leggy, Blunt and Ted be proud of what he accomplished tonight, we had that place in our hands and abused the fuck out of it.!!

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12114
  • Thanked: 14 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #548 on: March 11, 2010, 06:24:02 PM »
You have been permanently banned from this board.

Please contact the Board Administrator for more information.

Reason given for ban: Troll

A ban has been issued on your IP address.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Official Dubcc Forum Invasion Thread: Twilight Forums *INVADING NOW*
« Reply #549 on: March 11, 2010, 06:29:23 PM »
im convinced that someone was trying to delete threads while i was making them at one point, but im kinda losing track of which sections ive already raped...pretty fucked up so far lol
Yeah, they do that at first, but when they figure out that its not going to work, they ban you.