Author Topic: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live  (Read 1925 times)

Tha Magus

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 191
  • Karma: -23
  • KILLAFORNIA BABY!!!!!
New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« on: April 05, 2010, 10:56:56 AM »
I thought the beat was off the hook!  8)

http://www.ustream.tv/recorded/5606985
www.ThaWasteland.com Tha Magus Team Leader for Bone Thugs N Harmony #1 community site


By Magus7
 

Tha Magus

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 191
  • Karma: -23
  • KILLAFORNIA BABY!!!!!
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #1 on: April 05, 2010, 10:57:57 AM »
This is after his 1st song Quik is in the muthafuckin house then it starts
www.ThaWasteland.com Tha Magus Team Leader for Bone Thugs N Harmony #1 community site


By Magus7
 

westsiderider323

  • Guest
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #2 on: April 05, 2010, 11:02:04 AM »
sounds fuckin dope
 

WestCoaster

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 19
  • Karma: -10
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #3 on: April 05, 2010, 11:46:33 AM »
HOLY FUCK THE BEAT IS GODLYY :O, Need that in a quikstremental a.s.a.p.  why the fuck didnt WC go in on that
 

BIGWORM

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1554
  • Thanked: 22 times
  • Karma: 45
  • YOU SMOKIN MY SHIT SMOKEY
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #4 on: April 05, 2010, 02:03:25 PM »
fire
 

Pgb

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 348
  • Karma: 15
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #5 on: April 05, 2010, 02:29:47 PM »
dope
 

GangstaBoogy

Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #6 on: April 05, 2010, 02:47:48 PM »
Quik...Bizzy Bone...Bun-B...and WC? The title is "What The Hell Are You Doing On My Song".
"House shoes & coffee: I know the paper gone come"

 

Bananas

  • Guest
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #7 on: April 05, 2010, 03:00:01 PM »
Cool song, fucking awkward performance.
 

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #8 on: April 05, 2010, 10:39:21 PM »
good shit, cant wait for an mp3
 

R1ZE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2903
  • Karma: -8
  • Do 4 Love
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #9 on: April 06, 2010, 12:11:41 AM »
sounds great... is this for a quik album? whats the name/release date?
 

LLCoolA

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 37
  • Karma: 3
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #10 on: April 06, 2010, 03:50:30 AM »
Did anyone listen to the tracks quik did after bone thugs?? them songs where smooth as shit  8) 8) 8) Can't wait for quiks new album!!!!
 

Elkoizm

  • Guest
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #11 on: April 06, 2010, 06:02:13 AM »
WHAT THE FUCK!?!? Those new Quik tracks are sooooo fuckin dope!!!!! Esepcially that one sampling Grease featuring Jon B  8) 8)
 

kuruptDPG

Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #12 on: April 06, 2010, 07:43:07 AM »
when does the new trak come into?
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #13 on: April 06, 2010, 08:36:44 AM »
Sounds mental. Hope its for Quiks new solo
funkyfreshintheflesh
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #14 on: April 06, 2010, 08:49:00 AM »
Really need the mp3 of the track with Jon B with the Grease sample. Sounds like a summer anthem
funkyfreshintheflesh
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #15 on: April 06, 2010, 09:03:39 AM »
whats the name of the traxx?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Raiders4Life

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 737
  • Karma: 40
  • I'm a RAIDER!
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #16 on: April 06, 2010, 10:03:27 PM »
This is after his 1st song Quik is in the muthafuckin house then it starts

Dude, the name of the song is "Sweet Black Pussy".
 

So Much Style

Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #17 on: April 06, 2010, 10:56:25 PM »
damn he played some new shit like "no one is fresher than me" with suga free


"my showerhead told me that i really didnt need one!        Now who's more fresher than that!"
So much style back at it again
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #18 on: April 08, 2010, 01:34:59 PM »
MP3?????


man this track is driving me crazy



dubcnn do us a favor and get us the track  8)
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #19 on: April 08, 2010, 01:40:53 PM »
http://usershare.net/g8kmae3ivi1p


i found a mp3 link but im sure it was ripped out of the stream video.

its not cdq but enjoy its better than nothing  8)
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Gamestarr

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2947
  • Karma: 25
  • P
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #20 on: April 08, 2010, 01:49:23 PM »
Sounds fuckin amazin! CDQ/NODJ ASAP! GOD PLEASE! lol
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #21 on: April 08, 2010, 01:52:20 PM »
Sounds fuckin amazin! CDQ/NODJ ASAP! GOD PLEASE! lol


damn im so happy atleast found an mp3 u can tell its the stream video version cuz u can hear quik saying bizzyz verese just like in the show he did.




cant stop bumpin this
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #22 on: April 08, 2010, 01:54:34 PM »
gotta say i love buns verse the best.
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Gamestarr

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2947
  • Karma: 25
  • P
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #23 on: April 08, 2010, 01:56:04 PM »
Sounds fuckin amazin! CDQ/NODJ ASAP! GOD PLEASE! lol


damn im so happy atleast found an mp3 u can tell its the stream video version cuz u can hear quik saying bizzyz verese just like in the show he did.




cant stop bumpin this

yeah good lookin out on droppin that mp3. But as soon as CDQ drops. I will be bumpin that muhfucka nonstop.



but yeah.. why the fuck WC aint go in on the track? smh.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #24 on: April 08, 2010, 01:58:04 PM »
Sounds fuckin amazin! CDQ/NODJ ASAP! GOD PLEASE! lol


damn im so happy atleast found an mp3 u can tell its the stream video version cuz u can hear quik saying bizzyz verese just like in the show he did.




cant stop bumpin this

yeah good lookin out on droppin that mp3. But as soon as CDQ drops. I will be bumpin that muhfucka nonstop.



but yeah.. why the fuck WC aint go in on the track? smh.



yea i was hoping to hear WC, might as well not even have in "Featuring"  i don tthink its a complete song, they dont even have a hook.
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.