Author Topic: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live  (Read 1927 times)

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #25 on: April 09, 2010, 11:14:01 AM »
MP3 PLZ HIP HOP GODS BLESS US (CDQ)
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Paul

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7355
  • Karma: 506
  • Salute
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #26 on: April 09, 2010, 12:34:16 PM »
I really want the quik/jon b track with grease Sample. Sounds hot  8)
funkyfreshintheflesh
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #27 on: April 09, 2010, 03:08:35 PM »
Let's make a petition lol
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Elkoizm

  • Guest
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #28 on: April 09, 2010, 04:00:30 PM »
^^ It's not like his not gonna drop it on his solo or album or something. Unlike Dre, Q delivers  8)
 

Elkoizm

  • Guest
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #29 on: April 09, 2010, 04:02:19 PM »
If the only part WC has on that track is speaking 6 seconds on the outro, I think that's hella funny
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #30 on: April 10, 2010, 09:31:53 AM »
^^ It's not like his not gonna drop it on his solo or album or something. Unlike Dre, Q delivers  8)


yea but damn i want this track in CDQ NOW!  ;D







modify: u know i was really hoping kurupt would be spittin on hard beats like these and g-funk tracks for blaqout. boy do i get dissapointed alot
« Last Edit: April 10, 2010, 09:33:30 AM by LooN3y »
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Elkoizm

  • Guest
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #31 on: April 10, 2010, 05:13:52 PM »
^^ Yeah I know what you talkin about. But the dope thing about Q is that he rarely does he disappoint. Maybe with the Fixxers but with this shit right here man? Cant wait for his album to drop
 

Raje

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 392
  • Karma: 17
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #32 on: April 10, 2010, 09:43:40 PM »
Is this song the reason Bizzy thinks he's too good to go on tour with his group?
Raje'
R2D2...
ASAP| 5482 Wilshire Blvd. Suite 1604 | Los Angeles | California | 90036 | 323.405.RAJE | www.MrBrackins.com
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #33 on: April 10, 2010, 09:44:19 PM »
lol


Is this song the reason Bizzy thinks he's too good to go on tour with his group?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Ryan4321

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 61
  • Karma: -22
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #34 on: April 11, 2010, 01:29:11 AM »
When is Quik's new CD gonna drop??? I need this song!
 

T-Dogg

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4966
  • Karma: 411
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #35 on: April 11, 2010, 06:52:17 AM »
Daaaamn that song is tight...
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: New Track Dj Quik ft Bizzy Bone, Bun B & WC Live
« Reply #36 on: April 27, 2010, 02:11:44 AM »
whats happening with this track?
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.