Author Topic: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)  (Read 7109 times)

wardy

Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #135 on: July 01, 2010, 09:09:54 AM »
yeah saw that before, i'm on twitter atm so ill paste whats been said so peeps can see.

Bad Lucc
RT @Fredwreck Lil John rockin the Roxy! But Warren g sucked! He needs to stop! @WarrenGeezy U C DAT G?

Warren G Tweets.
@Fredwreck Don't hate on me because Yo girl that's with you adore my muthafuckin ass! Learn how to control ya feelings 101

@ROB_DOLLAZ fuck him anybody down wit him and that's on LBC

@Fredwreck that was real professional when I see u it's a instant slap. And if I ever here u claim DPG again bitch Yo whole cartoon world will fold and that's on DPG blood sucka.

Fredwreck Tweets.
Is there a twitter for #Hasbeens ? haha....

@warrengeezy talks about being professional .. But screwed me over for $20,000 .. #failure #realtalk

Lil John rockin the Roxy! But Warren g sucked! He needs to stop! Yeaaaaay! http://twitpic.com/21fjrq 
 

KEVIN RONIK

  • Guest
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #136 on: July 01, 2010, 09:21:56 AM »
WARREN MIGHT HAVE TO GET FRANK LEE WHITE INVOLVED TO ASSIST HIM.
 

GfUnKLBC

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Posts: 348
  • Karma: -3
  • We hold it down, from da turf to da pen.
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #137 on: July 01, 2010, 09:56:51 AM »
Warren G was a big name, but he hasnt had a Billboard hit single in 11 years. it seems like he owes people money, he owes Fredwreck $20,000? WHOA. He owes Bad Azz beats too according to Frank Nitty.
Now you don't see what I see
6 keys for a hundred g's
I take a look in the mirror
see myself livin the dream
takin over things, runnin million dolla schemes
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #138 on: July 01, 2010, 10:26:46 AM »
Damn twitter beef n deserts are serious
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Will_B

  • Guest
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #139 on: July 01, 2010, 10:59:06 AM »
Fucc's sake! What's with these clowns doing business this way. ::)

This Twitter sh1t needs to end ???
 

Mista Rosa

Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #140 on: July 01, 2010, 02:12:55 PM »
Damn! Now Warren G and Fredwreck? Who said westcoast needs unity???
"There's one more thing I'd really like for you to do, never leave me alone..."
 

Detox Iz Not Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4703
  • Karma: -900
  • Tonite
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #141 on: July 01, 2010, 02:18:09 PM »
take away Regulate...G Funk Era, and NO ONE would be arguing with Bad Azz



We all feel nostalgia because his first album was an absolute classic with tracks we love, but after he was been DOG SHIT
Guess who back in the motherfuckin house
With a fat dick for your motherfuckin mouth
Hoes recognize, niggaz do too
Cuz when bitches get skanless and pull a voodoo.....
 

BOX5 the best poster on this site yell

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2830
  • Karma: 30
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #142 on: July 01, 2010, 02:25:44 PM »
it's not dog shit it's dogg chit yell 8)
got a good woman at home,& this broad i smashed be-foe
but in my dome i'm think'n will it be good as be-foe
ring finger says, to don't pursue it,the "k-9" in me says
"ain't-nothing-to-it, but-to-do-it"/
but if we bang and i get caught OH-BOY-YA!/
i pray to god the wife don't get kelis or elin's lawyer
www.myspace.com/panhandoelrcorp
 

Mista Rosa

Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #143 on: July 01, 2010, 02:39:58 PM »
take away Regulate...G Funk Era, and NO ONE would be arguing with Bad Azz



We all feel nostalgia because his first album was an absolute classic with tracks we love, but after he was been DOG SHIT

Then you must have that dog shit in your ears not to recognize that Warren continued producing fire albums and songs. Take a look over your shoulder is a crazy album, as I want it all and ROTR. Midnight hour was good. And Warren produced dope songs as After Dark, Brown Skin etc.. Stop Hating on G dub and acting like his just a lucky fool with one album. He's talented, end of discussion.

And even if Warren G owes beats/money to Bad Azz and Fredwreck, those guys are just lame to put that on twitter. Just talk face to face .
« Last Edit: July 02, 2010, 10:40:59 AM by mista rosa »
"There's one more thing I'd really like for you to do, never leave me alone..."
 

KEVIN RONIK

  • Guest
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #144 on: July 01, 2010, 03:29:27 PM »
LOL @ THESE DUDES RIDING WARRENS DICK LIKE HE IS THEIR COUSIN AND SHIT
 

dubsmith_nz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 5529
  • Karma: 330
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #145 on: July 01, 2010, 04:17:08 PM »
Surely these cats know each other well enough to have each others or be able to get each others digits? I don't get the point of airing this shit out in public
 

Detox Iz Not Active

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4703
  • Karma: -900
  • Tonite
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #146 on: July 01, 2010, 05:03:39 PM »
LOL @ THESE DUDES RIDING WARRENS DICK LIKE HE IS THEIR COUSIN AND SHIT

Lmao for real



I'm sure bad azz tried to get ahold of him offline but warren was probably always trying to avoid, make it public and embarrass him and he figures warren finally pays up

I bought midnight hour, had 2 or 3 good track s tops, was a waste of my money
Guess who back in the motherfuckin house
With a fat dick for your motherfuckin mouth
Hoes recognize, niggaz do too
Cuz when bitches get skanless and pull a voodoo.....
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #147 on: July 01, 2010, 05:23:18 PM »
G dubb dont want 2 waste the money on fuel, bad might not have it and fred...he makes beats.....
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

We Fly High

Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #148 on: July 01, 2010, 11:20:57 PM »
this is pretty hilarious.
 

Mista Rosa

Re: Badazz vs. Warren G (Twitter beef)
« Reply #149 on: July 02, 2010, 03:36:01 AM »
LOL @ THESE DUDES RIDING WARRENS DICK LIKE HE IS THEIR COUSIN AND SHIT

U are the useless poster on the forum.

@Long Beach iz active: Common you told people malice in wonderland was a good album haha you have no credibility when you talk. Warren G last album was not good and he's not working with top artists. He's not making music the westcoast fans would expect, doesn't mean all he did before was shit!
"There's one more thing I'd really like for you to do, never leave me alone..."