Author Topic: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online  (Read 608 times)

Episcop Cruel Cvrle

Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #15 on: July 11, 2010, 10:45:33 AM »
another good intro for some hip hop songs :)


Uploaded with ImageShack.us

SLAUGHTERHOUSE PLAYER YOU ALREADY KNOW THO,A PIG IS OUR LOGO, BUT WE AINT THA PO-PO



WWW.DYNASTYENTGROUP.COM    WWW.THEBOSSBOARD.COM
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #16 on: July 11, 2010, 10:47:15 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #17 on: July 11, 2010, 10:49:01 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)

A casino has a better chance of staying in business.
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #18 on: July 11, 2010, 10:56:57 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)

A casino has a better chance of staying in business.

Yeah, but churches dont pay taxes.  They just collect.  Casinos actually have to payout from time to time. 
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #19 on: July 11, 2010, 10:58:26 AM »
Idealy....a casino with a church next door would be perfect.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #20 on: July 11, 2010, 11:00:48 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)

A casino has a better chance of staying in business.

Yeah, but churches dont pay taxes.  They just collect.  Casinos actually have to payout from time to time. 

Churches do pay taxes. Who the hell told u that dumb shit??
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #21 on: July 11, 2010, 11:01:36 AM »
If you're going to talk against something at least know what you're talking about.
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #22 on: July 11, 2010, 11:04:08 AM »
If you're going to talk against something at least know what you're talking about.

Mega churches accept credit cards, debit cards and checks which means they have a paper trace and it's not the pastor fault if a person is dumb enough to give up their whole check instead of paying tithes.
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #23 on: July 11, 2010, 11:07:01 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)

A casino has a better chance of staying in business.

Yeah, but churches dont pay taxes.  They just collect.  Casinos actually have to payout from time to time.  

Churches do pay taxes. Who the hell told u that dumb shit??

lol they dont pay taxes on contributions from church members, property taxes, etc. Pastors do pay taxes on their salaries however.
« Last Edit: July 11, 2010, 11:11:09 AM by .:DaYg0sTyLz:. »
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #24 on: July 11, 2010, 11:11:17 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)

A casino has a better chance of staying in business.

Yeah, but churches dont pay taxes.  They just collect.  Casinos actually have to payout from time to time. 

Churches do pay taxes. Who the hell told u that dumb shit??

lol they dont pay taxes on contributions from church members. Pastors do pay taxes on their salaries.

Yea like I said they have a paper trace and own a business...the IRS aren't playin that and I know for a fact. lol but u really dont know what ur talkin about.
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #25 on: July 11, 2010, 11:12:34 AM »
Yup good lookin on editing your quote now u make sense.
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #26 on: July 11, 2010, 11:13:43 AM »
At least he's smart on the business side.....he owns a fuckin church afterall.

Owning a church only leads to a downfall at the end....that shit isn't smart because u feed on weak ppl lookin for hope.

Just like owning a Casino. I'll take both  ;)

A casino has a better chance of staying in business.

Yeah, but churches dont pay taxes.  They just collect.  Casinos actually have to payout from time to time. 

Churches do pay taxes. Who the hell told u that dumb shit??

lol they dont pay taxes on contributions from church members. Pastors do pay taxes on their salaries.

Yea like I said they have a paper trace and own a business...the IRS aren't playin that and I know for a fact. lol but u really dont know what ur talkin about.

LOL what are you talking about? THEY ARE EXEMPT. Its a known fact. Members could contribute 50 million dollars to a certain church this year, and it is exempt. No property taxes like other businesses. The Pastor is supposed to pay taxes on his salary. But big deal.
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #27 on: July 11, 2010, 11:14:28 AM »
Yup good lookin on editing your quote now u make sense.

It says virtually the same thing. Except I added that they dont pay property taxes EITHER lol
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"
 

ThaRealSupreme

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2115
  • Karma: 41
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #28 on: July 11, 2010, 11:17:11 AM »
Yup good lookin on editing your quote now u make sense.

It says virtually the same thing. Except I added that they dont pay property taxes EITHER lol

No it wasn't....you're just mouthy and want to argue. Knock it off!
I stand before God when I say that I'm not a facade_Supreme
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Mel Gibson's Horrifying Phone Call Is Now Online
« Reply #29 on: July 11, 2010, 11:20:24 AM »
Yup good lookin on editing your quote now u make sense.

It says virtually the same thing. Except I added that they dont pay property taxes EITHER lol

No it wasn't....you're just mouthy and want to argue. Knock it off!

I believe you made the first comment in response to mine. So who wants to argue?! Its ok Supreme...i get mad when Im wrong too somtimes  :P
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"