Author Topic: Bible VS devil?  (Read 236 times)

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 15774
  • Karma: -213
Bible VS devil?
« on: July 11, 2010, 04:38:22 PM »
What up wit the people who truly beilieve n the bible and nuthin but...but when somethin bad occurs its the devil that did it? What god dont make ugly?   
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Sofa_King_Awesome

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1795
  • Karma: -417
  • Five poppin' Six droppin'
Admin/Mod please lock this thread now
« Reply #1 on: July 11, 2010, 05:38:23 PM »
*LOCKED*
are you people that dumb and slow...lol...
Tuff one...but quik is up there...put it on me is classic imo and on some detox shit...dj lethal>>dj quik....rza>>premo.....dre>>>quik....rza=dre....dre, rza, quik, dj lethal>>>>>timberland, rockwielder, EIMINEM, mannie fresh
 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: Bible VS devil?
« Reply #2 on: July 14, 2010, 08:34:53 AM »
see these types of topics are no fun anymore now that the resident bible thumper offed himself
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 15774
  • Karma: -213
Re: Bible VS devil?
« Reply #3 on: July 14, 2010, 01:17:04 PM »
nah cuz its liek whatever you ask the bible readers why this happen?
adam n eve's fault...or cuz the devil did it not cuz of gods willin or plan...how can it all be the devils fault?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.