Author Topic: Oh, the World Cup is over?  (Read 725 times)

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #60 on: July 28, 2010, 10:55:20 AM »
^So multiple accounts? LOL, even worse. ;)
 


Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #62 on: July 28, 2010, 11:05:30 AM »
LOL, how can you call a man idiotic & be so blind to what you're talking about.

5 people quoted that. Elano is the biggest homo on the board, the other 3, including yourself are angry Soccer fans <----adoreable, sticking together lmfao. & T.D.A. is a whiny 7 year old girl.

I don't see a respected poster here saying that & I still have yet to see an idiotic quote from yours truly.

Add all that up & you're screaming from how much your ass is hurting.
 

StreetsAllSalute

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 594
  • Karma: 4
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #63 on: July 28, 2010, 11:14:43 AM »
LOL, how can you call a man idiotic & be so blind to what you're talking about.

5 people quoted that. Elano is the biggest homo on the board, the other 3, including yourself are angry Soccer fans <----adoreable, sticking together lmfao. & T.D.A. is a whiny 7 year old girl.

I don't see a respected poster here saying that & I still have yet to see an idiotic quote from yours truly.

Add all that up & you're screaming from how much your ass is hurting.

i encourage anyone to read this thread back and tell me i am the angry one LOL


and lmao at what the fuck is a respected pster tell me cham in your opinion are you a respected poster?

 
-5 now




could a mod please change the name of this thread to

everybody knows that you are an idiot cham, now shut the fuck up  :loser:
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #64 on: July 28, 2010, 11:20:27 AM »
Because I'm debating with facts & you're childishly requoting shit, I'm angry? You're angry because you have nothing to say lol.

& am I a respected poster? I guess I was, you get +1's for saying good things & my karma was at 500, until people who seem to hate Joe Budden with a passion got super cool & spent hours lowering it lol.

I don't go as in depth as some people, but I'm not as blindly stupid. People just don't want to hear the truth.
 

StreetsAllSalute

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Posts: 594
  • Karma: 4
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #65 on: July 28, 2010, 11:24:39 AM »
Because I'm debating with facts & you're childishly requoting shit, I'm angry? You're angry because you have nothing to say lol.

& am I a respected poster? I guess I was, you get +1's for saying good things & my karma was at 500, until people who seem to hate Joe Budden with a passion got super cool & spent hours lowering it lol.

I don't go as in depth as some people, but I'm not as blindly stupid. People just don't want to hear the truth.


everything to say has been said it was said at the start of the world cup its differing opinions and you werent the only one but you carried on and on what we supposed to carry on spitting facts for you to ignore


its more fun just to hit quote and watch you launch into a rant about karma and accuse people of multiple accounts lol



i shouldnt have to explain to you how karma on a message board dosent validate some random person behind a screens opinion and im not going to far too much typing


back to arguing with the one line quote for you 8)












 
« Last Edit: July 28, 2010, 11:31:57 AM by StreetsAllSalute »
 

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1427
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #66 on: September 17, 2010, 09:17:47 PM »
women's world cup is going on now if yall interested lol


 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #67 on: September 17, 2010, 09:22:57 PM »
women's world cup is going on now if yall interested lol

Who?
 

Fraxxx

Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #68 on: September 17, 2010, 10:03:56 PM »
women's under 17 years WC is going on right now and I know you pedos like it! ;D

I do!
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #69 on: September 17, 2010, 10:06:20 PM »
women's under 17 years WC is going on right now and I know you pedos like it! ;D

I do!

Do they strip down after goals too?
 

Fraxxx

Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #70 on: September 17, 2010, 10:29:05 PM »
Fa sho! I watched Venezuela vs Spain two days ago (I think). While all the Spanish girls were ugly (but in a disturbing way kinda sexy too) the Venezuelan??? chicks were damn hot and stripped outta their jerseys after every goal. They didn't wear any bras and their perky nipples seemed to point right at my face like they were saying "jerk off to my underaged titties". And I did as they were suggesting.

You should watch. Maybe you learn to appreciate football this way, too.
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #71 on: September 17, 2010, 10:35:17 PM »
Fa sho! I watched Venezuela vs Spain two days ago (I think). While all the Spanish girls were ugly (but in a disturbing way kinda sexy too) the Venezuelan??? chicks were damn hot and stripped outta their jerseys after every goal. They didn't wear any bras and their perky nipples seemed to point right at my face like they were saying "jerk off to my underaged titties". And I did as they were suggesting.

You should watch. Maybe you learn to appreciate football this way, too.

Ripe, young, innocent titties is far more entertaining than 25 year old men dramatically falling on the ground; I will take you up on this advice, thank you.
 

Fraxxx

Re: Oh, the World Cup is over?
« Reply #72 on: September 17, 2010, 10:48:28 PM »
 ;D ;D You're welcome. Keep me updated on when 17-year-old girls that strip play American Football. Until then I'll stay with "soccer". ;)
i donīt need any medicate shit im 100 normal.