Author Topic: Look at this ass!!!!  (Read 438 times)

Westcoastfanatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1175
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 58
  • I love Booty!
Look at this ass!!!!
« on: December 14, 2002, 01:24:19 PM »
www.mnsi.net/~jbabcock/pic5.jpg

Man that's the best ass I have ever seen. Only J-lo can top that. Maybe.
IS DETOX NEXT? Don't think so.
 

Don Seer

Re:Look at this ass!!!!
« Reply #1 on: December 14, 2002, 03:42:37 PM »
 :o :o

sweet
 

bez

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #2 on: December 14, 2002, 03:49:01 PM »
wow, amazing. Shes looks so fine!  Need more pics!
 

lbc213

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1814
  • Karma: 150
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #3 on: December 14, 2002, 05:13:45 PM »
i would hit it
 

A-Trak

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 607
  • Karma: 231
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #4 on: December 14, 2002, 11:13:52 PM »
Damn!!  :o
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #5 on: December 14, 2002, 11:40:43 PM »
*Juvenile's "She Got It From Her Momma" plays in my head*
 

Smooth

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3392
  • Karma: 89
  • Classic.
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #6 on: December 14, 2002, 11:58:11 PM »
"Nigga what up now?. you act like a bitch, you bound to get fucked, you trick ass snitch!" - Snoop Dogg - "Buck Em"

"Stranded on death row for pumpin slug's in muthafucka's" - Kurupt - "Stranded on Death Row"

Here's a message to the youngsters today,standing by you can die - Nate Dogg - "One More Day"

Battle Record 1-0

 

S.G.V.

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #7 on: December 15, 2002, 05:04:00 PM »
its nice...probably better than j.los...but it aint fuckin with




<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #8 on: December 15, 2002, 06:04:57 PM »
its nice...probably better than j.los...but it aint fuckin with




<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------


That girl in your avatar is fine and all, but after looking at that ass for a while, the lower half of her body kinda reminds me of a horse for some reason...PeAcE
« Last Edit: December 15, 2002, 06:05:19 PM by Now_I_Know »
 

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #9 on: December 15, 2002, 06:12:42 PM »
Quote
That girl in your avatar is fine and all, but after looking at that ass for a while, the lower half of her body kinda reminds me of a horse for some reason...PeAcE

LMMFAO!!!! good 2 have u back cuz u add hella funny shit n al ur posts but that 1 girls gotta nice ass and so does the 1 n S.G.V.s avatar and uh S.G.V. were can i c more pictures of her?
 

__kaLipZo__

  • Apocalypstic Immortal
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1081
  • Karma: 5
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #10 on: December 15, 2002, 06:14:09 PM »
"lil" camel toe action i see
Battle Record: 20 - 3
14 KO's

Febuary's Battle Mc Of The Month.
March's Wordplay Mc
March's Best Punchline Mc


 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #11 on: December 15, 2002, 06:21:04 PM »

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #12 on: December 15, 2002, 11:26:05 PM »
^^^^^^^^LMMFAO
 

S.G.V.

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #13 on: December 15, 2002, 11:36:38 PM »


That girl in your avatar is fine and all, but after looking at that ass for a while, the lower half of her body kinda reminds me of a horse for some reason...PeAcE
thats why shes a stallion my man...it all comes down to taste...and my taste is for bitches with thicker lower body...big asses are a plus  ;D
like the great Dru Down once said "but please put my stallion back in my stable"


LMMFAO!!!! good 2 have u back cuz u add hella funny shit n al ur posts but that 1 girls gotta nice ass and so does the 1 n S.G.V.s avatar and uh S.G.V. were can i c more pictures of her?
as far as i know...nowhere...shes just some regular bitch...i found this pic in an fhm mag...it was just chicks they found and had them model their lingerie....i wish i could see more tho :'(
 

LAZY

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4720
  • Karma: 289
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #14 on: December 15, 2002, 11:43:02 PM »
Quote
thats why shes a stallion my man...it all comes down to taste...and my taste is for bitches with thicker lower body...big asses are a plus  

AMEN ill second that

Quote
as far as i know...nowhere...shes just some regular bitch...i found this pic in an fhm mag...it was just chicks they found and had them model their lingerie....i wish i could see more tho  

nrrrrrrrrrrr  :'( DAMMIT and i think i got that FHM
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #15 on: December 16, 2002, 05:55:15 PM »

thats why shes a stallion my man...it all comes down to taste...and my taste is for bitches with thicker lower body...big asses are a plus  ;D
like the great Dru Down once said "but please put my stallion back in my stable"




I like thick chicks with big asses too, but she has some muscular ass horse legs...It's all good tho...I'd hit it ANY time...PeACe
 

S.G.V.

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #16 on: December 16, 2002, 07:24:04 PM »




I like thick chicks with big asses too, but she has some muscular ass horse legs...It's all good tho...I'd hit it ANY time...PeACe
the more muscle the better...at least ull know that aint no cottage cheese back there
 

Instant_Killa

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #17 on: December 16, 2002, 07:33:18 PM »
its nice...probably better than j.los...but it aint fuckin with




<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------


That girl in your avatar is fine and all, but after looking at that ass for a while, the lower half of her body kinda reminds me of a horse for some reason...PeAcE

hahahahahah lmao
good one
 

Gangsta_T

  • T-Records CEO
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3206
  • Karma: -86
  • alldayeveryday another dope album!who can compete?
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #18 on: December 17, 2002, 04:46:55 AM »
its nice...probably better than j.los...but it aint fuckin with




<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------
<------------------------


That girl in your avatar is fine and all, but after looking at that ass for a while, the lower half of her body kinda reminds me of a horse for some reason...PeAcE

haha
i gotta agree wit nik...
her legs are way tooo short...horse-a-like

GT
REMEMBER: big dicks in yo ass is bad fo yo health!
Ice muthaphukkkin Cube

RIP :
Eazy-E, Fo Clips, Cougnut, Big L, Mausberg, Roger Troutman, Tupac, Notorious BIG, Big Pun, Mr Cee & Hitman of RBL Posse, Speedy Loc, JMJ, Tone Capone

FUCK Nelly & St Lunatics
FUCK the Neptunes & Timbaland
FUCK Puff Daddy
FUCK Murder Inc
FUCK Eminem & 50 Cent
FUCK all RnB Snitches & Bitches

"im rare as finding warm pussy in an igloo"
 

Funkadelic

Re:Look at this ass!!!!
« Reply #19 on: December 17, 2002, 06:42:53 AM »
 :D
 

40oz GRApHire

  • Funk Doctor
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2729
  • Karma: 122
  • PS: I'm still a Buddhist :)
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #20 on: December 17, 2002, 06:58:47 AM »
HAHA NICE AZZ, NOW CHECK:


 :o :o :o :o
40oz Graphire
 

Quakaveli

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #21 on: December 17, 2002, 08:27:22 PM »
MAAAAN that ass make my mouth water :-* :-* :-*
 

S.G.V.

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #22 on: December 17, 2002, 09:47:59 PM »
damn u know yall are the first people i have ever heard say a bad word about this bitch

<-----------

everybody ive talked to has damn near nutted lookin at that pic...why not have short legs?...the shorter the better i think...they closer to the head  ;)
 

Lost Titan

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 333
  • Karma: -14
  • Titans ruled the cosmos before the Olympians.
The Titans, also known as the elder gods, ruled the earth before the Olympians overthrew them. The ruler of the Titans was Cronus who was de-throned by his son Zeus. Most of the Titans fought with Cronus against Zeus and were punished by being banished to Tartarus
 

@Ss@sSiN

  • Guest
Re:Look at this ass!!!!
« Reply #24 on: December 18, 2002, 08:26:14 AM »
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o