Poll

Which exposure have you enjoyed more.

Wienergate
18 (64.3%)
Jewdgement Day
10 (35.7%)

Total Members Voted: 20

  

Author Topic: Wienergate vs Jewdgement Day  (Read 2004 times)

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #25 on: April 06, 2011, 01:47:25 PM »
you gotta look at the ramifications doggy...

they got at niks momma lol

they uncovered that nik is a wish washy woman beater

they found his journal

at least tanner manned up to the shit before it hit the fan...nik is still in denial about all this shit.

2pac thug 4 life

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #26 on: April 06, 2011, 01:52:19 PM »
you gotta look at the ramifications doggy...

they got at niks momma lol

they uncovered that nik is a wish washy woman beater

they found his journal

at least tanner manned up to the shit before it hit the fan...nik is still in denial about all this shit.
Fuck that, Tanner called everyone a faggot and said they take the internet too seriously, AFTER he got head from a guy to impress his e-girlfriend and had a bitch fit about her e-cheating. That is more delusional than NIK ever was
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #27 on: April 06, 2011, 01:53:35 PM »
you gotta look at the ramifications doggy...

they got at niks momma lol

they uncovered that nik is a wish washy woman beater

they found his journal

at least tanner manned up to the shit before it hit the fan...nik is still in denial about all this shit.


well personally, i rather have all those things exposed about me on the dubb, rather than getting my cock sucked by a dude.


ill be mentally scared and traumatized for life. niks stuff, id forget about it but my god, its like one day when ur 60 or 70 u gonna forget u got blown by a faggot.
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

2pac thug 4 life

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #28 on: April 06, 2011, 01:56:04 PM »
Tanner also bragged that gay men come onto him
 

Miss_Ben

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #29 on: April 06, 2011, 02:10:43 PM »
Tanner also bragged that gay men come onto him
its true. i am constantly getting into cat fights with other queens over tanny. when hes in public its like one of those axe commercials except its guys who look like me that chase him in packs.
 

BG Rapsodie

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7540
  • Karma: -770
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #30 on: April 06, 2011, 02:16:04 PM »
you gotta look at the ramifications doggy...

they got at niks momma lol

they uncovered that nik is a wish washy woman beater

they found his journal

at least tanner manned up to the shit before it hit the fan...nik is still in denial about all this shit.

Tanner's still in denial about his sexuality so I wouldn't call that manning up. There's somethings straight men just don't do. There's no gay pass for this.
 

$oKhalifas

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 194
  • Karma: -3
  • NOWTHAT$GANG$TA BKA $oCal P$ycho
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #31 on: April 06, 2011, 02:52:26 PM »
Wasnt here for jewdgement day.  wienergate by default.


Tekniec

Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #32 on: April 06, 2011, 02:57:41 PM »
Wasnt here for jewdgement day.  wienergate by default.


 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24836
  • Thanked: 259 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #33 on: April 06, 2011, 02:58:35 PM »
hmmm...lets see. some faggot getting conned into having his dick sucked by a guy and having it exposed online vs. a buncha nutriders who were obsessed with me hacking through my personal pms and going out of their way to collect pics from my family facebook pages.....tough call as to which is gayer.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #34 on: April 06, 2011, 03:00:52 PM »
hmmm...lets see. some faggot getting conned into having his dick sucked by a guy and having it exposed online vs. a buncha nutriders who were obsessed with me hacking through my personal pms and going out of their way to collect pics from my family facebook pages.....tough call as to which is gayer.

LOL, son is trying to clear his name of taking the largest L in internet history.

Then the additional side L of backing out of a fight against Sik.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24836
  • Thanked: 259 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #35 on: April 06, 2011, 03:31:38 PM »
hmmm...lets see. some faggot getting conned into having his dick sucked by a guy and having it exposed online vs. a buncha nutriders who were obsessed with me hacking through my personal pms and going out of their way to collect pics from my family facebook pages.....tough call as to which is gayer.

LOL, son is trying to clear his name of taking the largest L in internet history.

Then the additional side L of backing out of a fight against Sik.


aren't you the fag who just made a thread defending tanner? lol smh


i've had a fanbase on this site way before you even came across this forum. they had been trying to expose me for years before you even knew what a dubcc was. if they had some dirt on me like they did on tanner, it would be appoximately 600,000,000 times greater and this site would be shut down due to the traffic.


as for the sikotic situation, dude knows whats up. btw, were u literally the guy who sucked tanners dick?
 

blcxm

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #36 on: April 06, 2011, 03:34:04 PM »
lol @ nik, ekh'i tiz'da'yni. kus.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #37 on: April 06, 2011, 03:34:47 PM »
PLEASE NOTICE ME!!!


the internets second biggest victim rears his ugly head...no one said it was gay you fucking putz the premise of the convo was what was more epic.


now go take your pointy ass nose having self and go make some laptop raps with your boy.

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24836
  • Thanked: 259 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #38 on: April 06, 2011, 03:38:30 PM »
PLEASE NOTICE ME!!!


the internets second biggest victim rears his ugly head...no one said it was gay you fucking putz the premise of the convo was what was more epic.


now go take your pointy ass nose having self and go make some laptop raps with your boy.



i dont need to get noticed, u fuckin idiot. i drop 1 sentence on this forum, and the whole board goes bananas. i'm the detox of tha g-spot, so quit actin like i actually need 2 try 2 get noticed, u dumb muthafucka. when i was a regular of this forum, the first 6 pages of the gspot were threads from the same day. like i told the other fag, i was this forum years before u even came across it, young one. recognize.
 

blcxm

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #39 on: April 06, 2011, 03:40:53 PM »
this thread better be 9 pages long when i wake up tomorrow.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #40 on: April 06, 2011, 03:42:21 PM »
PLEASE NOTICE ME!!!


the internets second biggest victim rears his ugly head...no one said it was gay you fucking putz the premise of the convo was what was more epic.


now go take your pointy ass nose having self and go make some laptop raps with your boy.



i dont need to get noticed, u fuckin idiot. i drop 1 sentence on this forum, and the whole board goes bananas. i'm the detox of tha g-spot, so quit actin like i actually need 2 try 2 get noticed, u dumb muthafucka. when i was a regular of this forum, the first 6 pages of the gspot were threads from the same day. like i told the other fag, i was this forum years before u even came across it, young one. recognize.


im sure if internet experience could be converted to dollars you would have enough to buy some real equipment to record those horrible raps on and maybe even enough to get your nose fixed you filthy jew.

Miss_Ben

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #41 on: April 06, 2011, 03:43:00 PM »
PLEASE NOTICE ME!!!


the internets second biggest victim rears his ugly head...no one said it was gay you fucking putz the premise of the convo was what was more epic.


now go take your pointy ass nose having self and go make some laptop raps with your boy.



i dont need to get noticed, u fuckin idiot. i drop 1 sentence on this forum, and the whole board goes bananas. i'm the detox of tha g-spot, so quit actin like i actually need 2 try 2 get noticed, u dumb muthafucka. when i was a regular of this forum, the first 6 pages of the gspot were threads from the same day. like i told the other fag, i was this forum years before u even came across it, young one. recognize.
your confidence turns me on. can we pm sext?
 

Your favorite posters favorite poster

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 227
  • Karma: -71
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #42 on: April 06, 2011, 04:00:22 PM »
Another classic thread in the making

Getting caught that you got head from a guy is worse than getting your life exposed and giving a board of people that hate you the actual confirmation you're a punk piece of shit.  But jewdgement day had that long time coming build up.  I gotta go with jewdgement day.
 

Pervert Pastor

Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #43 on: April 06, 2011, 04:08:18 PM »
KING PETEY IS A FAT WHITE PEDOPHILE FROM THE BACKWOODS OF MICHIGAN  :D

HIS STEPDAD IS RANDY RISKE FROM ALBION, MI

HIS MOM IS JULIA DORSETT RISKE FROM ALBION, MI

AND HIS SISTER BRITANEY DORSETT

THEY ALL GOT FACEBOOKS TOO, PETERS GRANDMOTHER HAS ONE AS WELL. LOOK THEM UP!

KING PETEY, DEFINITELY NOT WINNING
 

Pervert Pastor

Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #44 on: April 06, 2011, 04:09:25 PM »
PETEY

THE BO$$ WOULD LIKE 2 C U, SUFFER
KING PETEY, DEFINITELY NOT WINNING
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #45 on: April 06, 2011, 04:13:30 PM »

Pervert Pastor

Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #46 on: April 06, 2011, 04:15:13 PM »


WTF IS THAT SUPPOSED TO BE???  :laugh:

PETERS ONLY CONNECTION TO THE OUTSIDE WORLD IS THE INTERNET THATS WHY ALL HIS "FRIENDS" ARE PEOPLE ONLINE WHO HE HAS NEVER MET

KING PETEY, DEFINITELY NOT WINNING
 

blcxm

  • Guest
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #47 on: April 06, 2011, 04:15:32 PM »
all the peter dorsett's i can find are chavy, pale english man u fans.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #48 on: April 06, 2011, 05:31:57 PM »
Another classic thread in the making

What do you mean? It's dragging NIK into it. This thread will deleted within the next day or so after numerous complaints from our Jewish friend, and/or him hacking Brian's account & deleting it himself.

A more appropriate title would have been, "Where does Wienergate rank among classic internet exposures?" & subliminally include NIK.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: Wienergate vs Jewdgement Day
« Reply #49 on: April 06, 2011, 06:44:15 PM »
as for the sikotic situation, dude knows whats up.
LOL you're a funny guy.