Author Topic: THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!  (Read 1414 times)

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #25 on: January 11, 2003, 03:28:30 PM »


 ::) It's getting old buddy...


If it isn't Sccit again comin for tha rescue whenever someone disses Anus Quake.....
Why are U too always on eachother's nuts?
Is it cuz of tha Train Of Thought section? U guys are like in that "Anti-Muslim Clan" backing each other up all da time.....
I mean even I dont agree wit Tech sometimes and I aint afraid 2 say it.....It aint a game to me like yall.....I aint competeing wit no one.....shiiiit.....















REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

S.G.V.

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #26 on: January 11, 2003, 06:44:43 PM »
yea Rushmobb does make some homo type posts...
 

Kaidy

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #27 on: January 11, 2003, 09:01:11 PM »
anyone remember that bitch d_bomb? he was pretty gay. Then myrealname. Right now probably DIPLOMATS, that bitch likes Camron just a tad too much, must be the whole pink thing.

Fuck off you gay bastards
 

The Big Bad Ass

  • Henchman Of Jome #1
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3307
  • Karma: 113
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #28 on: January 11, 2003, 10:58:34 PM »
anyone remember that bitch d_bomb? he was pretty gay. Then myrealname. Right now probably DIPLOMATS, that bitch likes Camron just a tad too much, must be the whole pink thing.

Fuck off you gay bastards

LMAO I remember D Bomb. What a fag. Hardcore. Same thing with that dude that posted up all the gay, and sick disgusting shit. Goatse or something like that. Both fags of the century
 

mauzip

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #29 on: January 12, 2003, 12:07:45 AM »
anyone remember that bitch d_bomb? he was pretty gay. Then myrealname. Right now probably DIPLOMATS, that bitch likes Camron just a tad too much, must be the whole pink thing.

Fuck off you gay bastards

I'm not saying I am gay (because I'm straight), but what is wrong about being gay?
 

King Tech Quadafi

  • His Royal Highness
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7323
  • Karma: -221
  • i think you betta recognize...
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #30 on: January 12, 2003, 12:24:00 AM »
I mean even I dont agree wit Tech sometimes and I aint afraid 2 say it....


you dont agree with me all the time?

*heard breaks*
"One day Alice came to a fork in the road and saw a Cheshire cat in a tree. "Which road do I take?" she asked. "Where do you want to go?" was his response. "I don't know," Alice answered. "Then," said the cat, "it doesn't matter."

- Lewis Carroll
 

budsmokeronly

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #31 on: January 12, 2003, 12:51:41 AM »
that one fool who repped fabulous to the fullest.  LMAO!  He was like, who do the streets wanna hear... Fabulous!  Fuckin fag!
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #32 on: January 12, 2003, 01:36:11 AM »


 ::) It's getting old buddy...


If it isn't Sccit again comin for tha rescue whenever someone disses Anus Quake.....
Why are U too always on eachother's nuts?
Is it cuz of tha Train Of Thought section? U guys are like in that "Anti-Muslim Clan" backing each other up all da time.....
I mean even I dont agree wit Tech sometimes and I aint afraid 2 say it.....It aint a game to me like yall.....I aint competeing wit no one.....shiiiit.....




1.I don't hate Muslims, I hate terrorists and people who support terrorists.
2.I wasn't backing up quake, I'm just saying yalls beef and that AnusQuake shit is getting old.
3.Rap Quake never was on my nuts...Just cuz we both agree about the same things politically, doesn't mean we're on eachothers nuts.
4.I don't understand what you're saying homie...


PeACe
 

OutSider

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #33 on: January 12, 2003, 02:40:23 AM »
ok ok. i will put everyone at peace on this thread.. and say m dogg is the biggest faggot on the board and he smells.. like no other. person or thing alive... lol.. anyways...
 

S.G.V.

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #34 on: January 12, 2003, 02:51:03 AM »
that one fool who repped fabulous to the fullest.  LMAO!  He was like, who do the streets wanna hear... Fabulous!  Fuckin fag!
for some reason i suspect that Diplomats is that foo...theyre very similar...dickride to the fullest for their artist(s)....
 

T.J.

  • Wanksta
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2074
  • Karma: -18
  • my deck
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #35 on: January 12, 2003, 05:19:49 AM »
anyone remember onetime? he didnt really post gay shit, but it was all about him enjoying constipation....what the fuck




im just glad my name hasnt been mentioned in this thread...

kick ass album
 

STILLDRE IS THE GODFATHER

  • Porn Pic Post Master
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3797
  • Karma: 1454
  • the best
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #36 on: January 12, 2003, 11:20:39 AM »
gotta b specialsam       that boy got problems

there is hope


"Don't give up. Don't ever give up. "
 

bez

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #37 on: January 12, 2003, 12:18:29 PM »
bez.............cos of his love for Everton, boy you should be donning the colours of claret and blue, WEST HAM 4 LIFE

Sikology.........Hot fucking girl on his sig, then his big cheesy face on his avatar, just kinda ruins it when your lubed up and about to cum...........


HAHAHAHA playin y'all

hey lad, I am blue for life. I vote you!! :)
 

Jome

Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #38 on: January 12, 2003, 07:29:49 PM »

for some reason i suspect that Diplomats is that foo...theyre very similar...dickride to the fullest for their artist(s)....

Yeah, remember that Fabolous-fan was praising ROC & Jigga when he wasn't praising Fabolous..
And when Cam'Ron signed he prob. caught on to the hype..

Just wait 'til MOP & Twista comes out, he'll probably be all on their dick, but at least First Fam & Twista got talent..  ;D
 

Quakaveli

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #39 on: January 14, 2003, 03:51:23 AM »
LMAO surprising rushmobb aint responded...maybe hes really in jail!!!! ::)

funny thing is that if that dumbass reads that he'll actualyl believe me ahhahhha ;D
 

.:DayGoStyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2325
  • Karma: 44
  • MC's...dont wake me...
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #40 on: January 14, 2003, 05:05:32 AM »
I got 2 i think make tha list...

First off, Tanjint (Tanjibility). He was coo and all, but alwayz suspect tah me. He alwayz seemed so heartbroken when otha MC'z would make a fag reference in they keystylez lol.

Second, and prolly the #Fag. SCY. Goddamn, who tha fuk else would put a pic AND description of anotha dood, on a web profile...in order to hook up wit "girls" (questionin that) lol. I mean, was he that in love wit Timelock that he was jus mezmorized wit his pic?! lol
 

.:DayGoStyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2325
  • Karma: 44
  • MC's...dont wake me...
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #41 on: January 14, 2003, 05:05:32 AM »
I got 2 i think make tha list...

First off, Tanjint (Tanjibility). He was coo and all, but alwayz suspect tah me. He alwayz seemed so heartbroken when otha MC'z would make a fag reference in they keystylez lol.

Second, and prolly the #Fag. SCY. Goddamn, who tha fuk else would put a pic AND description of anotha dood, on a web profile...in order to hook up wit "girls" (questionin that) lol. I mean, was he that in love wit Timelock that he was jus mezmorized wit his pic?! lol
 

bLaDe HeLi[X]

  • The Paradoxical Third Eye
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5343
  • Karma: 30
  • ..: Monolith :..
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #42 on: January 14, 2003, 11:11:39 AM »
I got 2 i think make tha list...

First off, Tanjint (Tanjibility). He was coo and all, but alwayz suspect tah me. He alwayz seemed so heartbroken when otha MC'z would make a fag reference in they keystylez lol.

Second, and prolly the #Fag. SCY. Goddamn, who tha fuk else would put a pic AND description of anotha dood, on a web profile...in order to hook up wit "girls" (questionin that) lol. I mean, was he that in love wit Timelock that he was jus mezmorized wit his pic?! lol

I got noting against Tanjint, its not like i know him, but i feel u on that, plus he acts hella egoistical, and starts talkin bout how no one knows how to rhyme, except him...then when ppl try posting up their feelings, n call it poetry, he starts dissing them, sayin thats not real poetry blah blah, that shit is just wack to me..

SCY, he was the weirdest dude i met on the net, nuff said lol


@dat homie called answer, who mentioned onetime
IM cool wid onetime and all, but apart from making threads related to bowl movements, and biting the first raps he posted on WCC.  Check it ... this guy falls in love, i mean lust, wid a million chicks a week, so once he asked me to write a love poem for one of them, so I did, cuz hes my homie n sht ... and soon i find him askin me to write them repetedly, for diffrent chicks, who dont even like him.  Then, he tries copying my MSN Profile to "impress chicks", he also copies my msn nickname[which homie timelock hollered at me bout], and tries jockin the way that I talk, etc ... I mean, seriously dude, there is somthing called originality  ...
And then because sum girls dump him [love-broken heart - this process happens through a time period of a week, or less], he turns all suicidal and starts takin drugs.  Once he asked me if i can lend him a gat, so he can shoot all the bitches, and sum guys who mess with him.  I mean, sumting is wrong wid this dude, peace

  -{bLaDe}


Waving My Double Edged Sword, God Sharpened My Blade...
Its Just Me Against The World, And The Evil That He Made...
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #43 on: January 14, 2003, 06:59:00 PM »


@dat homie called answer, who mentioned onetime
IM cool wid onetime and all, but apart from making threads related to bowl movements, and biting the first raps he posted on WCC.  Check it ... this guy falls in love, i mean lust, wid a million chicks a week, so once he asked me to write a love poem for one of them, so I did, cuz hes my homie n sht ... and soon i find him askin me to write them repetedly, for diffrent chicks, who dont even like him.  Then, he tries copying my MSN Profile to "impress chicks", he also copies my msn nickname[which homie timelock hollered at me bout], and tries jockin the way that I talk, etc ... I mean, seriously dude, there is somthing called originality  ...
And then because sum girls dump him [love-broken heart - this process happens through a time period of a week, or less], he turns all suicidal and starts takin drugs.  Once he asked me if i can lend him a gat, so he can shoot all the bitches, and sum guys who mess with him.  I mean, sumting is wrong wid this dude, peace

  -{bLaDe}









Hell yea, that OneTime kid had serious issues......He IMs me all of a sudden askin me if I live in North Cal......Im like yea, so he goes on to tell me how he has a gyrl in Sacramento and really wants to see her again blah blah......Im just like uhh, great......so couple of days later, he IMs me askin if him, his mom and sister can stay at my house so he can see his gyrl again......Im like WTF......HELL NAWWWWWWW......But he wouldnt let go, every fuckin day, like hey cmon man, can we stay with U? We got no money 4 tha hotel......So yea, I blocked his ass.......Fuckin weirdos.......














REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

King Tech Quadafi

  • His Royal Highness
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7323
  • Karma: -221
  • i think you betta recognize...
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #44 on: January 14, 2003, 07:22:41 PM »
Hell Yeah Tanjint was a bitch, but i remember no one said nuthin to him except one time i had to check him, dissed his queer ass, fuckin pussy,

he thought he was so smart and shit, i had to let him know, Tech aint ya average muthafucka! I schooled his pussy ass. He called me an "anti Afghan negro", when i asked him why the fuck he called me anti afghan he said cuz i had an afghan flag in my sig. STupid fuckin eminem dick rider, too bad no one voted on my battle with him.
"One day Alice came to a fork in the road and saw a Cheshire cat in a tree. "Which road do I take?" she asked. "Where do you want to go?" was his response. "I don't know," Alice answered. "Then," said the cat, "it doesn't matter."

- Lewis Carroll
 

Maestro Minded

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4281
  • Karma: -38
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #45 on: January 15, 2003, 04:25:32 AM »
tom and bigjakedoggydogg aka don watever corleone..


basicly for being really ignorant
 

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1425
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #46 on: January 15, 2003, 05:22:39 AM »
i'll add to what bldae said...SCY is the weirdest and gayest person to ever pm me on msn and there net in general

a that Tanjint guy was a gay rights activist or some shit lol he was all about protecting gays lol


oh yeah and onetime is just a really confused and weird, Pakistanian kid i would not advise any one to make contact with him in any way lol




 

Primo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2610
  • Karma: 46
  • I just want to fit in!
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #47 on: January 15, 2003, 08:15:21 AM »
D Bomb was Suge Fight i dont know why people havent noticed that.lol Thats y i never liked Suge Fight.....
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #48 on: January 17, 2003, 09:14:22 PM »
Why is everyone hating on Tanjint? LoL...You guys are dumb...He was (one of the, if not the) smartest guys I've ever met on the net...He was only 14 years old, and was far ahead of his age knowledge-wise...He was also a really really good keystyler... Plus he had morals and goals, so I repsect him a lot...PeACe
 

Jome

Re:THE BIGGEST FAGGOT ON WCC...Vote Now!!!
« Reply #49 on: January 17, 2003, 10:12:29 PM »
Where do we vote by the way??