Author Topic: Advice on Kissing...  (Read 5217 times)

jeromechickenbone

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #100 on: March 10, 2009, 10:32:45 PM »


And then in my mid-late teens / early 20's I had a steady count of how many broads I banged.  Used to be real proud of it, but now I couldn't guess w/ much accuracy - too many fuzzy nights.



How the fuck old are you man? Come the hell on with that shit lol. Starting to think DubC is all 1. Fags 2. Eurofags 3. Old people

lol i'm 28...Fuck that, we need some wise elders on this board to guide the youth.  Some of you young bucks have a brotha like me concerned for the future...
 

Turf Hitta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3374
  • Karma: 13
Re: Advice on Kissing...
« Reply #101 on: March 10, 2009, 10:55:18 PM »


And then in my mid-late teens / early 20's I had a steady count of how many broads I banged.  Used to be real proud of it, but now I couldn't guess w/ much accuracy - too many fuzzy nights.



How the fuck old are you man? Come the hell on with that shit lol. Starting to think DubC is all 1. Fags 2. Eurofags 3. Old people

lol i'm 28...Fuck that, we need some wise elders on this board to guide the youth.  Some of you young bucks have a brotha like me concerned for the future...

lol for real. and since we on the subject of advice for kissing, here is lesson #1 - never ask another man how to kiss
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #102 on: March 11, 2009, 12:08:19 AM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #103 on: March 11, 2009, 12:13:18 AM »


And then in my mid-late teens / early 20's I had a steady count of how many broads I banged.  Used to be real proud of it, but now I couldn't guess w/ much accuracy - too many fuzzy nights.



How the fuck old are you man? Come the hell on with that shit lol. Starting to think DubC is all 1. Fags 2. Eurofags 3. Old people


LMAO seriously...why do these fags feel the need to brag and look cool on the internet? telling stories and shit hahaha. tryna look all hard like they never wanted advice, and then tryna laugh cuz im clownin their obvious lack of game...that's right, i said pimp ass mack. none of yall are pimpin shit, and none of yall can mack a fee like me...guaranteed. who cares if i was 15 and not scared to ask for advice on shit...thats part of what made me the tremendous muthafucka i am today. yall can suck a fatty. 8)
 

Muhfukka

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #104 on: March 11, 2009, 12:24:54 AM »
youve got problems
 

Pacific Standard

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #105 on: March 11, 2009, 12:44:44 AM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.

I'm not from Canada.

You are white too. http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

You went on the internet in search of life skills you were better off learning through real life.

Stop being so bitter. It's not a good look.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #106 on: March 11, 2009, 01:06:47 AM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.

I'm not from Canada.

You are white too. http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

You went on the internet in search of life skills you were better off learning through real life.

Stop being so bitter. It's not a good look.


im not bitter, i just think yall are gay for caring that a 15 year old wanted advice on mackin females from the internet. who wants to ask real life homies for advice on shit like that?...and who didnt do stupid shit when they were 15 to begin with? im just sayin, yall are marks for hoppin on the dick.


and im not white...by that definition, a lot of foreign ethnicities would be considered white, which doesn't really happen.
 

Pacific Standard

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #107 on: March 11, 2009, 01:08:27 AM »
Why is your race such a source of contention for you? Are you that insecure and wiggerish you need to identify yourself as someone other than suburban and Caucasian? WHO ARE YOU ELIOR WHO ARE YOU? lol

Stop talking like you're from the btw, not a good look.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #108 on: March 11, 2009, 01:10:06 AM »
Why is your race such a source of contention for you? Are you that insecure and wiggerish you need to identify yourself as someone other than suburban and Caucasian? WHO ARE YOU ELIOR WHO ARE YOU? lol

Stop talking like you're from the btw, not a good look.


wtf are you talking about, fruitcake? i'm israeli...lmao. what a fuckin idiot.
 

Turf Hitta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3374
  • Karma: 13
Re: Advice on Kissing...
« Reply #109 on: March 11, 2009, 03:24:15 AM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.

I'm not from Canada.

You are white too. http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

You went on the internet in search of life skills you were better off learning through real life.

Stop being so bitter. It's not a good look.


im not bitter, i just think yall are gay for caring that a 15 year old wanted advice on mackin females from the internet. who wants to ask real life homies for advice on shit like that?...and who didnt do stupid shit when they were 15 to begin with? im just sayin, yall are marks for hoppin on the dick.


and im not white...by that definition, a lot of foreign ethnicities would be considered white, which doesn't really happen.

lol nobody "cares." We just think its funny. and sorry to have to be the one to break the news, but Jews are white.
 

OG Hack Wilson

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15442
  • Karma: 352
Re: Advice on Kissing...
« Reply #110 on: March 11, 2009, 07:49:37 AM »
this thread rules
Quote from: Now_I_Know on September 10, 2001, 04:19:36 PM
This guy aint no crip, and I'm 100% sure on that because he doesn't type like a crip, I know crips, and that fool is not a crip.


"I went from being homeless strung out on Dust to an 8 bedroom estate signed 2 1 of my fav rappers... Pump it up jokes can't hurt me."-- Mr. Joey Buddens
 

cStyle

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 969
  • Karma: 118
Re: Advice on Kissing...
« Reply #111 on: March 11, 2009, 10:53:35 AM »
NIK, just let the kiss flow naturally and feel like a dove flowing through the breeze.

-Not Likely

LMAO  ;D

this thread is on some classic shit hahahaa
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #112 on: March 11, 2009, 04:22:53 PM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.

I'm not from Canada.

You are white too. http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

You went on the internet in search of life skills you were better off learning through real life.

Stop being so bitter. It's not a good look.


im not bitter, i just think yall are gay for caring that a 15 year old wanted advice on mackin females from the internet. who wants to ask real life homies for advice on shit like that?...and who didnt do stupid shit when they were 15 to begin with? im just sayin, yall are marks for hoppin on the dick.


and im not white...by that definition, a lot of foreign ethnicities would be considered white, which doesn't really happen.

lol nobody "cares." We just think its funny. and sorry to have to be the one to break the news, but Jews are white.


"Jews are white"...LOL...what an idiot. Jews can be any race. :stupid:
 

Not Likely

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 84
  • Karma: 16
Re: Advice on Kissing...
« Reply #113 on: March 11, 2009, 05:08:46 PM »
I actually agree with NIK. the dude was only 15 and wanted some advice. we all have needed advice on one thing or another and STILL DO.

I'm actually surprised I even got laid at 15 LOL.

those were the days...
 

Turf Hitta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3374
  • Karma: 13
Re: Advice on Kissing...
« Reply #114 on: March 11, 2009, 05:31:36 PM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.

I'm not from Canada.

You are white too. http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

You went on the internet in search of life skills you were better off learning through real life.

Stop being so bitter. It's not a good look.


im not bitter, i just think yall are gay for caring that a 15 year old wanted advice on mackin females from the internet. who wants to ask real life homies for advice on shit like that?...and who didnt do stupid shit when they were 15 to begin with? im just sayin, yall are marks for hoppin on the dick.


and im not white...by that definition, a lot of foreign ethnicities would be considered white, which doesn't really happen.

lol nobody "cares." We just think its funny. and sorry to have to be the one to break the news, but Jews are white.


"Jews are white"...LOL...what an idiot. Jews can be any race. :stupid:

technically yes, but in reality when people think of Jews they think of these



not these
 

RoboBawse4Life

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 9
  • Karma: -4
Re: Advice on Kissing...
« Reply #115 on: March 11, 2009, 05:33:54 PM »
only kissing done is the kiss on my little bawse. bawse.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #116 on: March 11, 2009, 07:16:47 PM »
"pimp ass mack". only in suburbia.

lol...the whiteboy from canada...also clearly has no game.

I'm not from Canada.

You are white too. http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

You went on the internet in search of life skills you were better off learning through real life.

Stop being so bitter. It's not a good look.


im not bitter, i just think yall are gay for caring that a 15 year old wanted advice on mackin females from the internet. who wants to ask real life homies for advice on shit like that?...and who didnt do stupid shit when they were 15 to begin with? im just sayin, yall are marks for hoppin on the dick.


and im not white...by that definition, a lot of foreign ethnicities would be considered white, which doesn't really happen.

lol nobody "cares." We just think its funny. and sorry to have to be the one to break the news, but Jews are white.


"Jews are white"...LOL...what an idiot. Jews can be any race. :stupid:

technically yes, but in reality when people think of Jews they think of these



not these



those are white american jews, dumbass...have you seen what israelis from israel look like? you're basically saying arabs, persians, and all middle-easterns are white. soundin stupid as fuck.
 

Turf Hitta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3374
  • Karma: 13
Re: Advice on Kissing...
« Reply #117 on: March 11, 2009, 07:37:21 PM »
whatever, YOU are still white. It is obvious from your unapologetic use of the term "pimp ass mack"
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #118 on: March 11, 2009, 08:06:43 PM »
whatever, YOU are still white. It is obvious from your unapologetic use of the term "pimp ass mack"


i was being sarcastic, dumbass. and if you called me white in front of anyone else, they'd think you were a retard. do i really look white to you? explain why the only place ive ever gotten that was this message board. some of you bitches on this site really are dumber than dumb.
 

Turf Hitta

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3374
  • Karma: 13
Re: Advice on Kissing...
« Reply #119 on: March 12, 2009, 12:12:51 AM »
whatever, YOU are still white. It is obvious from your unapologetic use of the term "pimp ass mack"


i was being sarcastic, dumbass. and if you called me white in front of anyone else, they'd think you were a retard. do i really look white to you? explain why the only place ive ever gotten that was this message board. some of you bitches on this site really are dumber than dumb.

I've never seen you so I don't know if you are actually white, but I do know that you put the words pimp, ass and mack together and thought it was cool. Either really white, or really suburban.
 

Jaydc555

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #120 on: March 12, 2009, 12:16:47 AM »
You should all kiss eachother cuz you straight up sound like a bunch of females
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #121 on: March 12, 2009, 12:20:55 PM »
whatever, YOU are still white. It is obvious from your unapologetic use of the term "pimp ass mack"


i was being sarcastic, dumbass. and if you called me white in front of anyone else, they'd think you were a retard. do i really look white to you? explain why the only place ive ever gotten that was this message board. some of you bitches on this site really are dumber than dumb.

I've never seen you so I don't know if you are actually white, but I do know that you put the words pimp, ass and mack together and thought it was cool. Either really white, or really suburban.


yea, i was trying my hardest to sound cool there. caught me red-handed!...btw, aren't you white? i coulda sworn you were just by your style of posting, so wtf are u on to begin with?



^and if you think that's white, you a fuckin moron.
 

Kool Beenz

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #122 on: March 12, 2009, 01:06:51 PM »
NIK you could pass for mexican you look like my cousin Jorge  :D
 

Floydness

  • Guest
Re: Advice on Kissing...
« Reply #123 on: March 12, 2009, 01:10:44 PM »
lmao
 

.:DaYg0sTyLz:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4878
  • Karma: 244
  • The Soufeast Planet
Re: Advice on Kissing...
« Reply #124 on: March 12, 2009, 01:49:56 PM »
NIK you could pass for mexican you look like my cousin Jorge  :D

I believe its pronounced....."Yorge"!  ;D
"...and these niggas gettin tattoo tears...industry Bloods that show fear, when the authentics are near"