Author Topic: Big C-Style Presents - The ONE NINE Vaults Vol. 1 *Now Available On iTunes*  (Read 31528 times)

Will_B

  • Guest
who the fuck would want to listen to Petey Pablo in the first place?

Same reason anyone would want to listen to a Danny Boy album? :-X
 

Hack Wilson - real

i always hated how death row put so many r&b tracks on their classic compilations
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7619
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
dannys boys album is okay not as bad as jewells boring ass cd

Hack Wilson - real

dannys boys album is okay not as bad as jewells boring ass cd

what about that judge's daughters album?
 

Will_B

  • Guest
dannys boys album is okay not as bad as jewells boring ass cd

Never even heard it



I got madd hate for whiney 90's R&B, where their jaws be wobbling and shit, and Neo Jazz with the same kind of vocal

If u can't write an an actual song GTFO :D
« Last Edit: March 06, 2013, 12:26:57 AM by Do Buy Albums »
 

Hack Wilson - real

you gotta rememer DB was like 17 when he was on death row, right??


and didn't he bootleg some music on his way out? 
 

Will_B

  • Guest
you gotta rememer DB was like 17 when he was on death row, right??


and didn't he bootleg some music on his way out? 

17 huh? Ok he can have a pass then (no pedo)


Bootleggers at Death Row got beatings tho right?
 

Hack Wilson - real

he was born on halloween 1977

so actually he was a little older...18/19 when doing hooks for Pac and them
 

Will_B

  • Guest
he was born on halloween 1977

That explains his face :D
 

Hack Wilson - real

ouch
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7619
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
bill w knows hes been patiently waiting for that gina longo album.


word is oftb is on an outro yall.



Will_B

  • Guest
bill w knows hes been patiently waiting for that gina longo album.


word is oftb is on an outro yall.




LMAOFTB
 

Hack Wilson - real

bill w knows hes been patiently waiting for that gina longo album.


word is oftb is on an outro yall.



is that skinhead bisexual Tanna Banna bootlegging this album as well?
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7619
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
shit reads like a raekwon verse yo

Will_B

  • Guest
yeah you retarded euro spastic bitch you should grab your cane old man and hang up your lame ass jokes before I bring madsen back to pimp slap the shit into your old dogg pound dickriding ass

Bump
 

Hack Wilson - real

good find Wilberto
 

Aaron

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 134
  • Karma: 15
  • C.O.B. Circle of Bosses
Looks like this project has finally been released. MP3 tracks available for download on Amazon http://www.amazon.com/gp/product/B00DYMEWR8/ref=sr_1_album_7_rd?ie=UTF8&child=B00DYMFA0Q&qid=1375509349&sr=1-7

CaughtUp

Looks like this project has finally been released. MP3 tracks available for download on Amazon http://www.amazon.com/gp/product/B00DYMEWR8/ref=sr_1_album_7_rd?ie=UTF8&child=B00DYMFA0Q&qid=1375509349&sr=1-7

ha, i transferred the dats for em. glad that shit is finally being put out


From playing a guy in a wheelchair...

to playing rapper overnight!



check out my beats on youtube
http://www.youtube.com/user/StickyGreenFan

EP comin soon...
 

lukeh

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 37
  • Karma: 1
very good find.
i hate buy mp3s (i only buy cds) but think i might have to buy this!

it sounds great!
 

KURUPTION-81

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 8025
  • Karma: 832
Good to see its finally out but no cd !

"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that." Alex Ferguson
 

Will_B

  • Guest
Damn I wanna buy his but not if it comes out on CD later :-\ :-\



P.s. Where was dubcnn's coverage of the release?? :D
 

Giesuz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 914
  • Karma: 6
  • Veterano
surprising but i have my doubts that big c-style is after this and gets money out of it. i got this in mid of 2011. only new songs for me are #15, 16, 17, 20 and 27 so i will purchase them now in hope that big c will get my money
« Last Edit: August 03, 2013, 02:35:08 AM by Giesuz »
 

hobomotel

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 508
  • Karma: 52
surprising but i have my doubts that big c-style is after this and gets money out of it. i got this in mid of 2011. only new songs for me are #15, 16, 17, 20 and 27 so i will purchase them now in hope that big c will get my money

Don't think 15 and 16 are new. 17 & 20 are the same track and 23 and 24 are the same.
Also is it just me or does this have a different mix of I Dump.
« Last Edit: August 03, 2013, 04:10:48 AM by hobomotel »
 

Giesuz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 914
  • Karma: 6
  • Veterano
yes, different version from i dump. nice one but i prefer the one with the tray deee hook

hopefully a hardcopy will follow for this
« Last Edit: August 03, 2013, 04:22:17 AM by Giesuz »
 

ICHI THE KILLER

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1973
  • Karma: 610
dl right now  ;D ;D