Author Topic: Little Wigger Shit Boy Ryan  (Read 1110 times)

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #50 on: January 06, 2012, 10:41:50 PM »
^But you're both actually unemployed.

If I randomly called rayallen over here unemployed, it wouldn't make sense. He could very well have a job. His life isn't documented on here like some VH1 special.


proof or stfu...otherwise, u just sound like a helpless faggot reaching because everyone is making fun of u.

Whose everyone? It's you & if I never said "nigga", it would be ONLY you lmao. Mike Madsen said some shit about me in another thread, I don't care lol. I don't know who he is, where he's from, what he does day to day. I'm not going to make up lies about the man. You're life is here man. Your relationship with a girl was started & ended through this site lmao.

& son, my proof is you being here on call 24/7. You even admitted that you sell weed at your home. Making "seven g's a phone call". As far as America is concerned you're unemployed. You make the same shit I do a week. You know, maybe you make more. Maybe you have a good week & drag in $700-800. For a 25 year old, living with his mom & dad & homosexual brother, that's cool for you. Still pretty herb though.

Even the way you say "PROOF OR STFU". Basically saying "Yeah, you're right. But you can't actually prove it. I'll just keeping denying it. Even though I still haven't given my occupation!". Unreal.
« Last Edit: January 06, 2012, 10:44:03 PM by Chamillitary Click; #TeamBox »
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25427
  • Thanked: 384 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #51 on: January 06, 2012, 11:04:23 PM »
^But you're both actually unemployed.

If I randomly called rayallen over here unemployed, it wouldn't make sense. He could very well have a job. His life isn't documented on here like some VH1 special.


proof or stfu...otherwise, u just sound like a helpless faggot reaching because everyone is making fun of u.

Whose everyone? It's you & if I never said "nigga", it would be ONLY you lmao. Mike Madsen said some shit about me in another thread, I don't care lol. I don't know who he is, where he's from, what he does day to day. I'm not going to make up lies about the man. You're life is here man. Your relationship with a girl was started & ended through this site lmao.

& son, my proof is you being here on call 24/7. You even admitted that you sell weed at your home. Making "seven g's a phone call". As far as America is concerned you're unemployed. You make the same shit I do a week. You know, maybe you make more. Maybe you have a good week & drag in $700-800. For a 25 year old, living with his mom & dad & homosexual brother, that's cool for you. Still pretty herb though.

Even the way you say "PROOF OR STFU". Basically saying "Yeah, you're right. But you can't actually prove it. I'll just keeping denying it. Even though I still haven't given my occupation!". Unreal.


i never said i sell weed from home, dumbfuck....i said i work in the medical marijuana field. i'm also not even 25. another lie/exaggeration to save face about being a homosexual faggot. as for my relationship being exposed on here, that relationship was over 3 years ago, so again, u reaching 2 save face, as usual. just stop and do the michael jackson...take a look at the man in the mirror, cud. stare at that mufucka and see if u dont feel ashamed. i know u do, cham. i see u.
 

rayallen0

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #52 on: January 06, 2012, 11:08:12 PM »
^But you're both actually unemployed.

If I randomly called rayallen over here unemployed, it wouldn't make sense. He could very well have a job. His life isn't documented on here like some VH1 special.


proof or stfu...otherwise, u just sound like a helpless faggot reaching because everyone is making fun of u.

Whose everyone? It's you & if I never said "nigga", it would be ONLY you lmao. Mike Madsen said some shit about me in another thread, I don't care lol. I don't know who he is, where he's from, what he does day to day. I'm not going to make up lies about the man. You're life is here man. Your relationship with a girl was started & ended through this site lmao.

& son, my proof is you being here on call 24/7. You even admitted that you sell weed at your home. Making "seven g's a phone call". As far as America is concerned you're unemployed. You make the same shit I do a week. You know, maybe you make more. Maybe you have a good week & drag in $700-800. For a 25 year old, living with his mom & dad & homosexual brother, that's cool for you. Still pretty herb though.

Even the way you say "PROOF OR STFU". Basically saying "Yeah, you're right. But you can't actually prove it. I'll just keeping denying it. Even though I still haven't given my occupation!". Unreal.


i never said i sell weed from home, dumbfuck....i said i work in the medical marijuana field. i'm also not even 25. another lie/exaggeration to save face about being a homosexual faggot. as for my relationship being exposed on here, that relationship was over 3 years ago, so again, u reaching 2 save face, as usual. just stop and do the michael jackson...take a look at the man in the mirror, cud. stare at that mufucka and see if u dont feel ashamed. i know u do, cham. i see u.

« Last Edit: January 06, 2012, 11:10:05 PM by rayallen0 »
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #53 on: January 06, 2012, 11:36:24 PM »
LOL, how old are you NIK? 24? LOL, "seven racks a phone call". You straight up said you slang shit. Now that you gave some highly ridiculous number, you're all "I mean it's legitimate!".

You can play that "look at yourself man shit" all you want. Me at nineteen is fourty-eight trillion times more productive that you were at the age of nineteen. I'm a kid. I've admitted it. You're an adult. Grow up, Pan.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25427
  • Thanked: 384 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #54 on: January 06, 2012, 11:48:43 PM »
LOL, how old are you NIK? 24? LOL, "seven racks a phone call". You straight up said you slang shit. Now that you gave some highly ridiculous number, you're all "I mean it's legitimate!".

You can play that "look at yourself man shit" all you want. Me at nineteen is fourty-eight trillion times more productive that you were at the age of nineteen. I'm a kid. I've admitted it. You're an adult. Grow up, Pan.

wtf are u talkin about...now u just goin too far, kid. I said i can make 7 racks on a phone call...i didn't even say from what or if it was related to my work. just makin it known that i'm runnin game, and i have hella ways 2 stack chips right now. listen closely to "creepin" if u really wanna get what im sayin, u square...and on top of my side hustle, i do got a job. so either way, u just runnin ur mouth cuz ur out of things to say. and at 19, i had twice the life experience u currently do, college deli fag. step it up.
 

K-MACC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2522
  • Karma: -773
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #55 on: January 07, 2012, 12:00:03 AM »
so what do you do for a living nik why cant you just say what you do  ???
 

rayallen0

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #56 on: January 07, 2012, 12:03:00 AM »
so what do you do for a living nik why cant you just say what you do  ???
he undercover CIA son.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25427
  • Thanked: 384 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #57 on: January 07, 2012, 12:44:09 AM »
so what do you do for a living nik why cant you just say what you do  ???


lol i just said what i do.. u really that retarded, gay-macc?
 

V2DHeart

Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #58 on: January 07, 2012, 03:13:39 AM »
Damn u and that long ass sig
<a href="https://www.youtube.com/v/JWTNFUWa1PM" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/JWTNFUWa1PM</a> <a href="https://www.youtube.com/v/eE_ov9cPKxE" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/eE_ov9cPKxE</a><a href="https://www.youtube.com/v/53dftjKPTvU" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/53dftjKPTvU</a>
 

rayallen0

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #59 on: January 07, 2012, 03:15:05 AM »
Damn u and that long ass sig
Get Seattle another NBA team and i will remove my sig   ;D
 

SCREWFACE

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 853
  • Karma: 26
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #60 on: January 07, 2012, 04:36:35 AM »
cham lives in his mom house and makes like 250 a week or somethng, just a lil reminder incase anyone forgot how pathetic dude is

rayallen0

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #61 on: January 07, 2012, 04:47:14 AM »
cham lives in his mom house and makes like 250 a week or somethng, just a lil reminder incase anyone forgot how pathetic dude is
Dude is 19 were u balling in a pent house suite then?  ???
 

BiggBoogaBiff

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #62 on: January 07, 2012, 09:33:59 AM »
I wasn't broke at 19 if that's what you're getting at.  I wasn't on here 24/7 either and the proof is in my profile.  Ray's just tryna stick up 4 her but whole time doesn't really kno who she iz.  I used to do tha same thing for Nik and Elano do I get it but Ryan is a different case. 


19, Internet trolling, making 13 racks a year IS the definition of a loser.  I guarantee u that if someone made a movie about a character with these traits it would be the new Napolean Dynamite except less popular and way more corny. 


I kno she's played with the idea of suicide more than once before, I'm not stupid
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #63 on: January 07, 2012, 11:42:42 AM »
its funny that the people who claim to not spend there lives on dubcc and who call others out for it are the exact same people that really seem to have this problem. (nik, cham, tube)


every one of yall do it. its called projecting....just sayin.


im not even saying im an excuse to these rules its just funny to me, this is the only account ive had here since 04 and i didnt make my first gspot post till 09-10 so im just gonna say that before one of yall weirdos comes at me lol. radiotube since i can remember you posting at this forum 08 over all your accounts i believe youve got more posts then most, buddy. so dont act like your above niggas it seems more like you in good company. if you cant beat em join em.

BiggBoogaBiff

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #64 on: January 07, 2012, 12:21:35 PM »
Under this account I have a little under 6000 posts including this spot and under my other accounts it's probably like a little under 1000.  But that's cool tho, I'm a writer and I love to write.  I dont have a problem being real with me becuz I'm a real nigga at the end of the day regardless. 

Ryan is obviously a skitzophrenic, I'm callin it like I see it.  I'm just at the point where it's like "ok, just pull the trigger already".  A person like that has a poor quality of life and they're desperate for a big change.  In reality tho, Ryan doesn't have much of a future.  Obviously he doesn't have a girl, clearly he's broke, surely he's miserable, it's apparent there's an absence of parental guidance there, he's a very bitter and angry person, he probably doesn't take a shower or brush his teeth everyday.  Ryan is a sad sad boy, I bet you that he's tried to commit suicide multiple different ways.  Truth be told Ryan would rather trades with anyone of those Jerry Sandusky Kids just so he could get some attention and sympathy so he wouldn't feel so down all of the time. 
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25427
  • Thanked: 384 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #65 on: January 07, 2012, 12:26:12 PM »
its funny that the people who claim to not spend there lives on dubcc and who call others out for it are the exact same people that really seem to have this problem. (nik, cham, tube)


every one of yall do it. its called projecting....just sayin.


im not even saying im an excuse to these rules its just funny to me, this is the only account ive had here since 04 and i didnt make my first gspot post till 09-10 so im just gonna say that before one of yall weirdos comes at me lol. radiotube since i can remember you posting at this forum 08 over all your accounts i believe youve got more posts then most, buddy. so dont act like your above niggas it seems more like you in good company. if you cant beat em join em.


who cares...i dont think having more posts makes u any less of a person...it makes no difference. someone with 10 posts can be a complete faggot and someone with 20,000 posts can be a chill ass cat...posts are not a measuring stick to coolness. cham is the one who keeps bringin that played shit up, because he's always lookin for a cop-out as to why everyone thinks he's such a flaming faggot.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #66 on: January 07, 2012, 12:30:26 PM »
yeah but ryans been posting here since he was a tween....we litterally watched this dude grow up on line lol

at fourteen what else you gonna be doing if you aint thuggin at an early age?


dog, im thankful i didnt have the net in my early teen years i probably would have been introverted and emo like a motherfucker...


nik i would never knock you for that until you said some ignorant shit like trying to act like someones got too much of themselves vested into the site or into a beef or just the internet in general when like your whole life is on this bitch like a museum exhibit ya feel me? some of us have been here since 02 and 04 some of us use this as a substitute for the real world and the rest of us this is like videogames or some shit...just killing time.

BiggBoogaBiff

  • Guest
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #67 on: January 07, 2012, 12:31:32 PM »
I agree nik.  I think it's a little exaggerated even tho I get it.  Someone like Ryan od'd tho; that's way too many posts to be having in that little bit of time.  U can tell that that type of individual is sad in real life.  At the end of the day a person like that has no real purpose to live.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25427
  • Thanked: 384 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #68 on: January 07, 2012, 12:36:54 PM »
yeah but ryans been posting here since he was a tween....we litterally watched this dude grow up on line lol

at fourteen what else you gonna be doing if you aint thuggin at an early age?


dog, im thankful i didnt have the net in my early teen years i probably would have been introverted and emo like a motherfucker...


nik i would never knock you for that until you said some ignorant shit like trying to act like someones got too much of themselves vested into the site or into a beef or just the internet in general when like your whole life is on this bitch like a museum exhibit ya feel me? some of us have been here since 02 and 04 some of us use this as a substitute for the real world and the rest of us this is like videogames or some shit...just killing time.


first off, my whole life aint on this shit....some private pms from a past relationship and facebook pics of family, yes, but that "whole life on this website" shit is a major exaggeration. second off, i only diss u about being an internet nerd who started his own site cuz i think it's funny. for all i know, u can be a cool dude in real life. but yes, i have clowned running a message board chat room steez...all in jokes. cham, on the other hand, i really do think kid is a faggot....and i know u do too deep down inside, u just don't wanna say shit cuz yall are cool. don't trip.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #69 on: January 07, 2012, 03:24:46 PM »
These sick niggas...you're all a bunch of lying ass bitches mad at the world & project it through this website.

Arguing about a kid who bothers the shit out out of you. I walk away from this screen & don't remember what goes on here until I browse through Tha G-Spot & see Radiotube making threads about me.

How many ballin', drug dealin', bank robbin', rich lifestyle (yet hood to the core) faggots do we have on here? Radiotube's video explains it all. You're all a bunch of failures at life talking to people through a computer in an empty, white room. It's just Radiotube shows us the empty room. The rest of you just know we'll never see the room, so you give us your NYC, twenty-million dollar loft in the Upper East Side fantasy life & defend it's existence until the point you truly believe it.
 

Darkwing Duck (The Reincarnation)

Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #70 on: January 07, 2012, 03:36:06 PM »
i dont understand this thread


 

K-MACC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2522
  • Karma: -773
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #71 on: January 07, 2012, 03:37:14 PM »
so jewface you make one phone call and make 7 grand  ::)
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #72 on: January 07, 2012, 03:45:57 PM »
kmacc tell them how cool you and tanner were for a brief time...i forgot all about that shit.

this was post weinergate lololl

Darkwing Duck (The Reincarnation)

Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #73 on: January 07, 2012, 03:52:58 PM »


 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Little Wigger Shit Boy Ryan
« Reply #74 on: January 07, 2012, 04:07:49 PM »