Author Topic: Hey PETEY Check This Out  (Read 2143 times)

Will_B

  • Guest
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #100 on: December 08, 2012, 01:34:57 PM »
post a pic or suck hacks dick.  8)


I told u miss jess was Petey
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #101 on: December 08, 2012, 01:39:09 PM »
post a pic or suck hacks dick.  8)

your baby moms is gonna suck my dick.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #102 on: December 08, 2012, 01:40:02 PM »
post a pic or suck hacks dick.  8)


I told u miss jess was Petey
you can tell...he has a lot of bitch in him.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #103 on: December 08, 2012, 01:52:19 PM »
double man: heavy are the posts.




Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #104 on: December 08, 2012, 01:54:51 PM »
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #105 on: December 08, 2012, 01:55:09 PM »
lol you got nothin fam.

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #106 on: December 08, 2012, 01:56:04 PM »
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #107 on: December 08, 2012, 01:58:57 PM »
exactly...have a good Saturday champ. ;D

Will_B

  • Guest
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #108 on: December 08, 2012, 02:05:04 PM »
double man: heavy are the posts.

Your biography?

Ziiiiiiiiing
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #109 on: December 08, 2012, 02:25:53 PM »
exactly...have a good Saturday champ. ;D
it's been a great saturday  8) got up and got fresh seen you on here bullshittin' thinkin' about me at 4 somethin' this morning then i watched the i.d. channel (live shit. my fav besides tru tv) and friday for a minute, then went hard at them groceries (had to fill the fridge and splurge that's what grown men do) after that i got dressed again and went to the hood to handle then went to the mall and chatted wit the lovely young lady at kay's cause i buy jewelery and have an account there and they love me :-* seen some kicks i'm on when my size 11.5 is available, came back now faced off twice now i'm relaxin' because i'm finally off today and i'm laughin' at YOUR dumb ass. i had a very nice today like everyday. i think i wanna go brunch and then go to the movies tomorrow to see that shit wit denzel i been gettin' it ain't have a chance to fully enjoy myself yet and go crazy and do some shit. anyday of mine is better than yours will ever be. you have nothin' to contribute to society you are what's called a statistic you just here takin' up space. leave me alone i'm above you peasant.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

K-MACC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2522
  • Karma: -773
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #110 on: December 08, 2012, 02:26:30 PM »
post a pic or suck hacks dick.  8)

your baby moms is gonna suck my dick.
no t.i is going to take care of that you fruitloop
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #111 on: December 08, 2012, 02:29:53 PM »
post a pic or suck hacks dick.  8)

your baby moms is gonna suck my dick.
no t.i is going to take care of that you fruitloop
i'm gonna menage your mother and his baby mom. i'm sure them bitches haven't had no black dick so once they get this pipe they gonna cum like niagra out this bitch. multiple orgasms. let your mother post for a minute.
« Last Edit: December 08, 2012, 02:36:13 PM by OG Classic Material »
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Hack Wilson - real

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #112 on: December 08, 2012, 08:17:44 PM »
post a pic or suck hacks dick.  8)


I told u miss jess was Petey

hahahahahahahahahahah

damn Wilbert dropping some funny zingers lately
 

Hack Wilson - real

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #113 on: December 08, 2012, 08:19:02 PM »
Anyone else notice that K Macc has turned into Petey's best bud?

i mean it's like watching Beebop and Rocksteady from the Ninja turtles without having a Shreddar or Krang around  8)


i think we know which one of them boys is Beebop btw  (mr big nose)
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #114 on: December 08, 2012, 08:23:31 PM »
k macc is the homie



#teamdad

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #115 on: December 09, 2012, 09:46:06 AM »
Anyone else notice that K Macc has turned into Petey's best bud?

i mean it's like watching Beebop and Rocksteady from the Ninja turtles without having a Shreddar or Krang around  8)


i think we know which one of them boys is Beebop btw  (mr big nose)
LMFAO@ beebop & rocksteady. shay is a female that always need that male attention and if you don't give it she start poutin' liftin' up her skirt and shit.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Morphine

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 261
  • Karma: 16
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #116 on: December 09, 2012, 12:18:01 PM »
will b in this bitch too ? wow, shitīs turning into mad parade yo  :D



beebop and rocksteady >>>>>>> toxic avenger






or the real phrase would be karma avenger :D keep negging all you want, your anger will eventually go away  8)
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #117 on: December 09, 2012, 12:39:18 PM »
i guess that would make yall the teenage mutant wegro turtles lmfao






Hack Wilson - real

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #118 on: December 09, 2012, 12:52:43 PM »
will b in this bitch too ? wow, shitīs turning into mad parade yo  :D



beebop and rocksteady >>>>>>> toxic avenger



or the real phrase would be karma avenger :D keep negging all you want, your anger will eventually go away  8)


so you really think one person could send your karma down 90 points in one day?  you can only neg someone once per hour unless you are a moderator or admin  (and I haven't been a mod since like 2009).  you might want to take that up with someone higher up if karma means that much to you


anyways ninja turtles aint being challenged by no fat beebop or rock steadies :D
 

Okka

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #119 on: December 09, 2012, 03:02:11 PM »
What's up with the album, Mike? You know we wanna hear that shit.
 

Hack Wilson - real

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #120 on: December 09, 2012, 03:02:52 PM »
What's up with the album, Mike? You know we wanna hear that shit.

at least the song with Daz aka the infamous "Dubcc Duet"
 

Will_B

  • Guest
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #121 on: December 09, 2012, 03:20:00 PM »
What's up with the album, Mike? You know we wanna hear that shit.

at least the song with Daz aka the infamous "Dubcc Duet"

Yeah or Kim Percy ft Outlawz & Kool G Rap - A Moment


The one Kim singed up on philaflava just to tell em about - his first post as 'vaginafinda'

Let me guess, Kim sings a weak ass hook over a Bob James sample (again)? :laugh:
 

Hack Wilson - real

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #122 on: December 09, 2012, 04:07:39 PM »
What's up with the album, Mike? You know we wanna hear that shit.

at least the song with Daz aka the infamous "Dubcc Duet"

Yeah or Kim Percy ft Outlawz & Kool G Rap - A Moment


The one Kim singed up on philaflava just to tell em about - his first post as 'vaginafinda'

Let me guess, Kim sings a weak ass hook over a Bob James sample (again)? :laugh:



not even gonna lie I'm interested in hearing his project for the new guest verses, assuming he didn't just use acapellas like a DJ


it's just the fact that he keeps denying that it's him that makes it so funny
 

Morphine

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 261
  • Karma: 16
Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #123 on: December 09, 2012, 05:41:49 PM »

so you really think one person could send your karma down 90 points in one day?  you can only neg someone once per hour unless you are a moderator or admin  (and I haven't been a mod since like 2009).  you might want to take that up with someone higher up if karma means that much to you


anyways ninja turtles aint being challenged by no fat beebop or rock steadies :D

i didnīt even look at my karma after i posted, lmao :D   i got made hate here, yo . keep em coming errbody.  :laugh:


obviously you canīt do that but you got some passionate partners doing it for you . i havenīt even dissed you really , just posted that pic i got in my inbox as a lil joke .
 you can handle a lil joke right? after all you like to make fun of whoever is the one you guys decide to try to pick on .

ya think k-macc did that frankenstein pic himself? or did he?  i ainīt taking credit for other peoples work like old willy here



and Okka , no i am not mike madsen . fuck that emotionally dysfunctional obsessed motherfucker with a rusty screwdriver in the eyeball .  this trollsquad, trollinī sixties taqilla da regalur five

#radiotubeforpresident
 

Hack Wilson - real

Re: Hey PETEY Check This Out
« Reply #124 on: December 09, 2012, 05:45:27 PM »

so you really think one person could send your karma down 90 points in one day?  you can only neg someone once per hour unless you are a moderator or admin  (and I haven't been a mod since like 2009).  you might want to take that up with someone higher up if karma means that much to you


anyways ninja turtles aint being challenged by no fat beebop or rock steadies :D

i didnīt even look at my karma after i posted, lmao :D   i got made hate here, yo . keep em coming errbody.  :laugh:


obviously you canīt do that but you got some passionate partners doing it for you . i havenīt even dissed you really , just posted that pic i got in my inbox as a lil joke .
 you can handle a lil joke right? after all you like to make fun of whoever is the one you guys decide to try to pick on .

ya think k-macc did that frankenstein pic himself? or did he?  i ainīt taking credit for other peoples work like old willy here



and Okka , no i am not mike madsen . fuck that emotionally dysfunctional obsessed motherfucker with a rusty screwdriver in the eyeball .  this trollsquad, trollinī sixties taqilla da regalur five

#radiotubeforpresident

 you sound paranoid buddy