Author Topic: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.  (Read 2174 times)

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #175 on: May 05, 2012, 12:22:43 PM »
that shit was hard.. voice sounds natural, though. whats a matter, biebs, balls haven't dropped yet? u must sound like mickey mouse or somethin if u can't picture others havin a deeper voice. lmao@"voice changer"


and that scratch dicklicker is just too much...nerd went from being the admin of the makaveli forums to being my number 1 fan. check dudes post history...literally 90% of his posts are about L.A.M.B lmfao

LOL, nigga, just admit you use something. I'd rather hear you try to improve your naturally shitty voice than you basically admit you have down syndrome, sounding like the deformed nigga from The Goonies.
 

scratch42069

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 100
  • Karma: 2
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #176 on: May 05, 2012, 12:26:30 PM »
that shit was hard.. voice sounds natural, though. whats a matter, biebs, balls haven't dropped yet? u must sound like mickey mouse or somethin if u can't picture others havin a deeper voice. lmao@"voice changer"


and that scratch dicklicker is just too much...nerd went from being the admin of the makaveli forums to being my number 1 fan. check dudes post history...literally 90% of his posts are about L.A.M.B lmfao
Yeah and what's your point? All the 2pac bullshit doesn't even pale in comparison to your history. Got posts of me asking for kissing advice or any of my shitty raps? Didn't think so.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24291
  • Thanked: 206 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #177 on: May 05, 2012, 12:26:47 PM »
that shit was hard.. voice sounds natural, though. whats a matter, biebs, balls haven't dropped yet? u must sound like mickey mouse or somethin if u can't picture others havin a deeper voice. lmao@"voice changer"


and that scratch dicklicker is just too much...nerd went from being the admin of the makaveli forums to being my number 1 fan. check dudes post history...literally 90% of his posts are about L.A.M.B lmfao

LOL, nigga, just admit you use something. I'd rather hear you try to improve your naturally shitty voice than you basically admit you have down syndrome, sounding like the deformed nigga from The Goonies.


pipsqueek, it aint hard to naturally deepen ur voice on the mic...it's called mic presence. i know for someone who's balls haven't dropped, it would be physically impossible. but some of us on this site are grown men.
 

Smokin Briccz

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 377
  • Karma: 1
  • ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #178 on: May 05, 2012, 12:28:42 PM »
i know I clown on you now and then NIKCC but I'll say it again that Networkin song is tight. not really feelin the last verse but the rest of it is dope, smokin to it right now  8)
 

un0mic

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 325
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -70
  • Aaaaaaannnd weeeeeee'reeeeee baaaaaaaaack!!!
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #179 on: May 05, 2012, 12:34:36 PM »
i know I clown on you now and then NIKCC but I'll say it again that Networkin song is tight. not really feelin the last verse but the rest of it is dope, smokin to it right now  8)

LOL Wowzers...
Wowzers!
L.A.M.B. Bitch!
-M.O.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24291
  • Thanked: 206 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #180 on: May 05, 2012, 12:45:41 PM »
that shit was hard.. voice sounds natural, though. whats a matter, biebs, balls haven't dropped yet? u must sound like mickey mouse or somethin if u can't picture others havin a deeper voice. lmao@"voice changer"


and that scratch dicklicker is just too much...nerd went from being the admin of the makaveli forums to being my number 1 fan. check dudes post history...literally 90% of his posts are about L.A.M.B lmfao
Yeah and what's your point? All the 2pac bullshit doesn't even pale in comparison to your history. Got posts of me asking for kissing advice or any of my shitty raps? Didn't think so.


what's YOUR point? bein on someones dick that hard aint a noble act. not really a good look.. just pointin it out
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24291
  • Thanked: 206 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #181 on: May 05, 2012, 12:46:36 PM »
i know I clown on you now and then NIKCC but I'll say it again that Networkin song is tight. not really feelin the last verse but the rest of it is dope, smokin to it right now  8)

LOL Wowzers...


trollsteez 8)
 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #182 on: May 05, 2012, 02:48:17 PM »
LOL, NIK's bringing back the "I want back-up days". Jeeeeez.

notice Lights came back at the same time this kid registered


silly woodland hills kids....Brad Garret is not gangster dammit.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24291
  • Thanked: 206 times
  • Karma: 155
  • אליאור
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #183 on: May 05, 2012, 02:50:14 PM »
"not gangster dammit."

 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #184 on: May 05, 2012, 02:51:19 PM »
don't make me get the picture of Sikotic fucking your mother Nikky


sad when you have no other comebacks
 

un0mic

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 325
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -70
  • Aaaaaaannnd weeeeeee'reeeeee baaaaaaaaack!!!
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #185 on: May 05, 2012, 03:02:26 PM »
LOL, NIK's bringing back the "I want back-up days". Jeeeeez.

notice Lights came back at the same time this kid registered


silly woodland hills kids....Brad Garret is not gangster dammit.

Both y'all are weak sauce...
Wowzers!
L.A.M.B. Bitch!
-M.O.
 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #186 on: May 05, 2012, 03:51:28 PM »
LOL, NIK's bringing back the "I want back-up days". Jeeeeez.

notice Lights came back at the same time this kid registered


silly woodland hills kids....Brad Garret is not gangster dammit.

Both y'all are weak sauce...

the term weak sauce is weak sauce
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #187 on: May 05, 2012, 04:12:34 PM »
that shit was hard.. voice sounds natural, though. whats a matter, biebs, balls haven't dropped yet? u must sound like mickey mouse or somethin if u can't picture others havin a deeper voice. lmao@"voice changer"


and that scratch dicklicker is just too much...nerd went from being the admin of the makaveli forums to being my number 1 fan. check dudes post history...literally 90% of his posts are about L.A.M.B lmfao

LOL, nigga, just admit you use something. I'd rather hear you try to improve your naturally shitty voice than you basically admit you have down syndrome, sounding like the deformed nigga from The Goonies.


pipsqueek, it aint hard to naturally deepen ur voice on the mic...it's called mic presence. i know for someone who's balls haven't dropped, it would be physically impossible. but some of us on this site are grown men.

LMAO, alright then. Guess you just have a hard time admitting to down syndrome. It's understandable. That's pretty embarrassing.
 

acgrundy

  • Guest
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #188 on: May 05, 2012, 04:28:39 PM »
Cham, for a guy to "not take the internet seriously", you sure do have a lot of posts in this thread arguing with nik. Maybe if you "didn't take other things in life seriously" you might amount to something more then what you are destined to be.
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10869
  • Thanked: 34 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #189 on: May 05, 2012, 04:37:02 PM »
Cham, for a guy to "not take the internet seriously", you sure do have a lot of posts in this thread arguing with nik. Maybe if you "didn't take other things in life seriously" you might amount to something more then what you are destined to be.

He doesn't take things seriously is just an excuse for him to talk shit on others from the sidelines without ever truly getting in the ring.  To get in the ring you have to have a voice.  This dude has no life, no voice, nothing worthwhile to say or do, so his life revolves around "clowning" others.   He's a clown for real, and if his bitchass ever did enter the ring he would get his ass whooped. That's on my mama!!!
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

un0mic

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 325
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -70
  • Aaaaaaannnd weeeeeee'reeeeee baaaaaaaaack!!!
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #190 on: May 05, 2012, 05:20:13 PM »
Weak sauce is what we dip you bitch ass trolls in...

Its L.A.M.B. Bitch
Wowzers!
L.A.M.B. Bitch!
-M.O.
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10869
  • Thanked: 34 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #191 on: May 05, 2012, 05:25:55 PM »
Weak sauce is what we dip you bitch ass trolls in...

Its L.A.M.B. Bitch

 8)

No doubt.  Some of these men is nothing more than bitches.  They probably dance to that Niki Minaj shit when it comes on in the club they be followin bitches to the dance floor, trying to act like they down with that Cash Money, Manny Fresh, Lil Wayne trash, in hopes they can get themselves some pussy.  And it still ain't happening.

I like them LAMB niccaz because they be coming with that real WEst Coast Shit.  I represent for the West Coast.  A
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #192 on: May 05, 2012, 07:30:54 PM »
smh @ nik's new dick suckers
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10869
  • Thanked: 34 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #193 on: May 05, 2012, 07:44:54 PM »
smh @ nik's new dick suckers

Nah little bitch...  All you do is run around here all day long suckin off Sccit like the bitch you are.  There's a respect amongst real men that you would never understand.  You think if you can' enough bitches together to form your little gossip clubs, then you are somebody.  Your nothing but a little bitch who can't stand up on your own two feet.  So since you can't stand alone like a man all you can do is join the bitch bandwagon to try to bring someone else down.  

..Don't let the size of your dick make you play yourself to be so inferior.  We know your a little bitch homie, but why not just do you?   Why try to hide behind your little strength in numbers and your gay club of photo-shop fags?  Is that the only way you can speak up like a man?  Is if your part of a bitchez gossip group?   We still don't know who you are because your not a man, and you would be nothing at this forum if not for real niccaz like Sccit.
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #194 on: May 05, 2012, 07:54:58 PM »
oh wait this is NIK taking over Infinites profile isn't it?


smh
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10869
  • Thanked: 34 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #195 on: May 05, 2012, 08:04:37 PM »
oh wait this is NIK taking over Infinites profile isn't it?


smh

There you go, faggot.   Keep up the little running joke.  Keep it going and going.  Keep them laughing with you.  Come on little bitch.. it's been so many years since all the little kids laughed at you in your childhood, yet your still insecure.  You still have to pull childish pranks to get people to laugh with you.  As long as your in on the joke you won't become the joke.

But little bitch you are a joke.  No matter how much you try to hide behind tabloid and petty gossip, your still a joke.  If you ever showed your face at the forum you would get laughed at just like you were laughed at in your childhood.  So don't put yourself out there on the forum.  You don't want to become the joke.  Just make sure you can become the biggest follower possible on an internet forum so you can feel a part of the group.
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #196 on: May 05, 2012, 08:15:52 PM »
NIK's reached a new low. Son's got niggas coming out the woodwork lol.

NIK's a pussy, I'm still waiting to be flown out there first class. 8)
 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #197 on: May 05, 2012, 08:20:35 PM »
NIK's reached a new low. Son's got niggas coming out the woodwork lol.

NIK's a pussy, I'm still waiting to be flown out there first class. 8)

infinite never called anyone a faggot before...it's not in his DNA


def NIK
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #198 on: May 05, 2012, 08:24:13 PM »
NIK's reached a new low. Son's got niggas coming out the woodwork lol.

NIK's a pussy, I'm still waiting to be flown out there first class. 8)

infinite never called anyone a faggot before...it's not in his DNA


def NIK

Oh, that's Brian!? LOL. Yeah, 100% NIK. I've shitted on Brian before. I've been demanding his ban in the last four troll ass threads he's made & he's done nothing but abandon the thread like a pussy. Now he's running, calling people faggots, being NIK's ride or die bitch.

I thought it was some random nigga NIK used to fuck with, because no self respecting man whose seen the stunted growth of this child for ten years on here has any respect for him...except for Brian.
 

Hack Wilson - real

Re: WEST COAST CLASSICS: New L.A.M.B.... Introducing Klientel & M.O.
« Reply #199 on: May 05, 2012, 08:25:12 PM »
nik is so ghey