Author Topic: A good reason to sign up @ da sauce  (Read 318 times)

Will_B

  • Guest
A good reason to sign up @ da sauce
« on: May 08, 2012, 01:12:27 PM »
...if you're homo


Apparently Mike is sending out exclusive Dick pics to people's inboxes. OGshitabrick just asked me to post this...


25 posts <----------- da-sauce.proboards.com :D
 

G.O.D. Pt. III

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #1 on: May 08, 2012, 01:19:53 PM »
shut the fuck up already
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

Hack Wilson - real

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #2 on: May 08, 2012, 01:23:11 PM »
shut the fuck up already

worst net beef ever
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #3 on: May 08, 2012, 03:08:44 PM »
We need a new section on Dubcc for threads like this. Even The G-Spot is too good for this.
 

UKnowWhatItIs: welcome to my traps....game over

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7883
  • Karma: 774
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #4 on: May 08, 2012, 03:20:02 PM »
We need a new section on Dubcc for threads like this. Even The G-Spot is too good for this.
Yeah like a "leftover" section. A place for threads that ABSOLUTELY SUCK!!
 

MUHFUKKA

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #5 on: May 08, 2012, 04:46:28 PM »
a good reason for og will b to stop posting on dubcc- youre a fuckin middle aged brit

The blood gang embraces Tupac as a member even if YOU dont.
 

Hack Wilson - real

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #6 on: May 08, 2012, 04:51:02 PM »
a good reason for og will b to stop posting on dubcc- youre a fuckin middle aged brit
what makes will b an "og"?
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10844
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #7 on: May 08, 2012, 05:25:25 PM »
We need a new section on Dubcc for threads like this. Even The G-Spot is too good for this.
yes sir !!!! it should be called the beef section !!!!
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

MUHFUKKA

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #8 on: May 08, 2012, 05:36:07 PM »
a good reason for og will b to stop posting on dubcc- youre a fuckin middle aged brit
what makes will b an "og"?
old guy

The blood gang embraces Tupac as a member even if YOU dont.
 

Smokin Briccz

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 377
  • Karma: 1
  • ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #9 on: May 08, 2012, 08:09:20 PM »
SMH this guy is so retarded he makes ME look funny.

lol @ him making a joke about a fantasy he created in his head of Mike sending dick pics to people.

I don't even need to call this loser a queer because he basically called himself one.

 :D :D
 

Hack Wilson - real

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #10 on: May 08, 2012, 08:19:30 PM »
SMH this guy is so retarded he makes ME look funny.

lol @ him making a joke about a fantasy he created in his head of Mike sending dick pics to people.

I don't even need to call this loser a queer because he basically called himself one.

 :D :D
 

Remedy360

  • Guest
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #11 on: May 08, 2012, 11:15:12 PM »
Will you just made me look like an idiot for calling Mike Madsen the troll, you guys both suck equally and you always have. Go fuck yaself.
 

Will_B

  • Guest
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #12 on: May 16, 2012, 08:05:34 AM »
Will you just made me look like an idiot for calling Mike Madsen the troll, you guys both suck equally and you always have. Go fuck yaself.

Lol chill out fam. Mike drops my name in every thread and starts those 'I hate Will' essay threads once a month.

I make one joke thread and people are tripping? ;)
 

LYRIDER

  • Guest
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #13 on: May 16, 2012, 08:18:36 AM »
a good reason for og will b to stop posting on dubcc- youre a fuckin middle aged brit
what makes will b an "og"?
old guy

LMAO  8)
 

Darkwing Duck (The Reincarnation)

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #14 on: May 16, 2012, 11:18:58 AM »
Will you just made me look like an idiot for calling Mike Madsen the troll, you guys both suck equally and you always have. Go fuck yaself.

Lol chill out fam. Mike drops my name in every thread and starts those 'I hate Will' essay threads once a month.

I make one joke thread and people are tripping? ;)

says teh obsessed teh guy who sends PM's to all moderators when he gets bullied by diffrent forummembers, and keeps 12 diffrent Miek Madsen-quotes in his sig    :)


----->>> <a href="http://www.youtube.com/v/EZayKoFgPj0" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/EZayKoFgPj0</a>
« Last Edit: May 16, 2012, 11:39:17 AM by OG Mike Madsen (your mother's boytoy) »


 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28701
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3136
  • PussyCunt
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #15 on: May 16, 2012, 09:09:49 PM »
^classic track.
 

Hood Crawler

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 238
  • Karma: 1
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #16 on: May 16, 2012, 10:13:41 PM »
Very entertaining thread about not so much stuff. lol

Fraxxx

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #17 on: May 16, 2012, 10:31:40 PM »
Will you just made me look like an idiot for calling Mike Madsen the troll, you guys both suck equally and you always have. Go fuck yaself.

Ha, initiallly, I thought Will B was the slightly less bad of the two in terms of trolling each other but there's no way around banning both of them.
i don´t need any medicate shit im 100 normal.
 

dubsmith_nz

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 5529
  • Karma: 330
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #18 on: May 17, 2012, 01:29:01 AM »
Lol this is some of the weakest shit ever Will, showing your age here. I'm back to thinking Mike >>> Will
 

Will_B

  • Guest
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #19 on: May 17, 2012, 01:34:25 AM »
Lol this is some of the weakest shit ever Will, showing your age here. I'm back to thinking Mike >>> Will

Dude I'm early 30's but wont say my age because everything gets flipped against u here.

Making a joke thread in the g-spot = bullshit and nonsense...its not meant to be studied and dissected ;)
 

Darkwing Duck (The Reincarnation)

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #20 on: May 17, 2012, 04:51:22 AM »
 Will_B has been in his "early 30's" for years now. there is a different time-zone in United Kingdom - (he doesnt age)  
exposing his age to Mista_Rosa a long time ago was one of the milestones in his "internet-career" though. he's 38 or 39 by now.

while his brisith highschol-friends are now raising families, dude withers away & is wastin energy on defending himself on different internet-forums.

and yup,
he will reply to this post, and call me a liar,cuz hes desperate and does whatever it takes to maintain some kind of "respect" on an internet-forum (the only place of solace and comfort in his life).   8)

« Last Edit: May 17, 2012, 05:39:10 AM by OG Mike Madsen (your mother's boytoy) »


 

Will_B

  • Guest
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #21 on: May 17, 2012, 06:26:35 AM »
exposing his age to Mista_Rosa a long time ago was one of the milestones in his "internet-career" though. he's 38 or 39 by now.


PM from Rosa

"I don't see the big deal about your age, anyway I reached out to Madsen from my own initiative just to keep this beef down, my point telling him your age was "you guys ain't the same generation, the same environnement so leave it alone". I guess it was a bad initiative but really my first intention was that you both stop this beef already. That's why I told you to stop replying and I told him that you guys weren't just in the same "world". Since I didn't know it would go that far I didn't investigate to know your real age so I can tell him. That's why i went "he's 37" without really checking, didn't know it would get that far."
 

Darkwing Duck (The Reincarnation)

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #22 on: May 17, 2012, 09:03:37 AM »
 :) desperate, Will. "please believe me, Mike. Im only 36˝, im in my EARLY 30's"

 Mista_Rosa told me he was 37 years old (taht was like 2 years ago). i believe him, cuz unlike Will, hes not autistic


 

Hack Wilson - real

Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #23 on: May 17, 2012, 09:04:43 AM »
:) desperate, Will. "please believe me, Mike. Im only 36˝, im in my EARLY 30's"

 Mista_Rosa told me he was 37 years old (taht was like 2 years ago). i believe him, cuz unlike Will, hes not autistic

LMAO


mike > will b
 

Will_B

  • Guest
Re: A good reason to sign up @ da sauce
« Reply #24 on: May 17, 2012, 09:05:49 AM »
:) desperate, Will. "please believe me, Mike. Im only 36˝, im in my EARLY 30's"

 Mista_Rosa told me he was 37 years old (taht was like 2 years ago). i believe him, cuz unlike Will, hes not autistic

Dude you're a retard.