Author Topic: What are some good ONLINE radio stations???  (Read 91 times)

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
What are some good ONLINE radio stations???
« on: November 18, 2001, 10:18:28 AM »
Can y'all tell me some. I'm not talking about real radio stations, I'm talking about the kind that people set up on the internet.

It would be greatly appreciated

peace
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #1 on: November 18, 2001, 10:48:12 AM »
yeah i wanna know some too, help a nigga out, lol
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Hittman

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #2 on: November 18, 2001, 10:51:22 AM »
I Think We Should Set Our Own West Coast Connection Radio Station Up. We Could Do It On The Web For Free.......

Whos Up For That?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #3 on: November 18, 2001, 10:58:08 AM »
Thats what I am trying to do.

I was trying to keep it on the down low and not give out too much info but oh well LOL
 

Doggystylin

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #4 on: November 18, 2001, 10:59:47 AM »
yeah lets do this shit
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #5 on: November 18, 2001, 11:10:27 AM »
My idea came to me while I was in the shower. I was thinking, "I'm fucking tired of these so-called "westcoast" hip-hop stations giving more props to the East and South than its own side. I could probably do a better job." and after thinking I decided I will do a better job.

So since I got the week off I was gonna secretly set up a WCC "Strictly Westcoast" radio station. We could get requests from the peeps on here and play various westcoast songs from the past to the present.

The only problem is we need a good service to set up the muthafucka. My homie ran a wrestling theme radio station for awhile where he could actually DJ and talk while playing music. Thats the shit I'm looking for.

I was also thinking we could get some of the sites here to link us and we could give them promotion and shit. You know like say WC Killaz links us then we could tell peeps to go visit WC Killaz for great news on the west coast. We could make this shit blow up if we put enough dedication into it.

And I'm not talking about just me doing it, all of us can put this together and make it the bomb.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Hittman

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #6 on: November 18, 2001, 11:14:45 AM »
It Would Be Even Easier If We Made A Website For The Actual Station. (*HINT*). And I Think I Could Sort Out Something With WC Killaz.  ;D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #7 on: November 18, 2001, 11:16:04 AM »
Yeah that would be even better.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #8 on: November 18, 2001, 11:16:17 AM »
yeah me too  ;)

« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Hittman

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #9 on: November 18, 2001, 11:20:36 AM »
Hmmm, What Do We Do From Here?
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #10 on: November 18, 2001, 11:24:23 AM »
Well I was gonna try to set up a temporary radio station tonight until we can get somethin more permanent.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Hittman

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #11 on: November 18, 2001, 11:28:21 AM »
www.live365.com

That Might Be A Good Start.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #12 on: November 18, 2001, 11:33:00 AM »
Thats exactly where I was gonna go. We are on the same page for real LOL
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Hittman

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #13 on: November 18, 2001, 11:36:28 AM »
;D
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #14 on: November 18, 2001, 12:18:28 PM »
I didn't know live365 was a pay service. DAMN I don't have a credit card.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Hittman

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #15 on: November 18, 2001, 12:31:15 PM »
WTF??

Pay For What.....

I've Got A Registered Name On There Called wcconnection.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #16 on: November 18, 2001, 05:52:31 PM »
You gotta pay to broadcast those son of a bitches. I'ma try to find away around it but if I can't then there is a better place I just gotta get my friend to hook me up.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Doggystylin

  • Guest
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #17 on: November 18, 2001, 05:58:32 PM »
well get at me when you get it runnin man, if theres anyway i can help, ill do somethin, this would be dope man, i wanta part of this too
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #18 on: November 18, 2001, 06:22:32 PM »

Quote

well get at me when you get it runnin man, if theres anyway i can help, ill do somethin, this would be dope man, i wanta part of this too


For shigger my nigger  ;)
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

DreSnoop00

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2447
  • Karma: 32
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #19 on: November 19, 2001, 02:47:27 PM »

Quote

well get at me when you get it runnin man, if theres anyway i can help, ill do somethin, this would be dope man, i wanta part of this too

same here
i'll help out as well...
this is a dope idea 4 sure
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12114
  • Thanked: 14 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #20 on: November 19, 2001, 07:20:15 PM »
Hey, at 6 o'clock westcoast time on Sundays, http://www.stolaf.edu/orgs/ksto/ I got a freestyle westcoast hip-hop show. We are on real audio, and if you guys want a station, I could put you in contact with our station. But check it out the week after Thanksgiving. I'm the host and we got a camera, so if you want to hear and see me, and my girlfriend :o.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What are some good ONLINE radio stations???
« Reply #21 on: November 19, 2001, 07:42:42 PM »
Tight man. Give us more info on that when it's near the time for you to do that.
« Last Edit: December 31, 1969, 05:00:00 PM by 1034398800 »