Author Topic: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U  (Read 1265 times)

G.O.D. Pt. III

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #25 on: May 23, 2010, 09:17:25 PM »
I'm cool as fuck with the old man now. This was on some stupid teenage rebellion bullshit. Now, pops is my equal yell.
Networth on them Bill Waltons who can't braille it, whisper

lmao
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

you gon always be my latin queen bitch

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15774
  • Karma: -212
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #26 on: May 25, 2010, 08:43:38 PM »
lol @ tha last part considerin you started out like you were goin to be nice to them and then you went in on them...have you yet?
damn u still havent logged off...ur hurting everyone with all this wack shit u drop, it hurts more then getting the swine flu
Tue, Mar 16, 2010 at 8:15 AM By: Ice Cube
Me and Mack 10 together again? I never say never, but he has the kiss the ring first.
Cube
gbee:@ Petey: you sound like a broken record, time to grow up.
 

Blasphemy

  • Guest
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #27 on: May 26, 2010, 12:09:49 AM »
I was open with my father with the drinking/smoking and his main idea was never in the house, but that's just cause I'm brutally honest about what I do. lol
 

calilove213

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 31
  • Karma: 22
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #28 on: January 12, 2014, 07:23:04 PM »
Just to set the record straight, I'm a pretty good kid. I don't do any kind of drugs, I hardly drink except holidays when I got my peoples permission, and I have never been in serious trouble. I don't get into trouble or do those things because I wanna stay clen for myself AND out of respect for my family. So why does my family not trust me?

Yesterday, I went to walk around the mall, see a movie, go eat some pizza and come home. I did all of that AND ONLY THAT AND I CAME HOME A 1/2 HOUR EARLY. Instead of gettin' picked up like I was suppose to because my car is in the shop for repair, I had a good friend of mine drop me off. I didn't wanna wake anyone up so I sneak in through the back. I got my dad screaming at me telling me to empty my pockets and show him wheres the weed. So I'm like WTF I don't have anything but cash and receipts in my pockets. I'm like "What do you think I did drugs?" And the fool is still suspectig me.

You know how much that hurts. It's hit me hard. I try so hard to make everyone, especially my father, happy (I'm sure every son wants that). I didn't do anything and I lose all trust. That just hurts.

But you know I don't give a fuck. I'll give him some reasons to worry and lose trust. That's for damn sure.


you're daad soundz like he vary cares about you!!! You and anunikee maybe shouldnt mave in togather and shared a room!!! Sense both off you had so much resantment for youre fathar!!! Your teenage angst is gloweing!! I hoped things get bitter for u...u seem like a good guy who showed appresiation for tha coast!!  Good lucc
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28700
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #29 on: January 12, 2014, 09:22:20 PM »
hahahahahahahaha

i sound like infinite back then.......except i grew out of this shit.
 

O.G A.Geesta'z

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 793
  • Karma: 120
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #30 on: January 12, 2014, 10:55:17 PM »
It was because you were black, your father knew what you were up too...
The West is Back

 

calilove213

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 31
  • Karma: 22
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #31 on: January 13, 2014, 02:08:20 PM »
So wait do u mean he waz black... doz that mean hes not black anymour? He grewed up to be a white guy?? If so mager propz!!
 

O.G A.Geesta'z

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 793
  • Karma: 120
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #32 on: January 13, 2014, 02:14:11 PM »
So wait do u mean he waz black... doz that mean hes not black anymour? He grewed up to be a white guy?? If so mager propz!!
Lmao your exactly right
The West is Back

 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28700
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #33 on: January 13, 2014, 06:55:57 PM »
everyone likes oreos.
 

un0mic

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 325
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -70
  • Aaaaaaannnd weeeeeee'reeeeee baaaaaaaaack!!!
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #34 on: January 27, 2014, 10:05:07 PM »
 8)
Wowzers!
L.A.M.B. Bitch!
-M.O.
 

Hack Wilson - real

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #35 on: January 28, 2014, 07:51:03 PM »
Just to set the record straight, I'm a pretty good kid. I don't do any kind of drugs, I hardly drink except holidays when I got my peoples permission, and I have never been in serious trouble. I don't get into trouble or do those things because I wanna stay clen for myself AND out of respect for my family. So why does my family not trust me?

Yesterday, I went to walk around the mall, see a movie, go eat some pizza and come home. I did all of that AND ONLY THAT AND I CAME HOME A 1/2 HOUR EARLY. Instead of gettin' picked up like I was suppose to because my car is in the shop for repair, I had a good friend of mine drop me off. I didn't wanna wake anyone up so I sneak in through the back. I got my dad screaming at me telling me to empty my pockets and show him wheres the weed. So I'm like WTF I don't have anything but cash and receipts in my pockets. I'm like "What do you think I did drugs?" And the fool is still suspectig me.

You know how much that hurts. It's hit me hard. I try so hard to make everyone, especially my father, happy (I'm sure every son wants that). I didn't do anything and I lose all trust. That just hurts.

But you know I don't give a fuck. I'll give him some reasons to worry and lose trust. That's for damn sure.

maybe you shouldn't be drinking under age Brandon, that is illegal.
 

MUHFUKKA

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #36 on: January 29, 2014, 01:50:08 AM »
So wait do u mean he waz black... doz that mean hes not black anymour? He grewed up to be a white guy?? If so mager propz!!
hahaha

The blood gang embraces Tupac as a member even if YOU dont.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28700
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #37 on: January 29, 2014, 04:15:09 AM »
Just to set the record straight, I'm a pretty good kid. I don't do any kind of drugs, I hardly drink except holidays when I got my peoples permission, and I have never been in serious trouble. I don't get into trouble or do those things because I wanna stay clen for myself AND out of respect for my family. So why does my family not trust me?

Yesterday, I went to walk around the mall, see a movie, go eat some pizza and come home. I did all of that AND ONLY THAT AND I CAME HOME A 1/2 HOUR EARLY. Instead of gettin' picked up like I was suppose to because my car is in the shop for repair, I had a good friend of mine drop me off. I didn't wanna wake anyone up so I sneak in through the back. I got my dad screaming at me telling me to empty my pockets and show him wheres the weed. So I'm like WTF I don't have anything but cash and receipts in my pockets. I'm like "What do you think I did drugs?" And the fool is still suspectig me.

You know how much that hurts. It's hit me hard. I try so hard to make everyone, especially my father, happy (I'm sure every son wants that). I didn't do anything and I lose all trust. That just hurts.

But you know I don't give a fuck. I'll give him some reasons to worry and lose trust. That's for damn sure.

maybe you shouldn't be drinking under age Brandon, that is illegal.
I was a square back in 02. No booze. no nothin.

That's probably why I was such a whiny bitch lol.
 

Sccit

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #38 on: March 04, 2019, 08:56:50 AM »
is this why you’re scared to smoke weed and hate your black side?
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28700
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #39 on: March 06, 2019, 01:00:14 AM »
Who said I'm scared to smoke weed?

I don't know how I feel about a Jew questioning my authenticity as a black guy. It's like a cripple critiquing my dance moves. Like, what do you say?
 

Sccit

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #40 on: March 06, 2019, 12:50:52 PM »
Who said I'm scared to smoke weed?

I don't know how I feel about a Jew questioning my authenticity as a black guy. It's like a cripple critiquing my dance moves. Like, what do you say?


oh shit, i forgot, weed is legal now. young brandon can finally get on board witout takin spankins from papa! salute.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28700
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #41 on: March 24, 2019, 01:07:14 AM »
Who said I'm scared to smoke weed?

I don't know how I feel about a Jew questioning my authenticity as a black guy. It's like a cripple critiquing my dance moves. Like, what do you say?


oh shit, i forgot, weed is legal now. young brandon can finally get on board witout takin spankins from papa! salute.
When you're 30 and live under your dad's roof like you still do, that is probably a legit concern for you.

Let me put it this way, my wig. Not all of us want to be dependent on and spend most of their welfare check on getting high like you do.

Whatever helps you cope with your meaningless life though. You do you, playboy.
 

Sccit

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #42 on: March 24, 2019, 08:05:27 AM »
Who said I'm scared to smoke weed?

I don't know how I feel about a Jew questioning my authenticity as a black guy. It's like a cripple critiquing my dance moves. Like, what do you say?


oh shit, i forgot, weed is legal now. young brandon can finally get on board witout takin spankins from papa! salute.
When you're 30 and live under your dad's roof like you still do, that is probably a legit concern for you.

Let me put it this way, my wig. Not all of us want to be dependent on and spend most of their welfare check on getting high like you do.

Whatever helps you cope with your meaningless life though. You do you, playboy.

fuck outa here wit your decade old jokes u goofy nerd

time 2 go fantasize about brad pitt and denzel washington like u used to
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28700
  • Thanked: 1 times
  • Karma: 3135
  • PussyCunt
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #43 on: April 01, 2019, 03:21:56 AM »
It's not a joke. It's sadly the truth.

I should just fall back. I was taught that I shouldn't make of people like you.
 

Sccit

Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #44 on: April 01, 2019, 12:48:40 PM »
It's not a joke. It's sadly the truth.

I should just fall back. I was taught that I shouldn't make of people like you.

lol you realize i got people on this forum who know me irl, right?

so when u come with that “daddy’s roof” angle, it doesn’t really cut it no more.

i suggest u stick to the jafar snaps.. this aint the fresh prince, carlton. dubcc don’t come wit a laughtrack.
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10816
  • Thanked: 30 times
  • Karma: -1129
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: It's Funny How Your Own Family Don't Trust U
« Reply #45 on: April 03, 2019, 07:15:31 AM »
Well this is quite a satisfying thread.. the old days when peeps used to open up about their life here like they were laid out on a couch speaking to a shrink—

And then another classic back and forth tween Sik and Sccit never gets old..

Lol@ “Jaffar” and lol@ “Carleton now jumping on board now that the government says it’s okay to smoke weed”...

..the good ol’ days are back at dubcc (if only for the occasional Sikotic appearance)
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********