Author Topic: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)  (Read 14149 times)

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #165 on: January 08, 2013, 06:38:10 PM »
boy u broke u can't even be a threat lil nigga !!!!!!!!!!!
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

J. B A N A N A S

  • Bananas
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1091
  • Karma: 72
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #166 on: January 08, 2013, 07:47:18 PM »
A few hot, several decent, a few really shitty. I might throw one or two in my giant rap playlist and see if they grow on me.
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #167 on: January 09, 2013, 12:17:46 PM »
all the R and B infused female aimed songs are horrible. :-X


trap back jumpin is NOT very believable nor is his approach to it...trap music is generally trap beats 808 bass drums electro synths etc...he tried to take trap music with the grandoise strings and echo clap snare and make it sound real clean and it kind of trivializes and commercialized the sound for those of us that understand southern music.

adresses is lame he knows he aint gon do shit and he also knows he dont want that kind of drama in his life with his and his birds show popping off and his kids more aware of his antics then ever, dude better keep his nose clean and chose his words carefully

real strong album though outside of my few gripes...he needs to take some time to groom his grand hustle artists a lil bit more before alleyboy and them capitalize on that shit...



Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #168 on: January 09, 2013, 12:51:45 PM »
hey petey t.i. takes care of his kids too bad you can't take care of yours. LOL
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #169 on: January 09, 2013, 01:07:11 PM »
Tip invented trap music
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Lunatic

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 27584
  • Karma: 2052
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #170 on: January 09, 2013, 01:08:52 PM »
36K third week sales. "Trouble Man" has now sold 288K in three weeks.
Co-Director of Site Content For Raptalk.Net
Staff Writer For WordOfSouth.Com
Staff Writer For Illuminati2G.Net
Staff Writer For SoPrupRadio.com
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #171 on: January 09, 2013, 01:20:45 PM »
Tip invented trap music
he is the same kid who'll listen to rick ross music. his opinion is equivalent to wet toilet paper.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Blood$

Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #172 on: January 09, 2013, 03:03:58 PM »
that R. Kelly featured joint is ridin' though  8)
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #173 on: January 09, 2013, 03:06:25 PM »
 8)
that R. Kelly featured joint is ridin' though  8)
8) 8) 8) 8) 8)
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #174 on: January 09, 2013, 03:07:34 PM »
alley girl need to stop runnin' from og block from ak.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #175 on: January 09, 2013, 08:38:57 PM »
Tip invented trap music


lies


cool breeze, sammy sam and ghetto mafia was doing it in 97 champ

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #176 on: January 09, 2013, 08:40:07 PM »
Og is synonymous with the word shameless...damn


hes almost like the american ferhat.

Will_B

  • Guest
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #177 on: January 10, 2013, 01:05:34 AM »
all the R and B infused female aimed songs are horrible. :-X


trap back jumpin is NOT very believable nor is his approach to it...trap music is generally trap beats 808 bass drums electro synths etc...he tried to take trap music with the grandoise strings and echo clap snare and make it sound real clean and it kind of trivializes and commercialized the sound for those of us that understand southern music.

adresses is lame he knows he aint gon do shit and he also knows he dont want that kind of drama in his life with his and his birds show popping off and his kids more aware of his antics then ever, dude better keep his nose clean and chose his words carefully

real strong album though outside of my few gripes...he needs to take some time to groom his grand hustle artists a lil bit more before alleyboy and them capitalize on that shit...




Nice breakdown

Trap back music still one of the strongest video/song combos of the year IMO
 

Blood$

Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #178 on: January 10, 2013, 09:25:56 AM »
alley girl need to stop runnin' from og block from ak.

the whole DT already performed in the same city where dude said he couldn't lol I think they settled that situation
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: T.I. - Trouble Man: Heavy Is The Head (Discussion Thread)
« Reply #179 on: January 10, 2013, 01:39:41 PM »
Tip invented trap music


lies


cool breeze, sammy sam and ghetto mafia was doing it in 97 champ
tip invented trap muzik. no one in the A did it before him and blew. yeah ghetto mafia and them was doin' they thing but......t.i. is the biggest artist in the A.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.