Author Topic: What Happened 2 Tanner?  (Read 696 times)

Blasphemy (A)

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #25 on: January 11, 2013, 08:59:46 PM »
cats that yap the most about this shit weren't even around they caught it second hand from what ever info made it over here.

i never realized how many ppl hated tanner folks came out of the wood work to take shots at dude


It's not even that people hate him it's just seriously fucking sad. I mean people always joke about people using the internet as no life losers who are strange and weird as fuck, and Tanner in 1 fucking Swish of the mouth manage to make that happen (that was nasty I apologize). Seriously though can you really blame people if they took shots at him? He acted like he was some big time Gangster with Bloods, scratch that Death Row Bloods, Suge Knight, and now apparently Gangster Disciples (Funny how he mentions it when they make the Rap news). We all dissed Dubcc at 1 point for it's nazi squad mods, and tanner Established DBA as a place where anything went basically (At the very least laid back) and he starts deleting post, banning people, going batshit crazy because he's paranoid someone is gonna find out he got his dick sucked by a man boy manchild and break his Internet Illusion of being a tough guy. Which we already knew he never was, and was allegedly a methhead (I still think he is) who spent LOL ALL HIS TIME LOL BEING SWEATY IN HIS BASEMENT LOLOLOLOL I'M SORRY I CAN'T stop laughing I mean the shit just writes it's self. It's so fucking creepy you can't help but laugh.



Anyways what was I gonna say. oh yeah the fact he took an internet relationship on a forum.Not on a dating site, which at the very least I might understand because that's the purpose but no on a forum which entire existence is Spipe/Revenge and filled with Trolls, Real Gangsters, Cool Euros, Aliases up the ass, and what 3 Chicks? so damn serious is just funny. I mean if DBA was the Hood he so longs to be in he'd be the guy getting jumped on a daily basis.


wait....I don't think I wanted to make a post that just disses him over and over I can't even remember what my point was.
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #26 on: January 11, 2013, 09:04:54 PM »
I'm sure he's got other accounts.
 

Blasphemy (A)

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #27 on: January 11, 2013, 09:05:10 PM »
tanner was a weirdo from the start, remember him being scared about gettin raped for getting caught with a couple of knives?

thinking he was gonna do some hard time?


dude is delusional and a pussy.


but blasphemy is right, his gay moment will stick with him throughout life, like hes one of the few hundred thousand (are there a million fags?) fags that have gotten a dick sucked by another guy.


i mean shit man i wouldnt be suprised if hes given up on women (given that he did so much for AN INTERNET GIRLFRIEND) and went full on gay, im sure that the jesse "internet girlfriend" was his last stand.




Tanner seems like the kid who's disillusion and once reality hits he pulls a mass shooting, of course he's too big of a pussy to do that. virgin motherfucker, I bet when he sees a girl he gets all sweaty says hi then goes on and on on his diary about meeting the love of his life while he masturbates on the sheets his mom just got done cleaning and when he's about to climax big ben comes stomping all over his day dream and he gets the blue ball something fierce.

and that's not a diss because I could of said

1. and then bens face makes him come with the fury of a thousand suns
or
2: and then his dick doesn't work because he's to much a pussy to even get an errection.


I'm sorry tan tan I can't help but talk shit it's just to fucking eazy, I don't even got beef with you in anyway but for some reason when I post I just can't help but talk shit, but you being a faggot bitch you're probably used to taking piss 2 the face and shit 2 the chest. LOL I'M SORRY I CAN'T FUCKING STOP
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #28 on: January 11, 2013, 10:41:00 PM »
believe it or not theres a sub culture of people (usually that have went through some kind of sexual drama in there life at an early age) that dont draw lines with sexuality and shit and believe it or not these days some of those kids are into hip hop (ie:classic material, drakko cordozar etc) and the lines are kinda blurry as far as whats acceptable now in the hop hop community thanks to the frank ocean thing and lil b and kanye cross dressing and campaigning for queers etc...

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #29 on: January 12, 2013, 12:37:29 AM »
For sure the male groupie/stan shit has gotten worse than ever. You got niggas openly admitting to getting boners while listening to Crooked I n shit. That wasnt acceptable 15 years ago.
 

Blasphemy (A)

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #30 on: January 12, 2013, 03:07:02 AM »
For sure the male groupie/stan shit has gotten worse than ever. You got niggas openly admitting to getting boners while listening to Crooked I n shit. That wasnt acceptable 15 years ago.
You got an Aussie with blonde Cornrolls not even Eminem would be caught wearing that shit, doesn't that chunky bastard have a Death Row Tattoo?
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25419
  • Thanked: 383 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #31 on: January 12, 2013, 10:13:17 AM »
For sure the male groupie/stan shit has gotten worse than ever. You got niggas openly admitting to getting boners while listening to Crooked I n shit. That wasnt acceptable 15 years ago.

U don't remember the cat who was into ginuine when we first posted here? "I'm straight, but ginuine make a nigga wanna reconsider" lmao
 

Blasphemy (A)

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #32 on: January 12, 2013, 02:05:58 PM »
For sure the male groupie/stan shit has gotten worse than ever. You got niggas openly admitting to getting boners while listening to Crooked I n shit. That wasnt acceptable 15 years ago.

U don't remember the cat who was into ginuine when we first posted here? "I'm straight, but ginuine make a nigga wanna reconsider" lmao
what the fuck LOL
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #33 on: January 12, 2013, 02:39:20 PM »
For sure the male groupie/stan shit has gotten worse than ever. You got niggas openly admitting to getting boners while listening to Crooked I n shit. That wasnt acceptable 15 years ago.

U don't remember the cat who was into ginuine when we first posted here? "I'm straight, but ginuine make a nigga wanna reconsider" lmao
LMAO
 

Okka

Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #34 on: January 12, 2013, 07:27:20 PM »
I'm sure he's got other accounts.

Yeah, he does.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #35 on: January 12, 2013, 08:12:28 PM »
let that lil nigga live...yall dont know what folk been thru

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #36 on: January 12, 2013, 11:43:07 PM »
let that lil nigga live...yall dont know what folk been thru


yeah, you dont want them gangster disciples or death row pirus coming up on tha g-spot
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Will_B

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #37 on: January 13, 2013, 01:00:06 PM »
let that lil nigga live...yall dont know what folk been thru



Do he even floss?
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #38 on: January 14, 2013, 12:11:15 PM »
do you even lift bro?

Will_B

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #39 on: January 14, 2013, 01:20:03 PM »
 

G.O.D. Pt. III

Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #40 on: January 21, 2013, 06:11:45 PM »
i don't know why people are hating tanner. his actions during the weinergate scandal are suspect but he's always been a pretty chill guy to talk to unless you're in the 2pac/deathrow faggotry.

it's pretty funny that people are still talking about it though. i remember reading it all on dba before it was deleted.
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

Will_B

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #41 on: January 22, 2013, 01:36:02 AM »
i don't know why people are hating tanner. his actions during the weinergate scandal are suspect but he's always been a pretty chill guy to talk to unless you're in the 2pac/deathrow faggotry.

it's pretty funny that people are still talking about it though. i remember reading it all on dba before it was deleted.

Lol but Tanner only posts on Death Row or in beef threads with his enemiez

Plus he ripped a load of people off recently and gloated about it. Tsk tsk
 

Blasphemy (A)

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #42 on: January 22, 2013, 01:42:41 AM »
i don't know why people are hating tanner. his actions during the weinergate scandal are suspect but he's always been a pretty chill guy to talk to unless you're in the 2pac/deathrow faggotry.

it's pretty funny that people are still talking about it though. i remember reading it all on dba before it was deleted.

Lol but Tanner only posts on Death Row or in beef threads with his enemiez

Plus he ripped a load of people off recently and gloated about it. Tsk tsk
lmao people actually send him money? Why? for unreleased tracks? Every unreleased track I've ever gotten was leaked, and it would be stupid to spend money on it even if it was full CDQ. I wouldn't pay for The Next Episode (OG) I wouldn't pay to hear a real Detox that met all the hype. these wiggers making fools of themselves is 1 thing, but when it starts fucking with their bank account, then I int laughing at em I'm feeling sorry.  :grumpy:
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25419
  • Thanked: 383 times
  • Karma: 188
  • אליאור
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #43 on: January 22, 2013, 02:10:36 AM »
Doggy got some good rares offa' Tanner
 

Will_B

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #44 on: January 22, 2013, 02:48:27 AM »
i don't know why people are hating tanner. his actions during the weinergate scandal are suspect but he's always been a pretty chill guy to talk to unless you're in the 2pac/deathrow faggotry.

it's pretty funny that people are still talking about it though. i remember reading it all on dba before it was deleted.

Lol but Tanner only posts on Death Row or in beef threads with his enemiez

Plus he ripped a load of people off recently and gloated about it. Tsk tsk
lmao people actually send him money? Why? for unreleased tracks? Every unreleased track I've ever gotten was leaked, and it would be stupid to spend money on it even if it was full CDQ. I wouldn't pay for The Next Episode (OG) I wouldn't pay to hear a real Detox that met all the hype. these wiggers making fools of themselves is 1 thing, but when it starts fucking with their bank account, then I int laughing at em I'm feeling sorry.  :grumpy:

Lol true. He set up a bootlegging site and pretended he was only doing some promo for it but it was actually him taking people's money and only a couple of people actually got something
 

Sikotic™

  • Moderator
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 28715
  • Thanked: 2 times
  • Karma: 3137
  • PussyCunt
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #45 on: January 22, 2013, 12:50:38 PM »
If people are willing to give Tanner money for some unreleased tracks, then that's on them, not Tanner.

LMAO @ paying for shit you can get for free.
 

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #46 on: January 22, 2013, 02:18:45 PM »
talking about tanner and giving money for something in return,


i bet tanner had to pay ben 100 dollars to slob his knob
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

Will_B

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #47 on: January 22, 2013, 02:27:09 PM »
talking about tanner and giving money for something in return,


i bet tanner had to pay ben 100 dollars to slob his knob


Apparently he 'spent his wad' on the dudes grill if thats what you're alluding to
 

G.O.D. Pt. III

Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #48 on: January 22, 2013, 03:55:03 PM »
If people are willing to give Tanner money for some unreleased tracks, then that's on them, not Tanner.

LMAO @ paying for shit you can get for free.

exactly. he's a cool dude minus the dick sucking & eurofag deathrow circle jerking
<a href="https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/tgcK_ctvaZI</a><a href="https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/-CZe5SrVHaA</a>
 

Will_B

  • Guest
Re: What Happened 2 Tanner?
« Reply #49 on: January 22, 2013, 03:56:43 PM »
If people are willing to give Tanner money for some unreleased tracks, then that's on them, not Tanner.

LMAO @ paying for shit you can get for free.

exactly. he's a cool dude minus the dick sucking & eurofag deathrow circle jerking

I'm gonna give u a pass on that as u got SFIII in your avatar