Author Topic: Computer Coward  (Read 5546 times)

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Computer Coward
« Reply #195 on: May 05, 2013, 04:13:51 PM »
will b's shit made CMs bars look like rakim


maybe its because i read em in a limey british accent lololol

Hack Wilson - real

Re: Computer Coward
« Reply #196 on: May 05, 2013, 04:17:57 PM »
better yet cham drop some shit in this thread and don't let it take u forever so i can slap u around lyrically.

record a diss track to Cham
 

Remedy360

  • Guest
Re: Computer Coward
« Reply #197 on: May 05, 2013, 04:18:18 PM »
Lol I don't check Dubcc for a few days and this thread has turned into a rap battle. Good stuff.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Computer Coward
« Reply #198 on: May 05, 2013, 04:24:24 PM »
better yet cham drop some shit in this thread and don't let it take u forever so i can slap u around lyrically.

record a diss track to Cham
i'd liken it to a lion chasin' down a mouse.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Hack Wilson - real

Re: Computer Coward
« Reply #199 on: May 05, 2013, 04:41:47 PM »
better yet cham drop some shit in this thread and don't let it take u forever so i can slap u around lyrically.

record a diss track to Cham
i'd liken it to a lion chasin' down a mouse.

elephants are afraid of mice

lions are afraid of elephants


so that's not a valid excuse to not record a diss track OG.  come on you can do it.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Computer Coward
« Reply #200 on: May 05, 2013, 04:45:22 PM »
better yet cham drop some shit in this thread and don't let it take u forever so i can slap u around lyrically.

record a diss track to Cham
i'd liken it to a lion chasin' down a mouse.

elephants are afraid of mice

lions are afraid of elephants


so that's not a valid excuse to not record a diss track OG.  come on you can do it.
i didn't confirm nor deny what u presented my way homie.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Computer Coward
« Reply #201 on: May 05, 2013, 09:07:17 PM »
Dodging.
 

Will_B

  • Guest
Re: Computer Coward
« Reply #202 on: May 05, 2013, 09:54:46 PM »
Lol so this turned back into another troll thread

Drop some bars back fellas or gfto, and we'll take it you got nothing
 

Morphine

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Posts: 261
  • Karma: 16
Re: Computer Coward
« Reply #203 on: May 05, 2013, 10:03:15 PM »
 

Will_B

  • Guest
Re: Computer Coward
« Reply #204 on: May 05, 2013, 10:08:55 PM »


I know


It's like that time a battle rap stopped while the loser got out a pen and pad to write his opponent a nasty letter back :D
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Computer Coward
« Reply #205 on: May 05, 2013, 11:17:17 PM »
i even tried to picture slick rick spitting it and they still sounded like struggle bars lmao


Will_B

  • Guest
Re: Computer Coward
« Reply #206 on: May 05, 2013, 11:40:50 PM »
i even tried to picture slick rick spitting it and they still sounded like struggle bars lmao

I'm not being ambiguous here. Drop some bars and stop swerving P

U and Cham backed off quicker than a fat dude from a salad bar
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Computer Coward
« Reply #207 on: May 06, 2013, 12:45:37 AM »
LMAO you really want it will?

you know i can do this shit in my sleep right?

Morphine

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Posts: 261
  • Karma: 16
Re: Computer Coward
« Reply #208 on: May 06, 2013, 12:54:11 AM »
of course he wants it. why the hell would he follow you around the forum begging for your attention.



battle rap time gents
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Computer Coward
« Reply #209 on: May 06, 2013, 12:57:44 AM »
i thought maybe he had drank a yoo hoo and got into mums chocolate scones or something and was on a mean sugar rush he seemed extra aggy...all he wanted was for me to break him down lyrically?