Author Topic: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...  (Read 1290 times)

O.G A.Geesta'z

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 793
  • Karma: 120
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #25 on: May 19, 2013, 04:55:32 PM »
When are you coming to Texas, Brian??
The West is Back

 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #26 on: May 19, 2013, 05:04:04 PM »
all of you , just sayin´ i´m cool with nik . do continue . you sure are quick to answer no matter when stuff is posted , lol .
i'm always quick to respond.

Thats why its so fun to torture you.
no when i respond to your foolishness it's torture for you get it right.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #27 on: May 19, 2013, 05:44:10 PM »
Lmao, late night thirsty niggas. I stand by all my comments. I'll river dance on his chin and he ONLY knows one dude from Harlem who is like a cousin of a friend of his who did him a favor, let him stay over and then held his hand through Queensbridge so he could experience "what Nas experienced".

I changed the subject back so CM would address his camera shyness. Stop reaching. #Yeezus


guaranteed u dont have the nuts to meet up with infinite or classic material. if u meet up with any of them, i'll never post here again.



oh shit.  Cham could kill 50% of dubcc's traffic forever by meeting up with one of them lol


unfortunately for cham, it would take a pair of testicles and some testosterone.

Says the nigga who swore to kill off Grundy and SIK and neither were laid a finger on.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25146
  • Thanked: 330 times
  • Karma: 158
  • אליאור
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #28 on: May 19, 2013, 07:48:25 PM »
Lmao, late night thirsty niggas. I stand by all my comments. I'll river dance on his chin and he ONLY knows one dude from Harlem who is like a cousin of a friend of his who did him a favor, let him stay over and then held his hand through Queensbridge so he could experience "what Nas experienced".

I changed the subject back so CM would address his camera shyness. Stop reaching. #Yeezus


guaranteed u dont have the nuts to meet up with infinite or classic material. if u meet up with any of them, i'll never post here again.



oh shit.  Cham could kill 50% of dubcc's traffic forever by meeting up with one of them lol


unfortunately for cham, it would take a pair of testicles and some testosterone.

Says the nigga who swore to kill off Grundy and SIK and neither were laid a finger on.


never swore 2 kill off grundy, i met him up for a basketball match..and i went after sik, not the other way around. either way, point is that it's been proven that i do have the balls to meet up with people...on the other hand, i GUARANTEE if classic material was in ur hood tomorrow and said lets meet up, you would in no way consider it, cuz u know there's a strong chance he'd fuck u up.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #29 on: May 19, 2013, 10:11:19 PM »
It's a real cute attempt to try to rile me up, but you're failing heavy bro; you needa check your past.

Don't act like I forgot about you legit swearing "on everything" (As you so eloquently say when you're "so serious") blood to be spilt from SIK's lifeless corpse after you had your way with him. Swore people would be lining up at his job to get a crack at him, his car would face irreparable damage. The list just goes on how the poor guy's life was coming to an end. Then a small group began to instigate it to happen, SIK himself said bring it on, posted videos, posted maps of where he would be, just flat out calling out you...

Then the most serious case of backtracking occurred. SIK "wasn't worth it", you "realized he was 'just a troll'", you didn't have time, you started peaceful negotiations, this and that and before you know it, you weaseled your way out of that controversy like the pussy you've always been. Deny all you want to save face, this ain't about other people seeing it and flipping it on you to son you publicly, it's just a mutual understanding that in reality, you have no right to speak on the matter.

But you know what, ill give you the point I don't really have the desire to fight anyone. Only an uneducated person with the mentality of a child would say "Oh, you want to fight me? Okay, let's go". If you don't have your heart in it and aren't even mad you're not going to try to fight them. I don't have a bitter, angry attitude against anyone on the Internet. I just laugh at the expense of guys like you and CM knowing I fuck up your sleep pattern.

You made up that I was gay to fight your battles so you had a comeback and CM makes mother jokes people start hearing in the third grade. I laugh along to shit like that, it's not my problem you take it up the ass. Even if some little, scrawny 86 pound,16 year old NIK lived a neighborhood away, jawing like you do now, I still wouldn't be inclined to fight you lol.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25146
  • Thanked: 330 times
  • Karma: 158
  • אליאור
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #30 on: May 20, 2013, 01:28:24 AM »
lol u know u mad when the essays come out

I had many ideas of what I would do.. never posted them up here tho. I had my share of rage, but thankfully I was smart enough to take a step back and not go through with any of that bullshit after realizin that shit was a waste of time. I spent enough time the first time around when I wasted over an hour of my day chasin after a troll. If any1 wants it, I'm right here, I don't back down from cats who truly want it, especially from people I talk shit to online.


And smfh@ your faggot ass admitting ur only comfortable talkin shit to classic material behind the screen and wouldn't face him in reality. Bitchmade in its purest form.

For the record,I call u gay cuz u look and come of as extemely homosexual.. nothing more, nothin less

« Last Edit: May 20, 2013, 01:34:22 AM by NIKCC »
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #31 on: May 20, 2013, 08:12:01 AM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.
 

Jack Trippa 3z company ho

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 715
  • Karma: 24
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #32 on: May 20, 2013, 08:18:11 AM »
Infinite being 2pac is like calling a turd gold.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25146
  • Thanked: 330 times
  • Karma: 158
  • אליאור
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #33 on: May 20, 2013, 11:40:42 AM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.
 

Heinz

  • Guest
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #34 on: May 20, 2013, 11:52:02 AM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.


 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25146
  • Thanked: 330 times
  • Karma: 158
  • אליאור
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #35 on: May 20, 2013, 11:58:33 AM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.





well, uv been through training and have an arsenal of moves u could unlead at any given moment...i dont blame any1 for not tryin to see u. but no one in their right mind would think twice about facin cham. either way, cham already admitted he wouldn't have the balls to face him....thats why he needs to fall back, cuz he's unintentionally admitting that he's a fuckin pussy who uses a computer screen as a shield.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #36 on: May 20, 2013, 12:56:56 PM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.



shut the fuck up you midget faggot !!! you ain't dare show your face nigga deep in your mind you knew not to show up.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #37 on: May 20, 2013, 12:58:36 PM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.





well, uv been through training and have an arsenal of moves u could unlead at any given moment...i dont blame any1 for not tryin to see u. but no one in their right mind would think twice about facin cham. either way, cham already admitted he wouldn't have the balls to face him....thats why he needs to fall back, cuz he's unintentionally admitting that he's a fuckin pussy who uses a computer screen as a shield.
don't flatter that clown hot shit will remove his legs off his tiny ass and send his shit flyin' across a field.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25868
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #38 on: May 20, 2013, 01:02:13 PM »
It's not a deflection of anything. It was only to back my initial statement that you have no right to speak on the subject because you pussied out of that times ten.

The "complete difference" here is that you played the role of Classic Material, except when he told you where he would be with pinpoint accuracy, with a video camera, you twisted words, emotions and whatever to avert that meeting.

Again though, I don't have the inclination to fight anyone. You think I'm "talking shit" because I'm trying to like e-bully dude, when everyone on here just talks shit to laugh at the selection few like you, CM and Grundy who want to "prove themselves" with their low self esteem.

He's welcome to come to Queens though. We'll see what happens.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #39 on: May 20, 2013, 01:07:50 PM »
It's not a deflection of anything. It was only to back my initial statement that you have no right to speak on the subject because you pussied out of that times ten.

The "complete difference" here is that you played the role of Classic Material, except when he told you where he would be with pinpoint accuracy, with a video camera, you twisted words, emotions and whatever to avert that meeting.

Again though, I don't have the inclination to fight anyone. You think I'm "talking shit" because I'm trying to like e-bully dude, when everyone on here just talks shit to laugh at the selection few like you, CM and Grundy who want to "prove themselves" with their low self esteem.

He's welcome to come to Queens though. We'll see what happens.
you a laughin' joke cham and for the record i don't have nothin' to prove to any of you if i did i woulda been in ya hood wit a camcorder embarrassing you already. the role i played was ready for whatever: the nigga threatened me wit harm, i told him to bring it, he didn't, and that's that. i'm not one of you niggas that run from muthafuckas know the difference.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Russell Bell

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1869
  • Karma: -219
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #40 on: May 20, 2013, 01:33:08 PM »
It's not a deflection of anything. It was only to back my initial statement that you have no right to speak on the subject because you pussied out of that times ten.

The "complete difference" here is that you played the role of Classic Material, except when he told you where he would be with pinpoint accuracy, with a video camera, you twisted words, emotions and whatever to avert that meeting.

Again though, I don't have the inclination to fight anyone. You think I'm "talking shit" because I'm trying to like e-bully dude, when everyone on here just talks shit to laugh at the selection few like you, CM and Grundy who want to "prove themselves" with their low self esteem.

He's welcome to come to Queens though. We'll see what happens.
you a laughin' joke cham and for the record i don't have nothin' to prove to any of you if i did i woulda been in ya hood wit a camcorder embarrassing you already. the role i played was ready for whatever: the nigga threatened me wit harm, i told him to bring it, he didn't, and that's that. i'm not one of you niggas that run from muthafuckas know the difference.

 :grumpy:

Its actually "laughin' stock" not "laughin' joke", you 'tard.
Money like Draymond Green.....yuuup
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #41 on: May 20, 2013, 01:35:21 PM »
It's not a deflection of anything. It was only to back my initial statement that you have no right to speak on the subject because you pussied out of that times ten.

The "complete difference" here is that you played the role of Classic Material, except when he told you where he would be with pinpoint accuracy, with a video camera, you twisted words, emotions and whatever to avert that meeting.

Again though, I don't have the inclination to fight anyone. You think I'm "talking shit" because I'm trying to like e-bully dude, when everyone on here just talks shit to laugh at the selection few like you, CM and Grundy who want to "prove themselves" with their low self esteem.

He's welcome to come to Queens though. We'll see what happens.
you a laughin' joke cham and for the record i don't have nothin' to prove to any of you if i did i woulda been in ya hood wit a camcorder embarrassing you already. the role i played was ready for whatever: the nigga threatened me wit harm, i told him to bring it, he didn't, and that's that. i'm not one of you niggas that run from muthafuckas know the difference.

 :grumpy:

Its actually "laughin' stock" not "laughin' joke", you 'tard.
it went over your head like your mother's legs you crack baby.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Heinz

  • Guest
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #42 on: May 20, 2013, 01:40:22 PM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.



shut the fuck up you midget faggot !!! you ain't dare show your face nigga deep in your mind you knew not to show up.

You a black man scared of the dark... you walking oxymoron.
Plus you would lose your teeth at the feet of a 4 foot nigga.
Fall the fuck back before you lose face. Literally.
Hypocritical coward.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #43 on: May 20, 2013, 01:48:10 PM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.



shut the fuck up you midget faggot !!! you ain't dare show your face nigga deep in your mind you knew not to show up.

You a black man scared of the dark... you walking oxymoron.
Plus you would lose your teeth at the feet of a 4 foot nigga.
Fall the fuck back before you lose face. Literally.
Hypocritical coward.
your not even an eligible contender for a battle dr. kesser murray.  http://youtube.com/watch?v=95DH2DmwY7o
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Heinz

  • Guest
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #44 on: May 20, 2013, 02:18:33 PM »
When all you got is the same video you already posted 3 times before its not a good look.
I knew you would never show for a fight, good job of confirming it again.

 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #45 on: May 20, 2013, 02:21:59 PM »
When all you got is the same video you already posted 3 times before its not a good look.
I knew you would never show for a fight, good job of confirming it again.


sure blame it on me pussy. u coulda brought your wife so she coulda sucked my dick after you got swiss cheesed up.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Heinz

  • Guest
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #46 on: May 20, 2013, 02:26:09 PM »
Try again.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25146
  • Thanked: 330 times
  • Karma: 158
  • אליאור
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #47 on: May 20, 2013, 02:31:42 PM »
It's not a deflection of anything. It was only to back my initial statement that you have no right to speak on the subject because you pussied out of that times ten.

The "complete difference" here is that you played the role of Classic Material, except when he told you where he would be with pinpoint accuracy, with a video camera, you twisted words, emotions and whatever to avert that meeting.

Again though, I don't have the inclination to fight anyone. You think I'm "talking shit" because I'm trying to like e-bully dude, when everyone on here just talks shit to laugh at the selection few like you, CM and Grundy who want to "prove themselves" with their low self esteem.

He's welcome to come to Queens though. We'll see what happens.


u of all people talkin about cats tryna "prove themselves" is pretty hilarious, with the countless essays uv typed up defendin urself and swearin up and down that ur not a homo. bottom line, i did meet sik once, and he got away. u will NEVER EVER have the balls to meet any1 on this forum. that's a guarantee. like i said, the day u meet some1 u have beef with is the day i never post here again, u gay pussy
 

Heinz

  • Guest
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #48 on: May 20, 2013, 02:38:21 PM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.





well, uv been through training and have an arsenal of moves u could unlead at any given moment...i dont blame any1 for not tryin to see u. but no one in their right mind would think twice about facin cham. either way, cham already admitted he wouldn't have the balls to face him....thats why he needs to fall back, cuz he's unintentionally admitting that he's a fuckin pussy who uses a computer screen as a shield.

I don't know Cham but i have a feeling he would slap OGCM around like a ragdoll.
Even my little brother thats in a wheelchair missing an arm would give that guy a beating.
Its all good though I know he will never have the courage to meet up with me or ANYONE else for a fight.
All he has is his tough guy online persona and one shouldnt rob those less fortunate of their simple pleasures.

Rest in piece Master Ching Pong Liu.
A true flykick pioneer.
« Last Edit: May 20, 2013, 02:39:59 PM by Heinz »
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10849
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: Why Infinite is the 2pac of the Dubcc...
« Reply #49 on: May 20, 2013, 02:39:56 PM »
No anger in any of those words, just explaining it thoroughly to the uneducated.

I didn't say that's why I was comfortable. I said if I felt the anger someone like you or CM feels from my posts, I'd do something about it, but I'm sitting here laughing at the expense of you being emotional.

But solid further backtrack of the SIK story. You threaten the dudes life and once he broke the camera out, all bets were off. Ease up.


classic material is a different story, he actually wants to fuck u up...sikotic was just tryna fuck around, but deep down inside, he didn't want to fight or get jumped or have his car jacked or any of that shit that coulda went down....remember, we even had MO sayin he was guna poke his eyes out and infinite was trainin for their showdown...at the end of the day, it's a good thing nothin went down, cuz sik is not a fighter and i was a little wrong for directin all my rage at him (though he wasnt completely innocent). i guess i didnt really wanna fuck him up that bad to begin with, i just felt like i did. but u just bringin that up to deflect from the fact that classic material says he's gunna be in ur hood. if u can talk shit to him through a screen, surely, u have the balls to face him in reality and say the same shit...or do u? ur the definition of a pussy faggot. either man up and face him or fall back with the shit talkin.

When OGCM doesn't even have the courage to meet little old me in his OWN hood, what makes you think he would meet with someone else in THEIR hood.
Dude is a fake and a coward, don't get your hopes up with him fighting Cham or anyone else...

Staring at the world thru my rearview.





well, uv been through training and have an arsenal of moves u could unlead at any given moment...i dont blame any1 for not tryin to see u. but no one in their right mind would think twice about facin cham. either way, cham already admitted he wouldn't have the balls to face him....thats why he needs to fall back, cuz he's unintentionally admitting that he's a fuckin pussy who uses a computer screen as a shield.

I don't know Cham but i have a feeling he would slap OGCM around like a ragdoll.
Even my little brother thats in a wheelchair missing an arm would give that guy a beating.
Its all good though I know he will never have the courage to meet up with me or ANYONE else for a fight.
All he has is his tough guy online persona and one shouldnt rob those less fortunaye of their simple pleasures.

Rest in piece Master Ching Pong Liu.
A true flykick pioneer.
that's as unlikely as me not pissin' on your mother's grave midget.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.