Author Topic: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics  (Read 1862 times)

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #50 on: September 11, 2013, 10:48:25 PM »
Yeah, Orit is off the chains.  And Pink should be in chains.
thats bitch is probably chained up in michael vick's backyard. pit bull lookin hefa

And it dies when someone takes it too far.
you took offense to that....what a surprise.

Well she is my sister, so yeah I took offense. Unless you were talking about Orit, in which case you're talking about my secret lover and that's offensive too.
i know nothing about that woman to speak on her.

i do know about your fat bitch of a sister's shenanigans on here. that nasty pussy of hers prolly had every wetback's dick within a 20 mile radius inside her cunt.

since u a "educator" why dont u educate that bitch on how to keep her legs closed.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24847
  • Thanked: 260 times
  • Karma: 160
  • אליאור
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #51 on: September 12, 2013, 12:26:35 AM »
mdogg, now u see why its a bad idea to bring family into this? :laugh:

Never serve what u wont eat, cuzz 
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #52 on: September 12, 2013, 10:30:16 AM »
mdogg, now u see why its a bad idea to bring family into this? :laugh:

Never serve what u wont eat, cuzz 

LOL... actually you brought up my sister a long time ago, and bragged about it. So I still deal with it.

Yeah, Orit is off the chains.  And Pink should be in chains.
thats bitch is probably chained up in michael vick's backyard. pit bull lookin hefa

And it dies when someone takes it too far.
you took offense to that....what a surprise.

Well she is my sister, so yeah I took offense. Unless you were talking about Orit, in which case you're talking about my secret lover and that's offensive too.
i know nothing about that woman to speak on her.

i do know about your fat bitch of a sister's shenanigans on here. that nasty pussy of hers prolly had every wetback's dick within a 20 mile radius inside her cunt.

since u a "educator" why dont u educate that bitch on how to keep her legs closed.

And you are? Shut the fuck up before we really do have problems.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #53 on: September 12, 2013, 10:44:34 AM »

And you are? Shut the fuck up before we really do have problems.

ROFL, and by problems, Mpuppy really means he will ban you....
 

MUHFUKKA

Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #54 on: September 12, 2013, 10:45:04 AM »
this shit is too much. i seriously had 4 photos of nik's mom as my sig/aavatar for like  year hahaha

The blood gang embraces Tupac as a member even if YOU dont.
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #55 on: September 13, 2013, 09:30:51 AM »
mdogg, now u see why its a bad idea to bring family into this? :laugh:

Never serve what u wont eat, cuzz 

LOL... actually you brought up my sister a long time ago, and bragged about it. So I still deal with it.

Yeah, Orit is off the chains.  And Pink should be in chains.
thats bitch is probably chained up in michael vick's backyard. pit bull lookin hefa

And it dies when someone takes it too far.
you took offense to that....what a surprise.

Well she is my sister, so yeah I took offense. Unless you were talking about Orit, in which case you're talking about my secret lover and that's offensive too.
i know nothing about that woman to speak on her.

i do know about your fat bitch of a sister's shenanigans on here. that nasty pussy of hers prolly had every wetback's dick within a 20 mile radius inside her cunt.

since u a "educator" why dont u educate that bitch on how to keep her legs closed.

And you are? Shut the fuck up before we really do have problems.
and what u gona do old man? "Run me off" like you did to SGV? lol

si likw hoq i got your 5'8 250 pound fat ass huffin and puffin as u type back angry threats to me. u talkin shit on the internet while u are responsible for a kid. smh
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #56 on: September 13, 2013, 10:16:21 AM »
mdogg, now u see why its a bad idea to bring family into this? :laugh:

Never serve what u wont eat, cuzz 

LOL... actually you brought up my sister a long time ago, and bragged about it. So I still deal with it.

Yeah, Orit is off the chains.  And Pink should be in chains.
thats bitch is probably chained up in michael vick's backyard. pit bull lookin hefa

And it dies when someone takes it too far.
you took offense to that....what a surprise.

Well she is my sister, so yeah I took offense. Unless you were talking about Orit, in which case you're talking about my secret lover and that's offensive too.
i know nothing about that woman to speak on her.

i do know about your fat bitch of a sister's shenanigans on here. that nasty pussy of hers prolly had every wetback's dick within a 20 mile radius inside her cunt.

since u a "educator" why dont u educate that bitch on how to keep her legs closed.

And you are? Shut the fuck up before we really do have problems.
and what u gona do old man? "Run me off" like you did to SGV? lol

si likw hoq i got your 5'8 250 pound fat ass huffin and puffin as u type back angry threats to me. u talkin shit on the internet while u are responsible for a kid. smh

All of this because you got banned and thought it was me.
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #57 on: September 13, 2013, 11:39:10 AM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #58 on: September 13, 2013, 03:06:40 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24847
  • Thanked: 260 times
  • Karma: 160
  • אליאור
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #59 on: September 13, 2013, 04:14:14 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.


i'd have more chances of getting u banned than the other way around
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #60 on: September 13, 2013, 04:48:10 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

You should Ban yourself fatty.
 

Russell Bell

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1869
  • Karma: -219
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #61 on: September 13, 2013, 04:50:42 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

You should Ban yourself fatty.

lmao

if i had a soul i'd feel sorry for mdoggie right about now
Money like Draymond Green.....yuuup
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #62 on: September 13, 2013, 04:55:21 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

You should Ban yourself fatty.

lmao

if i had a soul i'd feel sorry for mdoggie right about now

Lemme break down the Mpup for ya.  He's about 5 foot 6, 250 lives in Minnesota and is Mexican.  Guarantee he has been mistaken for a fuckin eskimo up there a time or two.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #63 on: September 13, 2013, 05:00:04 PM »
Guarantee he has been mistaken for a fuckin eskimo up there a time or two.

LMFAO. Tears.
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #64 on: September 13, 2013, 09:10:08 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

i aint no snitch.

al this talk of banning ppl for no reason aint a good look, marty. u exposin ya true colors.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Blood$

Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #65 on: September 14, 2013, 08:37:51 AM »
this thread is awesome
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #66 on: September 14, 2013, 12:19:25 PM »
u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

Maybe true, but the point is, IF I had the influence to get people banned, I'd have had you banned a long time ago.

u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

You should Ban yourself fatty.
i'd have more chances of getting u banned than the other way around

And you are?

u did, another mod gave u up so why u still denying it?

and all these cats lets u off easy over ur whore sister because they say ur an og. that dont mean shit to me.

Which Mod gave me up? I am a mod, and why would I give two shits about you? Dude, give it up. I didn't know who you were. As I said, I'd have NIK banned before you.

i aint no snitch.

al this talk of banning ppl for no reason aint a good look, marty. u exposin ya true colors.

Then ain't no mod tell you SHIT, 'cause it ain't happen. You ain't no snitch. This ain't no street shit, THIS IS THE INTERNET! Come on and let me know who said this. Because I am cool with only one person with banning powers and to be honest we ain't talked really about anything else other than DubCNN shit over the last few years. So I don't know who told you I wanted you banned, but as I said over and over again Bitchy Venom, I can give two flying fucks about your old account because you didn't interact with me.
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #67 on: September 14, 2013, 03:50:43 PM »
damn yall niggas are going superhard lol


this thread is volatile

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #68 on: September 16, 2013, 12:11:11 AM »
lol m bith gttin ma fnsiv about all th irt h o bhin th sns.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #69 on: September 16, 2013, 07:51:01 AM »
lol m bith gttin ma fnsiv about all th irt h o bhin th sns.

This is how I know you are lying about life. It's 12am on a Sunday night, and you have nothing better to do than get drunk and type bullshit online. You ain't got nothing going for you, no job, no girlfriend, no life. Just being mad you were banned on a message board. Fuckin' loser.
 

Fraxxx

Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #70 on: September 16, 2013, 08:19:03 AM »
lol m bith gttin ma fnsiv about all th irt h o bhin th sns.

This is how I know you are lying about life. It's 12am on a Sunday night, and you have nothing better to do than get drunk and type bullshit online. You ain't got nothing going for you, no job, no girlfriend, no life. Just being mad you were banned on a message board. Fuckin' loser.

Ouch!
i don´t need any medicate shit im 100 normal.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #71 on: September 16, 2013, 10:58:36 AM »
Rick v. MDogg is finnnnna be a classic.
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #72 on: September 17, 2013, 12:18:21 AM »
lol m bith gttin ma fnsiv about all th irt h o bhin th sns.

This is how I know you are lying about life. It's 12am on a Sunday night, and you have nothing better to do than get drunk and type bullshit online. You ain't got nothing going for you, no job, no girlfriend, no life. Just being mad you were banned on a message board. Fuckin' loser.
i wasnt drunk. my keyboard was busted you dumbfuck.

anyway, i had the shit fixed this morning after i took my kids to their private school this morning. can ur fat mongoloid lookin ass afford that shit? of course not you work in education.

and lol u pointin out that i was online at 12am on a sunday night so i mus tnot have shit goin for me. hey asshole, you were on at the same time as me so what doe sthat say about you?

all that education and u still lack basic reasoning lmao
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24847
  • Thanked: 260 times
  • Karma: 160
  • אליאור
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #73 on: September 17, 2013, 10:22:01 AM »
lmao

rick v  is like a less political jamal
 

M Dogg™

  • Greatest of All Time
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 12111
  • Thanked: 13 times
  • Karma: 330
  • Feel the Power of the Darkside
Re: Study on Dubcc's Individual Troll Characteristics
« Reply #74 on: September 17, 2013, 11:24:57 AM »
lol m bith gttin ma fnsiv about all th irt h o bhin th sns.

This is how I know you are lying about life. It's 12am on a Sunday night, and you have nothing better to do than get drunk and type bullshit online. You ain't got nothing going for you, no job, no girlfriend, no life. Just being mad you were banned on a message board. Fuckin' loser.
i wasnt drunk. my keyboard was busted you dumbfuck.

anyway, i had the shit fixed this morning after i took my kids to their private school this morning. can ur fat mongoloid lookin ass afford that shit? of course not you work in education.

and lol u pointin out that i was online at 12am on a sunday night so i mus tnot have shit goin for me. hey asshole, you were on at the same time as me so what doe sthat say about you?

all that education and u still lack basic reasoning lmao

LMAO, private school. Either you are not much younger than me, or you had kids at a really young age. Okay, you are turning into a parody of yourself. Also I responded the next day from work. You will notice most my time here is in the morning on weekdays, usually when I'm on break. Got my smart phone!  8)

Keyboard fixed... get outta here. LMAO. Just buy a new one Richie Rich.