Author Topic: WHOISIT......  (Read 3553 times)

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: WHOISIT......
« Reply #100 on: September 15, 2013, 02:09:54 PM »
i think i seen that one.


damn dude comedy central was the shit back in the day.

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: WHOISIT......
« Reply #101 on: September 15, 2013, 02:24:39 PM »
i still dont know why no rap producer has ever took the benny hill song and turned it to a beat.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24847
  • Thanked: 260 times
  • Karma: 160
  • אליאור
Re: WHOISIT......
« Reply #102 on: September 15, 2013, 02:25:39 PM »
You just gave p a great idea
 

Hack Wilson - real

Re: WHOISIT......
« Reply #103 on: September 15, 2013, 02:28:34 PM »
i still dont know why no rap producer has ever took the benny hill song and turned it to a beat.




 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: WHOISIT......
« Reply #104 on: September 15, 2013, 06:01:04 PM »
You just gave p a great idea


real shit, ill do it.

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: WHOISIT......
« Reply #105 on: September 16, 2013, 12:05:22 AM »
i still dont know why no rap producer has ever took the benny hill song and turned it to a beat.





har this song a million tims an nvr rogniz th sampl.

i lik it (btw my kyboar got fuk up lol)
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Will_B

  • Guest
Re: WHOISIT......
« Reply #106 on: September 16, 2013, 01:00:05 AM »
i still dont know why no rap producer has ever took the benny hill song and turned it to a beat.





har this song a million tims an nvr rogniz th sampl.

i lik it (btw my kyboar got fuk up lol)

Lol keyboard took a bashing lately huh Rick

Guess we could have a collection if you're too broke to get another one :)
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: WHOISIT......
« Reply #107 on: September 16, 2013, 04:42:44 AM »
i still dont know why no rap producer has ever took the benny hill song and turned it to a beat.





har this song a million tims an nvr rogniz th sampl.

i lik it (btw my kyboar got fuk up lol)

Lol keyboard took a bashing lately huh Rick

Guess we could have a collection if you're too broke to get another one :)
lol i gotta orr a nw on, fag. i spill watr in this on.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

KrazySumwhat

  • Guest
Re: WHOISIT......
« Reply #108 on: September 16, 2013, 05:05:44 AM »
^drinkin tha hard stuff there mate?
 

Hack Wilson - real

Re: WHOISIT......
« Reply #109 on: September 16, 2013, 09:05:28 AM »
hahaha  spilled some whiskey on his keyboard
 

Remedy360

  • Guest
Re: WHOISIT......
« Reply #110 on: September 16, 2013, 09:33:56 AM »
this kid is really acting like we dont know who it is. i remember last time he came back and told me to come to his house to get killed by him or whatever, which keep in mind is 6 hrs away, his name was "guesswhosback" or some shit and now its whoisit. couldnt even think of a new name

LOL
 

Hack Wilson - real

Re: WHOISIT......
« Reply #111 on: September 16, 2013, 09:35:17 AM »
this kid is really acting like we dont know who it is. i remember last time he came back and told me to come to his house to get killed by him or whatever, which keep in mind is 6 hrs away, his name was "guesswhosback" or some shit and now its whoisit. couldnt even think of a new name

LOL

i guess his spirit is broken more than a Jets fans heart on draft day.
 

whoisthis

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 416
  • Karma: 461
Re: WHOISIT......
« Reply #112 on: September 16, 2013, 10:07:34 AM »
this kid is really acting like we dont know who it is. i remember last time he came back and told me to come to his house to get killed by him or whatever, which keep in mind is 6 hrs away, his name was "guesswhosback" or some shit and now its whoisit. couldnt even think of a new name

LOL

i guess his spirit is broken more than a Jets fans heart on draft day.

Who am I?
Some Of What's On Rotation:

<a href="http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw</a><a href="http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg</a><a href="http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA</a><a href="http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU</a><a href="http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8</a>
 

Hack Wilson - real

Re: WHOISIT......
« Reply #113 on: September 16, 2013, 10:20:02 AM »
this kid is really acting like we dont know who it is. i remember last time he came back and told me to come to his house to get killed by him or whatever, which keep in mind is 6 hrs away, his name was "guesswhosback" or some shit and now its whoisit. couldnt even think of a new name

LOL

i guess his spirit is broken more than a Jets fans heart on draft day.

Who am I?


i do not know, so that is not for me to say.


but I had the chance to make a joke at the expense of the inept New York Jets so I ran with is.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: WHOISIT......
« Reply #114 on: September 16, 2013, 10:56:30 AM »
Well...this was disappointing.
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: WHOISIT......
« Reply #115 on: September 17, 2013, 12:31:08 AM »
^drinkin tha hard stuff there mate?
no mate, my keyboard went bad.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Hack Wilson - real

Re: WHOISIT......
« Reply #116 on: September 17, 2013, 09:17:19 AM »
^drinkin tha hard stuff there mate?
no mate, my keyboard went bad.

i still don't get why euro's and aussie's all say "mate"
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: WHOISIT......
« Reply #117 on: September 17, 2013, 09:21:23 AM »
^drinkin tha hard stuff there mate?
no mate, my keyboard went bad.

i still don't get why euro's and aussie's all say "mate"

I'll break it down for you.  Mate is another word for procreation.  And since it is only said from men to other men.  It's some gay shit.  Just think, add a question mark and the end and it becomes a come on.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24847
  • Thanked: 260 times
  • Karma: 160
  • אליאור
Re: WHOISIT......
« Reply #118 on: September 17, 2013, 09:58:10 AM »
And bloke sounds like a way 2 fuck some1
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: WHOISIT......
« Reply #119 on: September 18, 2013, 11:24:10 AM »
i seen game a thrones. them euro types was faggity as fuck back in the day wit they "mates".

does our resident tokken euro expert BITCHI want to chime in or did he get run off back to his cabin in Poland?
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

K-MACC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2522
  • Karma: -773
Re: WHOISIT......
« Reply #120 on: September 18, 2013, 09:53:21 PM »
i seen game a thrones. them euro types was faggity as fuck back in the day wit they "mates".

does our resident tokken euro expert BITCHI want to chime in or did he get run off back to his cabin in Poland?
polish people don't say mate that's just aussies and the English say lad  ;)
 

Hack Wilson - real

Re: WHOISIT......
« Reply #121 on: September 21, 2013, 05:54:55 PM »
i seen game a thrones. them euro types was faggity as fuck back in the day wit they "mates".

does our resident tokken euro expert BITCHI want to chime in or did he get run off back to his cabin in Poland?

lmao
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Offline Offline
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: WHOISIT......
« Reply #122 on: September 21, 2013, 06:20:17 PM »
i seen game a thrones. them euro types was faggity as fuck back in the day wit they "mates".

does our resident tokken euro expert BITCHI want to chime in or did he get run off back to his cabin in Poland?
polish people don't say mate that's just aussies and the English say lad  ;)
whatever they say it probably sounds like a cat was bein disemboweled alive. polish niggas sound mad retarded.
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: WHOISIT......
« Reply #123 on: September 24, 2013, 07:20:40 AM »
 

Fraxxx

Re: WHOISIT......
« Reply #124 on: September 24, 2013, 07:31:20 AM »
^drinkin tha hard stuff there mate?
no mate, my keyboard went bad.

i still don't get why euro's and aussie's all say "mate"

That's where you got your name from, Dumb Wilson. :banana_trippin:
i donīt need any medicate shit im 100 normal.