Author Topic: Hello? Is anybody there?  (Read 680 times)

Sikotic™

Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #30 on: October 15, 2013, 10:17:20 AM »
You seem to know a lot about Asian transgenders, Sik.  :-\ :-X
I just know what I've been told. Don't hate on this knowledge I''m droppin.
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7539
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #31 on: October 15, 2013, 02:24:27 PM »
You seem to know a lot about Asian transgenders, Sik.  :-\ :-X
I just know what I've been told. Don't hate on this knowledge I''m droppin.
And who told you this, the transgenders? :puke:
 

Sikotic™

Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #32 on: October 15, 2013, 10:23:21 PM »
You seem to know a lot about Asian transgenders, Sik.  :-\ :-X
I just know what I've been told. Don't hate on this knowledge I''m droppin.
And who told you this, the transgenders? :puke:
Nah you never told me shit.
 

Sccit

Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #33 on: October 16, 2013, 10:21:24 AM »
teddy on that mister cee shit
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 11726
  • Thanked: 157 times
  • Karma: -1160
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #34 on: October 16, 2013, 10:33:12 AM »
Welcome back to one of the all-time O.G.'s of the forum, Sik
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Ain't trying to stick around for Illuminati (One World Government Takeover) / Got to buy my own island by the year 2-G

******
 

Teddy Roosevelt

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 7539
  • Karma: 179
  • The Trust-Buster
Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #35 on: October 16, 2013, 05:21:47 PM »
You seem to know a lot about Asian transgenders, Sik.  :-\ :-X
I just know what I've been told. Don't hate on this knowledge I''m droppin.
And who told you this, the transgenders? :puke:
Nah you never told me shit.
Zing. :sleep:
 

Rick Venom

  • 'G'
  • **
  • Posts: 205
  • Karma: 20
  • WuTz GoOd NiGgA?
Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #36 on: October 16, 2013, 06:11:44 PM »
oh god sukadick is here. what happened, that fat white girl u was fuckin dumped u so u gotta be a simp muhfucka here now insteada rubbin ya girls kankles? smdh
show me where did i said i live in Poland
want me to show u? ok.....

ICHI, WHAT COUNTRY U FROM?
im from Poland
LOL!
 

Sccit

Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #37 on: October 16, 2013, 07:44:35 PM »
lmao he back
 

Sikotic™

Re: Hello? Is anybody there?
« Reply #38 on: October 18, 2013, 07:29:38 AM »
You seem to know a lot about Asian transgenders, Sik.  :-\ :-X
I just know what I've been told. Don't hate on this knowledge I''m droppin.
And who told you this, the transgenders? :puke:
Nah you never told me shit.
Zing. :sleep:
Cuz that played out tranny joke wasn't boring.

C'mon man, why must we have this Uncle Tom on Uncle Tom violence?