Poll

WHOS THE BETTER POSTER?

CLASSIC MATERIAL
4 (36.4%)
RADIOTUBE
7 (63.6%)

Total Members Voted: 10

  

Author Topic: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE  (Read 1556 times)

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #50 on: January 13, 2014, 02:16:21 PM »
<a href="http://www.youtube.com/v/EO9sVamL85w" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/EO9sVamL85w</a>
 

BiggSadot

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1035
  • Karma: -3
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #51 on: January 13, 2014, 02:29:11 PM »
Id pay money to see Cham get his goddamn jaw broken on video. I could die happy after that.
Sometimes I need reminders why I bother to rap
Then I think back to cats who only father is rap
I dead beats, but you niggas is Lou
Im Uncle Phil gotta give em somethin real
cause If I dont who will
 

BiggSadot

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1035
  • Karma: -3
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #52 on: January 13, 2014, 02:30:23 PM »
But at end of day he gonna do what most wiggers on this site would do and not show up so I wont get my hopes up.
Sometimes I need reminders why I bother to rap
Then I think back to cats who only father is rap
I dead beats, but you niggas is Lou
Im Uncle Phil gotta give em somethin real
cause If I dont who will
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #53 on: January 13, 2014, 02:40:19 PM »
I could die happy after that.

Pretty much sums up all the pain & suffering I've caused your pathetic life.

But I'm proud. Acceptance is the first step in the right direction.
 

BiggSadot

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1035
  • Karma: -3
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #54 on: January 13, 2014, 03:00:40 PM »
LOL You hear that in a Frank Ocean song or is that one of your girl, Beyonces lines you gay motherfucker? How you ruinin anyone life but your own? You a joke, wigger. We dont even need to clown you anymore, you do it to yourself. Next topic, youll be askin if we listenin to Village People albums n shit.
Sometimes I need reminders why I bother to rap
Then I think back to cats who only father is rap
I dead beats, but you niggas is Lou
Im Uncle Phil gotta give em somethin real
cause If I dont who will
 

Sccit

Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #55 on: January 13, 2014, 03:06:11 PM »
thats racist
 

Remedy360

  • Guest
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #56 on: January 13, 2014, 03:44:17 PM »
Make it happen, fellas.
 

O.G A.Geesta'z

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 793
  • Karma: 120
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #57 on: January 13, 2014, 03:58:38 PM »
LOL You hear that in a Frank Ocean song or is that one of your girl, Beyonces lines you gay motherfucker? How you ruinin anyone life but your own? You a joke, wigger. We dont even need to clown you anymore, you do it to yourself. Next topic, youll be askin if we listenin to Village People albums n shit.
Lmao
The West is Back

 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #58 on: January 13, 2014, 04:19:23 PM »
LOL You hear that in a Frank Ocean song or is that one of your girl, Beyonces lines you gay motherfucker? How you ruinin anyone life but your own? You a joke, wigger. We dont even need to clown you anymore, you do it to yourself. Next topic, youll be askin if we listenin to Village People albums n shit.

Post ya pic, my child.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #59 on: January 13, 2014, 08:18:11 PM »
Flaccid material is afraid to see cham in nyc

OG Snooki material is scared to set foot in NY in case he may be within 25 miles of Cham.  Bitch.
ghost ride the dick shut the fuck up and come out the closet you faggot !
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #60 on: January 13, 2014, 08:19:58 PM »
LOL You hear that in a Frank Ocean song or is that one of your girl, Beyonces lines you gay motherfucker? How you ruinin anyone life but your own? You a joke, wigger. We dont even need to clown you anymore, you do it to yourself. Next topic, youll be askin if we listenin to Village People albums n shit.
that bitch somewhere twerkin' in the mirror askin' bitches do his ass look fat.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #61 on: January 13, 2014, 08:23:50 PM »
Id pay money to see Cham get his goddamn jaw broken on video. I could die happy after that.
that's the beauty of knowin' what that clown look like he gotta watch his back and his front.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #62 on: January 13, 2014, 08:58:24 PM »
Id pay money to see Cham get his goddamn jaw broken on video. I could die happy after that.
that's the beauty of knowin' what that clown look like he gotta watch his back and his front.

Any man needs to watch his back with your fruity funny style ass around. I'd have my back against the wall if you were a block away. Go sell some cable you bitch. And you better hope you work for AT&T cause they running shit with that right now
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #63 on: January 14, 2014, 01:24:03 AM »
I fear no faceless man.
 

O.G A.Geesta'z

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 793
  • Karma: 120
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #64 on: January 14, 2014, 02:19:02 AM »
The West is Back

 

Sccit

Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #65 on: January 14, 2014, 06:48:21 AM »
lmao@ghost ride the dick
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #66 on: January 14, 2014, 07:47:36 AM »
Id pay money to see Cham get his goddamn jaw broken on video. I could die happy after that.
that's the beauty of knowin' what that clown look like he gotta watch his back and his front.

Any man needs to watch his back with your fruity funny style ass around. I'd have my back against the wall if you were a block away. Go sell some cable you bitch. And you better hope you work for AT&T cause they running shit with that right now
you're in no position to ever call anyone fruity or funny when you would even consider lettin' some dudes fuck you.  ghost ride the dick what you need to do is get the fuck out your parents house and get a job u inbred prag bastard.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #67 on: January 14, 2014, 07:55:23 AM »
I fear no faceless man.
relax sugarfoot you can sleep tonight I'm not comin' to fuck wit you I got better things to do in nyc u prag.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10940
  • Thanked: 47 times
  • Karma: -1128
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #68 on: January 14, 2014, 08:03:12 AM »
Just want to post my support for O.G. Classic Material aka Kiss My Black Ass.  Fuck anybody that ain't down with him!
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #69 on: January 14, 2014, 08:09:16 AM »
Just want to post my support for O.G. Classic Material aka Kiss My Black Ass.  Fuck anybody that ain't down with him!
like that there !
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Infinite Trapped in 1996

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10940
  • Thanked: 47 times
  • Karma: -1128
  • Permenent Resident of 1996 Pre-Sept. 13th
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #70 on: January 14, 2014, 09:11:36 AM »
Just want to post my support for O.G. Classic Material aka Kiss My Black Ass.  Fuck anybody that ain't down with him!
like that there !

 8)
*******

"I will make records as big or bigger than Death Row".   -Dre, Source 1996

"I didn't do nothing but make people money and I didn't leave nobody high and dry.  Any album (on death row) people are going to check for.  But it's time for Dre to worry about Dre.  I'm focused on the new Snoop Doggs, not like that but you know what I mean."

Dre -  Source 1996 cover

"Eminem will be bigger than Michael Jackson as long as he doesn't change."

-Dre, Rolling Stones mag 1999 Em cover

********
 

Hack Wilson - real

Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #71 on: January 14, 2014, 10:37:16 AM »
Lol at the forum retards flirting together
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #72 on: January 14, 2014, 11:00:58 AM »
lmao@ghost ride the dick

Yup, even a complete moron can make a funny now and again.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #73 on: January 14, 2014, 11:05:24 AM »
Just want to post my support for O.G. Classic Material aka Kiss My Black Ass.  Fuck anybody that ain't down with him!
like that there !

 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10845
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: CLASSIC MATERIAL VS RADIOTUBE
« Reply #74 on: January 14, 2014, 11:08:27 AM »
you muthafuckas need a life. ghost ride the dick you need to face reality that you're a faggot in disguise and bald wilson you need flash cards.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.