Author Topic: I was talking to an old friend who is a fag..  (Read 2921 times)

whoisthis

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 416
  • Karma: 461
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #125 on: January 28, 2014, 10:33:11 AM »
In the end, would you please tell me were my powers come from?


Your powers come from making Logical sense. Unfortunately, that logical sense only invokes statements like this from people who reject logic.



so according to you, dogs fucking humans is natural too...as u know, in nature, dogs hump anything that moves. they enjoy poundin some tight pussy, human or animal, don't matter. still not a natural form of sex, in my opinion.

How do you know Dogs "enjoy poundin some tight pussy"???
Some Of What's On Rotation:

<a href="http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw</a><a href="http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg</a><a href="http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA</a><a href="http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU</a><a href="http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8</a>
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #126 on: January 28, 2014, 12:43:54 PM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever
« Last Edit: January 28, 2014, 12:46:08 PM by NIKCC »
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #127 on: January 28, 2014, 12:51:06 PM »
Dogs enjoy pounding some tight pussy might just be quote of the year! 8)
 

whoisthis

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 416
  • Karma: 461
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #128 on: January 28, 2014, 01:40:23 PM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

You do realize dogs get hard ons and hump legs, stuffed animals, other male dogs etc... right? How do you explain a female dog humping another dog? Do they also enjoy "poundin' tight pussy?" You are really starting to reach as far as you can here.

To me, not believing in God makes a lot of logical sense. I also do not believe in Santa Claus, the Tooth Fairy, the Easter Bunny, El Cucuy, Bigfoot, La Chupacabra,Unicorns, Elves etc. I believe in Science. I don't believe in some magical being that creates people, places and things. Like I said earlier, God for me something spiritual. Just something to pray to. It is logical to believe in what CAN be proven and that's Science.
Some Of What's On Rotation:

<a href="http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw</a><a href="http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg</a><a href="http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA</a><a href="http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU</a><a href="http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8</a>
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #129 on: January 28, 2014, 02:41:46 PM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

You do realize dogs get hard ons and hump legs, stuffed animals, other male dogs etc... right? How do you explain a female dog humping another dog? Do they also enjoy "poundin' tight pussy?" You are really starting to reach as far as you can here.

To me, not believing in God makes a lot of logical sense. I also do not believe in Santa Claus, the Tooth Fairy, the Easter Bunny, El Cucuy, Bigfoot, La Chupacabra,Unicorns, Elves etc. I believe in Science. I don't believe in some magical being that creates people, places and things. Like I said earlier, God for me something spiritual. Just something to pray to. It is logical to believe in what CAN be proven and that's Science.


Exactly.. So that's all natural according to fraxxx, because it "takes place in nature"

And ur one of those people who equate God to the tooth fairy.. That's all it comes down to, really. Ur power comes from a bad place. Carry on.

God is something you can only feel within yourself, and if u ain't built like that, then well never be on the same page.. No need to go on about tryna convince me something when we're cut from a different cloth, my dude.
 

whoisthis

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 416
  • Karma: 461
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #130 on: January 28, 2014, 02:57:50 PM »
[quote author=NIKCC link=topic=307065.msg2982


Exactly.. So that's all natural according to fraxxx, because it "takes place in nature"

And ur one of those people who equate God to the tooth fairy.. That's all it comes down to, really. Ur power comes from a bad place. Carry on.

God is something you can only feel within yourself, and if u ain't built like that, then well never be on the same page.. No need to go on about tryna convince me something when we're cut from a different cloth, my dude.
[/quote]

No, no, no. I asked you if female dogs, who also hump, enjoy "poundin' tight pussy"??

So, to have "power" come from a "good place" you have to believe in God? That's absurd. God is something that YOU feel within yourself, because that's what you were taught by your religion. I have learned to think for myself, separate from what religion taught me. If you ain't built like that, then we'll never be on the same pave. We definitely are cut from a different cloth, that's life.
Some Of What's On Rotation:

<a href="http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw</a><a href="http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg</a><a href="http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA</a><a href="http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU</a><a href="http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8</a>
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #131 on: January 28, 2014, 03:06:04 PM »
no, female dogs want their tight pussy pounded

simple shit cuzz

and naah, God is not something u learn as much as it's something you feel. many people are raised to believe in God and end up goin the opposite way...it's all in the heart...the whole point of being spiritual is that it's not something concrete that can be proven with science, it's simply an energy u can feel within yourself, learnt or not. and it takes a divine being to identify with such energy..when u got the heart of a champion, it's hard not to believe in God.
« Last Edit: January 28, 2014, 03:12:16 PM by NIKCC »
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #132 on: January 28, 2014, 03:08:53 PM »
no, female dogs want their tight pussy pounded

simple shit cuzz

 :)
 

whoisthis

  • Muthafuckin' OG
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 416
  • Karma: 461
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #133 on: January 28, 2014, 03:23:47 PM »
no, female dogs want their tight pussy pounded

simple shit cuzz

and naah, God is not something u learn as much as it's something you feel. many people are raised to believe in God and end up goin the opposite way...it's all in the heart...the whole point of being spiritual is that it's not something concrete that can be proven with science, it's simply an energy u can feel within yourself, learnt or not. and it takes a divine being to identify with such energy..when u got the heart of a champion, it's hard not to believe in God.

God is learned. You choose to equate what's in your heart to God. You're definitely coming from a religious stand point. I choose to equate what I feel to my experiences.

Some Of What's On Rotation:

<a href="http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Bqx3qc9oMmw</a><a href="http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/Iq8KghDEJNg</a><a href="http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/IKsU2FG5tQA</a><a href="http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/MwjVHzBvurU</a><a href="http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/hcI56Q00yp8</a>
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #134 on: January 28, 2014, 08:34:11 PM »
no, female dogs want their tight pussy pounded

simple shit cuzz

and naah, God is not something u learn as much as it's something you feel. many people are raised to believe in God and end up goin the opposite way...it's all in the heart...the whole point of being spiritual is that it's not something concrete that can be proven with science, it's simply an energy u can feel within yourself, learnt or not. and it takes a divine being to identify with such energy..when u got the heart of a champion, it's hard not to believe in God.

God is learned. You choose to equate what's in your heart to God. You're definitely coming from a religious stand point. I choose to equate what I feel to my experiences.



 

KrazySumwhat

  • Guest
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #135 on: January 28, 2014, 10:07:49 PM »
 In all honesty, the videos that i have seen, the dogs are pretty stupid. When they mount a girl they seem kinda dumb as far as getting it in. The girl usually just basicly uses the dogs cock as a dildo. The dog never complains though, dosent seem to complain when its getting sucked off either lol.
 But they really do seem to love pussy. Human pussy i mean. They always go right in and eat the shit out of it. Not is they trained or not but they must really be attracted to the smell and like the taste?
 
 I guess thats natural? lol. i wonder if homos like the smell of ass and farts?

 
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #136 on: January 28, 2014, 10:15:32 PM »
In all honesty, the videos that i have seen, the dogs are pretty stupid. When they mount a girl they seem kinda dumb as far as getting it in. The girl usually just basicly uses the dogs cock as a dildo. The dog never complains though, dosent seem to complain when its getting sucked off either lol.
 But they really do seem to love pussy. Human pussy i mean. They always go right in and eat the shit out of it. Not is they trained or not but they must really be attracted to the smell and like the taste?
 
 I guess thats natural? lol. i wonder if homos like the smell of ass and farts?

 


lmao
 

Remedy360

  • Guest
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #137 on: January 29, 2014, 01:01:23 AM »
In all honesty, the videos that i have seen, the dogs are pretty stupid. When they mount a girl they seem kinda dumb as far as getting it in. The girl usually just basicly uses the dogs cock as a dildo. The dog never complains though, dosent seem to complain when its getting sucked off either lol.
 But they really do seem to love pussy. Human pussy i mean. They always go right in and eat the shit out of it. Not is they trained or not but they must really be attracted to the smell and like the taste?
 
 I guess thats natural? lol. i wonder if homos like the smell of ass and farts?

 

Wow.
 

Fraxxx

Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #138 on: January 29, 2014, 04:55:16 AM »
In all honesty, the videos that i have seen, the dogs are pretty stupid. When they mount a girl they seem kinda dumb as far as getting it in. The girl usually just basicly uses the dogs cock as a dildo. The dog never complains though, dosent seem to complain when its getting sucked off either lol.
 But they really do seem to love pussy. Human pussy i mean. They always go right in and eat the shit out of it. Not is they trained or not but they must really be attracted to the smell and like the taste?

Did any aspect of it appeal to you in any way?
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

Fraxxx

Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #139 on: January 29, 2014, 05:16:48 AM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

Since you said it, I gotta ask. I honestly don't wanna discuss god's existence. But what is illogical about not believeing in god?
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #140 on: January 29, 2014, 10:28:41 AM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

Since you said it, I gotta ask. I honestly don't wanna discuss god's existence. But what is illogical about not believeing in god?

Everything
 

Fraxxx

Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #141 on: January 29, 2014, 10:30:32 AM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

Since you said it, I gotta ask. I honestly don't wanna discuss god's existence. But what is illogical about not believeing in god?

Everything

Okay. Then let's leave it at that, should we?
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

Fraxxx

Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #142 on: January 29, 2014, 11:14:05 AM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

You do realize dogs get hard ons and hump legs, stuffed animals, other male dogs etc... right? How do you explain a female dog humping another dog? Do they also enjoy "poundin' tight pussy?" You are really starting to reach as far as you can here.

To me, not believing in God makes a lot of logical sense. I also do not believe in Santa Claus, the Tooth Fairy, the Easter Bunny, El Cucuy, Bigfoot, La Chupacabra,Unicorns, Elves etc. I believe in Science. I don't believe in some magical being that creates people, places and things. Like I said earlier, God for me something spiritual. Just something to pray to. It is logical to believe in what CAN be proven and that's Science.


Exactly.. So that's all natural according to fraxxx, because it "takes place in nature"

And ur one of those people who equate God to the tooth fairy.. That's all it comes down to, really. Ur power comes from a bad place. Carry on.

God is something you can only feel within yourself, and if u ain't built like that, then well never be on the same page.. No need to go on about tryna convince me something when we're cut from a different cloth, my dude.

Yeah, cause in that context 'natural' means just that and is neutral. Since when does 'natural' mean 'good' or 'right'?
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

Sccit

  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 24740
  • Thanked: 254 times
  • Karma: 154
  • אליאור
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #143 on: January 29, 2014, 12:54:45 PM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

You do realize dogs get hard ons and hump legs, stuffed animals, other male dogs etc... right? How do you explain a female dog humping another dog? Do they also enjoy "poundin' tight pussy?" You are really starting to reach as far as you can here.

To me, not believing in God makes a lot of logical sense. I also do not believe in Santa Claus, the Tooth Fairy, the Easter Bunny, El Cucuy, Bigfoot, La Chupacabra,Unicorns, Elves etc. I believe in Science. I don't believe in some magical being that creates people, places and things. Like I said earlier, God for me something spiritual. Just something to pray to. It is logical to believe in what CAN be proven and that's Science.


Exactly.. So that's all natural according to fraxxx, because it "takes place in nature"

And ur one of those people who equate God to the tooth fairy.. That's all it comes down to, really. Ur power comes from a bad place. Carry on.

God is something you can only feel within yourself, and if u ain't built like that, then well never be on the same page.. No need to go on about tryna convince me something when we're cut from a different cloth, my dude.

Yeah, cause in that context 'natural' means just that and is neutral. Since when does 'natural' mean 'good' or 'right'?


i dont believe that everything that happens is "natural"


Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

Since you said it, I gotta ask. I honestly don't wanna discuss god's existence. But what is illogical about not believeing in god?

Everything

Okay. Then let's leave it at that, should we?


yes
 

Fraxxx

Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #144 on: January 29, 2014, 01:09:58 PM »
Because they get a hard on and pound away when given the chance, how else?


To me, not believing in God doesn't make any logical sense whatsoever

You do realize dogs get hard ons and hump legs, stuffed animals, other male dogs etc... right? How do you explain a female dog humping another dog? Do they also enjoy "poundin' tight pussy?" You are really starting to reach as far as you can here.

To me, not believing in God makes a lot of logical sense. I also do not believe in Santa Claus, the Tooth Fairy, the Easter Bunny, El Cucuy, Bigfoot, La Chupacabra,Unicorns, Elves etc. I believe in Science. I don't believe in some magical being that creates people, places and things. Like I said earlier, God for me something spiritual. Just something to pray to. It is logical to believe in what CAN be proven and that's Science.


Exactly.. So that's all natural according to fraxxx, because it "takes place in nature"

And ur one of those people who equate God to the tooth fairy.. That's all it comes down to, really. Ur power comes from a bad place. Carry on.

God is something you can only feel within yourself, and if u ain't built like that, then well never be on the same page.. No need to go on about tryna convince me something when we're cut from a different cloth, my dude.

Yeah, cause in that context 'natural' means just that and is neutral. Since when does 'natural' mean 'good' or 'right'?


i dont believe that everything that happens is "natural"



Well, shouldn't that be clear by definition? Not saying that I'd know for sure that I'm right. But this needn't be discussed, I think. Simply looking up the definition should do. I might do that later. 8)
« Last Edit: January 29, 2014, 01:24:36 PM by Fraxxx »
i donīt need any medicate shit im 100 normal.
 

KrazySumwhat

  • Guest
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #145 on: January 30, 2014, 01:25:37 AM »
In all honesty, the videos that i have seen, the dogs are pretty stupid. When they mount a girl they seem kinda dumb as far as getting it in. The girl usually just basicly uses the dogs cock as a dildo. The dog never complains though, dosent seem to complain when its getting sucked off either lol.
 But they really do seem to love pussy. Human pussy i mean. They always go right in and eat the shit out of it. Not is they trained or not but they must really be attracted to the smell and like the taste?

Did any aspect of it appeal to you in any way?
Well i mean if its a fat or ugly chick then shits kinda funny, kinda gross but funny.

 But yeah if its a really hot chick and a young hot chick doing something so forbidden and nasty than yeah there is something appealing in that. Not like i always think that or watch it all the time. I think any porn where a hot chick getting her rocks off is good. Anything involving shit is where i cross the line though. And i dont wanna see no men fucking female animals or a gay dude with a male animal.
 I've seen chicks hot as fuck fucking dogs.

 So if you were forced to choose would you rather watch a girl fucking her dog or a gay dude fucking another gay dude?

 Anyways this thread has gone off the rails lol! maybe i shoulda wrote this in the mans best friend thread. More like womens best friend!  :laugh:
 

Sir Petey

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #146 on: January 30, 2014, 10:15:09 AM »
In all honesty, the videos that i have seen, the dogs are pretty stupid. When they mount a girl they seem kinda dumb as far as getting it in. The girl usually just basicly uses the dogs cock as a dildo. The dog never complains though, dosent seem to complain when its getting sucked off either lol.
 But they really do seem to love pussy. Human pussy i mean. They always go right in and eat the shit out of it. Not is they trained or not but they must really be attracted to the smell and like the taste?
 
 I guess thats natural? lol. i wonder if homos like the smell of ass and farts?

 

Wow.

LooN3y

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 4568
  • Karma: -310
  • Paid Tha Cost 2 Be Tha Boss
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #147 on: February 01, 2014, 09:25:19 AM »
I skipped this thread for a while, I come back in.


What the fuck


Thread and post of the year hands down, I'm fucking confused and distraught, half launching quarter disgusted and horrified
818

Tha Reella - Slap A Nigga Up Like Wyatt Earp / Sig downsized, too big.
 

O.G A.Geesta'z

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 793
  • Karma: 120
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #148 on: February 02, 2014, 02:37:22 AM »
I skipped this thread for a while, I come back in.


What the fuck


Thread and post of the year hands down, I'm fucking confused and distraught, half launching quarter disgusted and horrified

this is proof i get my first dubby award after posting 10+ years...
even if my first award has to be the gayest thread of the year... LMAO
after that i want to be inducted to the Dubcc hall of fame  :laugh:
The West is Back

 

MistaNova

  • Guest
Re: I was talking to an old friend who is a fag..
« Reply #149 on: February 22, 2014, 04:41:40 PM »
I wonder if homosexuals are a sign that Mother Nature has had enough of humans fucking up everything and want humans to stop procreating and just die off already.