Author Topic: OG Cocksuck material  (Read 8127 times)

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #175 on: January 30, 2014, 08:57:18 PM »
Trinidad James = NYC
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #176 on: January 30, 2014, 09:03:38 PM »


You'd get G checked too.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #177 on: January 30, 2014, 09:20:43 PM »
ogcm is a yellow belly softy
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #178 on: January 31, 2014, 07:03:39 AM »


You'd get G checked too.
ain't nobody g checkin' me miley. he run y'all shit matter of fact the whole south run new York.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #179 on: January 31, 2014, 09:19:36 AM »
Nobody G check you because you too pussy to walk these streets.

At least Trinidad came through.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #180 on: January 31, 2014, 09:29:31 AM »
Nobody G check you because you too pussy to walk these streets.

At least Trinidad came through.
I was in nyc monday. where were you in bible study prag ?
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #181 on: January 31, 2014, 09:37:09 AM »
That's another thing I found funny. NOW you keep bringing up when you were in NYC, but literally last week you were saying "I'ma be in NYC soon" all the time, but you didn't say where or when or even make it know you were there.

So stop fronting like you called out the world & nobody answered. You snuck in & out of NY undetected; you weren't trying to be found.

That would be like me going to Six Flags & then coming home & saying "WHERE YOU YOU BRUH? I WAS JUST IN JERSEY!" like you were supposed to have some sixth sense where I was lmao.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #182 on: January 31, 2014, 09:42:14 AM »
That's another thing I found funny. NOW you keep bringing up when you were in NYC, but literally last week you were saying "I'ma be in NYC soon" all the time, but you didn't say where or when or even make it know you were there.

So stop fronting like you called out the world & nobody answered. You snuck in & out of NY undetected; you weren't trying to be found.

That would be like me going to Six Flags & then coming home & saying "WHERE YOU YOU BRUH? I WAS JUST IN JERSEY!" like you were supposed to have some sixth sense where I was lmao.
shut the fuck up miley. I told you I was gonna be there and I was s.o.b's ain't hard to find u pink fuck. I will be back there soon too and i'll make sure you're aware so you can postpone your date wit your catholic priest.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #183 on: January 31, 2014, 10:09:49 AM »
That's another thing I found funny. NOW you keep bringing up when you were in NYC, but literally last week you were saying "I'ma be in NYC soon" all the time, but you didn't say where or when or even make it know you were there.

So stop fronting like you called out the world & nobody answered. You snuck in & out of NY undetected; you weren't trying to be found.

That would be like me going to Six Flags & then coming home & saying "WHERE YOU YOU BRUH? I WAS JUST IN JERSEY!" like you were supposed to have some sixth sense where I was lmao.

Truth....This bitch tiptoed in and out of the city and then rah rah'd like "Why werent you bitches at the spot.  I aint hard to find.  Scared to come down to get beat up."  hahahaha thats some fugazi tough guy shit.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #184 on: January 31, 2014, 10:38:44 AM »
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #185 on: January 31, 2014, 11:17:15 AM »
I knew miley's baby mothers' were comin' to his rescue sooner or later. hey bitches !
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #186 on: January 31, 2014, 11:35:38 AM »
I knew miley's baby mothers' were comin' to his rescue sooner or later. hey bitches !

Hey OG Snake Charm, when are you going to SOB?
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #187 on: January 31, 2014, 11:40:41 AM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #188 on: January 31, 2014, 11:54:32 AM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #189 on: January 31, 2014, 12:05:16 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #190 on: January 31, 2014, 12:07:31 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night

Actually his excuse will be valid this time.  I plan to have some Rikers Island turnout sweetboys drill his mouth.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #191 on: January 31, 2014, 12:08:29 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?
when y'all finish fuckin' maybe he'll show up.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #192 on: January 31, 2014, 12:10:32 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night
I know you won't show up that's for sure. I think we should rename this forum to classic material.com cause y'all love me so much. y'all are my bitches.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #193 on: January 31, 2014, 12:12:32 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night
I know you won't show up that's for sure. I think we should rename this forum to classic material.com cause y'all love me so much. y'all are my bitches.

I like it Cocksuck Superior.com  Has a nice ring to it.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #194 on: January 31, 2014, 12:14:43 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night
I know you won't show up that's for sure. I think we should rename this forum to classic material.com cause y'all love me so much. y'all are my bitches.

I like it Cocksuck Superior.com  Has a nice ring to it.
that could be the gay group sex section for you.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #195 on: January 31, 2014, 12:17:02 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night
I know you won't show up that's for sure. I think we should rename this forum to classic material.com cause y'all love me so much. y'all are my bitches.

I like it Cocksuck Superior.com  Has a nice ring to it.
that could be the gay group sex section for you.

I'll make you mod of the ducking and dodging room.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #196 on: January 31, 2014, 12:20:16 PM »
^ soon as somebody dope is there i'll keep you posted ladies.  ;D

Jay will be there...he's dope.....does that count?

OGCM will say he has a dentist appointment that night
I know you won't show up that's for sure. I think we should rename this forum to classic material.com cause y'all love me so much. y'all are my bitches.

I like it Cocksuck Superior.com  Has a nice ring to it.
that could be the gay group sex section for you.

I'll make you mod of the ducking and dodging room.
whatever you say scorned lady.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #197 on: January 31, 2014, 12:22:20 PM »
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10835
  • Thanked: 1 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #198 on: January 31, 2014, 12:24:17 PM »
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #199 on: January 31, 2014, 12:34:44 PM »
So to confirm...you yourself admit you didn't really give any insight to your NYC excursion until after you were home safe and Auntie whipped up some grits for you.