Author Topic: OG Cocksuck material  (Read 10149 times)

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #575 on: February 20, 2014, 08:51:16 PM »
Lol @ son exposing himself for working a five hour shift.
plus the hours from the early a.m. I'm a hustler u faggot you should learn to be like me.
« Last Edit: February 21, 2014, 12:24:20 PM by Kiss My Black Ass ! »
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #576 on: February 20, 2014, 08:55:50 PM »
LMAO. The front is too serious. So you work 6-9AM...post on Dubcc until 430...then go BACK to work from like 5-10PM? Okay bro...like any job in the country makes you work two shifts; one being three hours long & then gives you an eight hour break.

I hope you understand how unbelievably retarded that sounds LOL.

LMFAO. I'm struggling to breathe right now with this one...LMAOOOO. Trying waaaay too hard for the Internet, cuz.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #577 on: February 20, 2014, 08:57:51 PM »
LMAO. The front is too serious. So you work 6-9AM...post on Dubcc until 430...then go BACK to work from like 5-10PM? Okay bro...like any job in the country makes you work two shifts; one being three hours long & then gives you an eight hour break.

I hope you understand how unbelievably retarded that sounds LOL.

LMFAO. I'm struggling to breathe right now with this one...LMAOOOO. Trying waaaay too hard for the Internet, cuz.
LOL@ you thinkin' you know me. you're a clown without a job still dependin' on your mother to feed you fuck I care about your lame assumptions.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #578 on: February 20, 2014, 09:03:13 PM »
OMG lmaoooooooooooooo. I don't know if I just had a stroke or not...that was too much. All followed by you getting in line & recognizing you couldn't even defend it & made more mom jokes.

There are only a few moments in history that make someone legit laugh out loud at their computer...and it just happened. Thank you for that & your bullshit stories.

I'm starting to think the 11 o'clock curfew is enforced by mama dukes.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #579 on: February 20, 2014, 09:09:18 PM »
OMG lmaoooooooooooooo. I don't know if I just had a stroke or not...that was too much. All followed by you getting in line & recognizing you couldn't even defend it & made more mom jokes.

There are only a few moments in history that make someone legit laugh out loud at their computer...and it just happened. Thank you for that & your bullshit stories.

I'm starting to think the 11 o'clock curfew is enforced by mama dukes.
no mother jokes just the truth you are a dependent. you live wit your mother probably don't help her wit no bills and freeload cause you are a sorry son of a bitch. I'm a real man handlin' real business you won't ever measure up to a real nigga like me miley. good night prag !
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #580 on: February 20, 2014, 09:10:22 PM »
tamika where do you work ?
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #581 on: February 20, 2014, 09:11:22 PM »
oh really?  i didn't get home until 6:45 eastern time tonight so try again with your lies  it's not even 8:30 yet.  hahahaha liar.
dude you were logged on when I left and still here when I logged on smdh.

i was online at like 730 am this morning and then i got home and logged on approx 7 pm.  so you mean to tell me i was online at any time in between these time frames?  if so you are simply further exposing your lack of telling the truth to us and that is why we assume you are a skinny white boy.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #582 on: February 20, 2014, 09:43:35 PM »
The only truth is you're full of shit. I can't believe you tried to pass that daily schedule off LMAO. And even in some alternate universe where that was your daily life...let's break it down...

-Sometime in the morning until 9AM (you start posting after 9AM).....you have work.
-9AM-4PM....Clearly & presently on Dubcc around the clock, responding to any post directed at you within a minute flat. So you can't tell me you're not literally sitting in your house doing absolutely nothing for at least six-seven hours a day.
-Roughly 5-9PMish...."Work". Okay, fair.
9PM-11PM....Finish your daily banter on Dubcc & sleep.

And you're gonna sit there & try to brag like you're living some great life? Rocking your Kay Jewelry around town. You can tell me it's an "assumption" or whatever, but that's how Dubcc views you. Besides the two guys you ride or die for....Brian & Will. Who even themselves might see how fake you are...but being fake themselves elect to ignore it.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #583 on: February 20, 2014, 10:16:43 PM »
OGCM posting on this forum is like Carmelo Anthony in the playoffs...guaranteed not to win
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #584 on: February 21, 2014, 08:23:24 AM »
LOL @ the two unemployed broke momma's boys hatin'. if ya life was good or even ok miley you wouldn't be pullin' out your hair assuming about mine prag.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #585 on: February 21, 2014, 09:43:48 AM »
That's a cop out because you can't handle the truth. I just expose the fake niggas.

You either lying about yourself or you have a shitty life. I'll let you decide your path.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #586 on: February 21, 2014, 10:00:48 AM »
oh really?  i didn't get home until 6:45 eastern time tonight so try again with your lies  it's not even 8:30 yet.  hahahaha liar.
dude you were logged on when I left and still here when I logged on smdh.

i was online at like 730 am this morning and then i got home and logged on approx 7 pm.  so you mean to tell me i was online at any time in between these time frames?  if so you are simply further exposing your lack of telling the truth to us and that is why we assume you are a skinny white boy.




still waiting for an answer from the liar
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #587 on: February 21, 2014, 10:39:04 AM »
I'm a hustle faggot

Is that what you're calling yourself these days?
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #588 on: February 21, 2014, 10:54:40 AM »
I'm a hustle faggot

is this a new term for being a gay prostitute?
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #589 on: February 21, 2014, 12:23:24 PM »
it was a typo prags don't get your little nipples get hard.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Ghost Drebin

  • Muthafuckin' Double OG
  • ****
  • Offline Offline
  • Posts: 720
  • Karma: 29
Re: OG Cocksuck material
« Reply #590 on: February 21, 2014, 12:25:57 PM »
it was a typo prags don't get your little nipples get hard.

Typo....freudian slip.....whatever faggot.
 

K-MACC

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2522
  • Karma: -773
Re: OG Cocksuck material
« Reply #591 on: February 21, 2014, 12:39:32 PM »
im hustle faggot man
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #592 on: February 21, 2014, 01:00:22 PM »
these wiggers wake up and go to sleep on my dick. LOL
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #593 on: February 21, 2014, 01:00:48 PM »
oh really?  i didn't get home until 6:45 eastern time tonight so try again with your lies  it's not even 8:30 yet.  hahahaha liar.
dude you were logged on when I left and still here when I logged on smdh.

i was online at like 730 am this morning and then i got home and logged on approx 7 pm.  so you mean to tell me i was online at any time in between these time frames?  if so you are simply further exposing your lack of telling the truth to us and that is why we assume you are a skinny white boy.




still waiting for an answer from the liar
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #594 on: February 21, 2014, 01:04:29 PM »
oh really?  i didn't get home until 6:45 eastern time tonight so try again with your lies  it's not even 8:30 yet.  hahahaha liar.
dude you were logged on when I left and still here when I logged on smdh.

i was online at like 730 am this morning and then i got home and logged on approx 7 pm.  so you mean to tell me i was online at any time in between these time frames?  if so you are simply further exposing your lack of telling the truth to us and that is why we assume you are a skinny white boy.




still waiting for an answer from the liar
you were right for once you weren't even on. that's your fault though you're on here so much you are when you're not.
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #595 on: February 21, 2014, 01:12:03 PM »
Son has exposed himself in seven different ways in the last two days. I feel for honkey.
 

Black Excellence

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 10846
  • Thanked: 3 times
  • Karma: -228
  • Niggaz Hatin' On Me But They Bitch Ain't
Re: OG Cocksuck material
« Reply #596 on: February 21, 2014, 01:16:25 PM »
That's a cop out because you can't handle the truth. I just expose the fake niggas.

You either lying about yourself or you have a shitty life. I'll let you decide your path.
truth ? wigger I am the truth ! you mad cause your slutty ass mother gives your weak ass an allowance while real men have jobs. fuck outta here you momma's boy
"Summa y'all #mediocres more worried bout my goings on than u is about ya own.... But that ain't none of my business so.....I'll just #SipTeaForKermit #ifitaintaboutdamoney #2sugarspleaseFollow," - T.I.
 

Chamillitary Click

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 25867
  • Thanked: 29 times
  • Karma: -295
  • The greatest entertainer ever.
Re: OG Cocksuck material
« Reply #597 on: February 21, 2014, 01:21:54 PM »
<a href="http://www.youtube.com/v/8n0mgkaEGQc" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/8n0mgkaEGQc</a>

This is your existence at Dubcc. Except nobody gains respect for you like they did for Cool Hand Luke & outside of some haymakers that posters lay on you, you find a way to knock yourself out with corny bullshit everyone can't help but laugh at.

& dude...you gotta stop mentioning the job. Still wiping away the tears from yesterday's double shift, eight hour break nonsense you're so desperate to pull.

Niggas see through the fakeness. That's why Jay won't even come back here to shit on you further.
 

Hack Wilson - real

Re: OG Cocksuck material
« Reply #598 on: February 21, 2014, 01:23:40 PM »
hahahahaha


closet is getting broken worse than Lebron James nose last night
 

Sir Petey

  • Shot Caller
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 7618
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 714
  • ♛ bitch I'm flawless ♛
Re: OG Cocksuck material
« Reply #599 on: February 21, 2014, 01:30:32 PM »
GUISE, STAAAAAAAHP IT FIVES