Author Topic: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming May 12  (Read 3012 times)

Will_B

  • Guest
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #45 on: March 05, 2015, 12:29:35 AM »
You mean another marketing gimmick like Snoop Lion?
 

Sccit

Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #46 on: March 05, 2015, 02:54:49 PM »
if it's half as good as 7 days of funk then it'll be dope
 

Will_B

  • Guest
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #47 on: March 05, 2015, 03:11:14 PM »
This being a dope album would be like Heinz turning out to be a real person
 

CORREA

  • Guest
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #48 on: March 05, 2015, 03:15:18 PM »
gonna be funny when this washed up disappoints again
and you stuck in the 90s expecting some dr type shit lol ;D ;D ;D
 

MUHFUKKA

Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #49 on: March 05, 2015, 05:09:28 PM »
That cover looks like it should be some college indie rock band or some shit not snoop dogg

The blood gang embraces Tupac as a member even if YOU dont.
 

Blood$

Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #50 on: March 05, 2015, 05:37:28 PM »
That cover looks like it should be some college indie rock band or some shit not snoop dogg

agreed lol I still fucks with it though
 

Sccit

Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #51 on: March 05, 2015, 07:39:12 PM »
that cover is kinda funky tho, somewhat reminiscent of old school parliament and george clinton covers wit a new school twist on it
 

Will_B

  • Guest
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #52 on: March 05, 2015, 10:50:53 PM »
That cover looks like it should be some college indie rock band or some shit not snoop dogg

It doesn't even look that good. The marketing people probably thought Ed Sheeran sold a bunch of albums with just green 'X' on the cover. They're selling him like a pop star and the albums gonna tank. No ones gonna look at this and say "ohh snoop Dogg. Bush. How cryptic. Rhymes with Kush. But. Wait. Do Snoop eat the bush? He don't love no hoes!! I gotta buy this and hear for myself!! Take my money".

It should have Pharrell and Snoop and some models on the cover and both their names. Trust me he could sell this just based on Pharells popularity not his own
 

WestSideDon

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: 48
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #53 on: March 06, 2015, 06:31:44 AM »
Fuck i wanna hear that single right now
 

David Gutterman

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1097
  • Karma: 50
  • dude, why?
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in March
« Reply #54 on: March 06, 2015, 06:35:33 AM »
I think that cover is dope!
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10339
  • Karma: 819
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in May 12
« Reply #55 on: March 09, 2015, 07:31:36 PM »
May 12.  10 tracks.
 

Free Suge Knight, Gucci Mane, & BShmurda Welcome Home Tray D

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 813
  • Karma: -103
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming in May 12
« Reply #56 on: March 10, 2015, 08:35:41 AM »
I think the cover is pretty kool.  I'm more so concerned with the music tho.
 

Dogg Ly Dogg

 

Will_B

  • Guest
Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming May 12
« Reply #58 on: April 14, 2015, 08:30:04 AM »
New leak "So Many Pros"  8)
http://www.audiomack.com/song/los-26/so-many-pros-1


Album is gonna tank


He's gonna do well off 1 or 2 songs if he's lucky
 

heyyou

Re: new Snoop Dogg album 'Bush' produced by Pharrell, coming May 12
« Reply #59 on: April 14, 2015, 01:57:13 PM »
New leak "So Many Pros"  8)
http://www.audiomack.com/song/los-26/so-many-pros-1

I thought the video was really dope!

The track was funky, but lacked something, (some actual rapping maybe), but a cool song that would grow on me more and more.