Author Topic: PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP  (Read 652 times)

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« on: April 17, 2003, 03:01:09 PM »


>>>>>>> http://www.mistacane.com/photodoctors.html <<<<<<<

              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



These are my boyz Evan & Shemp.....aka PhotoDoctor Graphics, Best graphic artists in da nation, U DARE 2 DISAGREE? lol, 4 real.....Peep their work up there.....




REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

E. J. Rizo

  • The "Mac" Daddy
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 3601
  • Karma: 193
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #1 on: April 17, 2003, 03:08:34 PM »
No doubt they got some mad skills....i got a friend tho that can seriously compete with them....and in a few  years i will be just as good or better...IMO but im off to a good start
 

Nima - Dubcnn.com

  • Dubcnn
  • Made
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 15181
  • Thanked: 3 times
  • Karma: 1413
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #2 on: April 17, 2003, 03:34:33 PM »
yeah, them cats are MAD talented.. no fuckin doubt
 

ExZit

  • CPG Recordz CEO
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2444
  • Karma: 34
  • COMPTONS MOST WANTED
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #3 on: April 17, 2003, 03:39:40 PM »
word


i love their shit, its dope as hell!!

they done covers for pretty big artists... snoop dogg should contact them, cause his latest cover wasnt very speical lol  :-\
- - ExZit's top 5 Albums of 2006 - - -

- - ExZit's top 5 Albums of 2005 - - -
 

Funkadelic

Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #4 on: April 17, 2003, 11:53:35 PM »
yeah, them cats are MAD talented.. no fuckin doubt
 

40oz GRApHire

  • Funk Doctor
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2729
  • Karma: 122
  • PS: I'm still a Buddhist :)
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #5 on: April 18, 2003, 02:30:21 AM »
Yeah, back when I was in the grpx scene, I always looked up to them..
40oz Graphire
 

Adriano

  • Dream Team
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1732
  • Karma: 210
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #6 on: April 18, 2003, 03:49:16 PM »



" Best graphic artists in da nation "

YEAH FO REAL !!!!!!! THEY THE BEST

Westcoast News Network // www.dubcnn.com // Westcoast News Network
 

ZILLA THA GOODFELLA

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 6936
  • Karma: -97
  • www.servnu151.com + www.turfdout.com
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #7 on: April 19, 2003, 03:11:09 PM »
" Best graphic artists in da nation "

YEAH FO REAL !!!!!!! THEY THE BEST


lol....I hope U aint being sarcastic.....Cuz I believe it when I say it.....

REGGAE MEETS THE WEST BAY MIXTAPE IN STORES NOW !!

TRENCH TOWN HUSTLAZ - YOUNG N HUNGRY
COMING IN 2008.
FEATURING: SAN QUINN, THE JACKA (MOB FIGAZ), DUBEE, TELLY MAC (THA GAMBLAZ) MR. KEE, 10SION, LIL RIC, PROHOEZAK, ARSEN & MORE.

www.myspace.com/trenchtownhustlaz

YAYYYYYYYYYYYYY AREAAAAAAAAAAA.. WEST OF THE WATER! COME SEE US!!
 

Adriano

  • Dream Team
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1732
  • Karma: 210
Re:PHOTO DOCTOR GRAPHICS...BEST IN DA NATION...PEEEEP
« Reply #8 on: April 20, 2003, 02:02:45 AM »



What do ya ment dogg ???


When I say THEY THE BEST ..... then THEY ARE THE BEST....


fo sho  8)

Westcoast News Network // www.dubcnn.com // Westcoast News Network