Author Topic: ·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:.<<Winner  (Read 316 times)

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1425
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:.<<Winner
« on: April 20, 2003, 01:56:04 PM »
10-15 bars
3-0=KO
first to 4
« Last Edit: May 01, 2003, 08:50:59 PM by .:TimeLock:. »




 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:.
« Reply #1 on: April 21, 2003, 06:19:53 PM »
Once Upon A Time...

~One krazy ol' 'niccah' was caught performin Cloud 9 rain(reign) 'dances' by the name of 'Timelock'//
~Elite boi 'sinistah' came to tha scene with some 'ambulances' and an amish-gay-pornstar screamin' eat 'thine-cock'//
~Then a 'fine-flock' of geese flew over and asked TL, what you gon' do when you regain a-stance-on-ya-feet?//
~Timelock thought to himself, its about that time to confess muh allegiance-to-elite//
     
     Aight no more story-tellin.. Let's get this shit crackin'

~Thinkin ya hard behind ya Cloud 9 banner, its obvious you tryin to lay-low, the only thing that makes you hard is fuckin J.Lo!//
~Fool I been spittin' since you wuz a glimma in ya mum's eye, Im just fuckin with a dumb guy, when asked to battle Elite he said uhhh, why?//
~Sinister bringin tha heat, like a sting in ya feet, takin ya legs out from underneath//
~You dont fit-the-label of an internet gangsta slayer, youz just a fucking-hater//[1]
~Timelock couldnt bring good shit-to-the-table if he was a Burger King-waiter//[2]
~After my first two bars I already caught yo ass shittin'.. abandon keystyle for months? I can smell tha pre-written//
~There was a lock-in-time when Cloud 9 possessed a Mack-n'-9, wankstaz provin they got nuthin but wack-rhymes and excess-time//
~You ugly like a Cloud 9 69 but it takes 2 to -tango-, you aint fillin the 'partnership', ask -daygo-, you know he cant 'part-with-the-dick'//[3]
~I like the attempt to attack-me, i got agility, ya didnt land a hit-on-me, any other Cloud 9 emcees want some? Get-at-me..//

[1] - 'internet gangsta slaya' takin from K.I.N.G.S., tl's old kru.
[2] - Burger King food is exactly what i said, good.. shit.
[3] - 69, as in the sexual position, you can guess the rest.

Droppin before the guy who challenges me yet again.. *sigh*
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1425
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:.
« Reply #2 on: April 25, 2003, 10:58:25 PM »
Call me da Prime Minista ah Battle, cuz I’m here to administer •SiNiStEr• through "Time Travel", all the way back to his crib and baby rattle/
How dare u pick up the mic and try to battle, me, a pro, I’ll super-glue ya fingers to ya keyboard, and tell ya: “Stick to what ya know!”/
from ya comments on the board I can see ya knowledge ah hip hop is poor, and lacking, really and truly I can’t even picture u gift rapping/
sinister u ain’t running shit but ya mouth, on the net 24/7 cuz ya parents got u on lock down in yah house, the only exercise u know is double clicking on ya mouse/
it’s time for me to put and end to this lame, open yo closet fully, put yo ass on full blast cuz u’s a fucking flame, u wanted it, so now I’m lyrically putting ya ass to shame/
every bar I spit, burning u like a cigarette, every bar u spit, be illegitimate, ya lyrics just they just don’t connect/
my spit’s hot out da oven, ur scripts melt when mine be doublin’, Time stops when your lyrics I’m devouring /
eternally I-stay-alive, u still learning see, that’s why u-bout-to-die, as death falls on u u-wonder-why, simply put u-got-to-die/
I carry out lyrically-murder as sinister and death, I-make-merger, no need for me to-go-any-further/
this kid died young and dumb, he step to time lock and I lyrically clasped he lungs, that’s the kinda shit I do just for fun/




 

T.J.

  • Wanksta
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 2074
  • Karma: -18
  • my deck
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #3 on: April 27, 2003, 07:14:46 AM »
ok.... i have read over them......

timelock- your verse was sorta structured in a poetic way. the multi's were on/off. the punches were there, but they could have come stronger. flow wasnt too bad. overall i guess i expected more from u.
sinister- hit harder than timelock. flow was sorta inconsistent. some of the multis were good, but some were kinda weird. overall not bad.

sorta hard to vote for IMO, but my vote goes to sinister. dont hate y'all.

kick ass album
 

Still_Blazin

  • Guest
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #4 on: April 28, 2003, 04:11:07 AM »
VOTE=SINISTER

his first 4 bars was ill...
 

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1425
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #5 on: April 28, 2003, 04:29:03 PM »
nice expainition there :-\

come back and explian your vote more plz if u will
so we can make this shit fair
« Last Edit: April 28, 2003, 07:03:13 PM by .:TimeLock:. »




 

White-Chocolate

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 883
  • Karma: 15
  • I Live My Life A Legend Immortalized By Lyric'Z
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #6 on: April 28, 2003, 07:54:51 PM »
i'ma go with time lock on this one

his first few lines were flowing 'n hittin'

"Call me da Prime Minista ah Battle, cuz I’m here to administer •SiNiStEr• through "Time Travel", all the way back to his crib and baby rattle/
How dare u pick up the mic and try to battle, me, a pro, I’ll super-glue ya fingers to ya keyboard, and tell ya: “Stick to what ya know!”/"

good shit playa

vote=time lock
Look Into TheZe EyeZ, What Do U C? That'Z Right, Nothing, I'm A Mystery
White-Chocolate
Westsiiide Riidah
The GAME Ain't the SAME A Damn SHAME

 

vitodeluca

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 794
  • Karma: 11
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #7 on: April 30, 2003, 05:29:17 PM »
I liked timelock's flow a lot but I though sinister had the better punches and metaphors.  It was really close IMO but I gotta go with sinister on this one.

vote=Sinister

.:-ELITE-:.   M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. S.H.O.P..  .:-ELITE-:.Wins: Lost titan, bloody apronz, cee hoody, the answer, indecisive, primo, abstruse, ill natural, Adam X, Bez, Illicit aka Cee Ride, CSN, Jemuel, timelock, prophecy, assasin, Mack
Losses: Mack(x2), Red Alert,
Crew:Elite  
Battle Record: 17-3-0
April Awards:
Rookie of the month
Most Improved

MC of the Month
Battle MC of the Mont
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #8 on: April 30, 2003, 06:05:40 PM »
aight thanks vito..

couple more hoomiez!!
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

KVB

  • Guest
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #9 on: May 01, 2003, 02:53:01 AM »
I'ma have to go with TimeLock on this one. His verse hit harder, plain and simply... Sinister I thought your verse lacked real punchlines.

~Timelock couldnt bring good shit-to-the-table if he was a Burger King-waiter//[2]

This one's good, but that's about the only one I felt...  :-\

TimeLock's verse wasn't anything outstanding either, but he had some tight lines, and was the overall winner here I think.

IMO
Peace
 

gyrl1da

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 84
  • Karma: 1
  • It's ya gyrl... K!!!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #10 on: May 01, 2003, 01:58:01 PM »
wait a min wait a min.. am i the only 1 who read this??? it was timelock all the way... good shit at BK??? LOL... comeon now. some1 has really bad taste, and needs 2 learn how 2 count bars!!! lol...
KARLEIGH aka K-LOVE tha Gyrl 1-DA
MIDNIGHT SUN PUBLISHING GROUP 2006



buy my album at:

http://www.lulu.com/gyrl1da
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #11 on: May 01, 2003, 02:16:28 PM »
wait a min wait a min.. am i the only 1 who read this??? it was timelock all the way... good shit at BK??? LOL... comeon now. some1 has really bad taste, and needs 2 learn how 2 count bars!!! lol...

this 'someone' will rip you a 4th hole bitch

3-3 time.. i dun really wanna have to throw a summary of time's verse

1 more vote.. yall be honest
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #12 on: May 01, 2003, 02:19:12 PM »
gyrlida or wuteva tha fuck yo name is..

bar limit: 10-15 bars

in my verses a '~' marks the beginning of a bar.. i have a wide avatar so while bars may look long there arent in reality.. and how you gon bash my shit after you spend 2 days on battle board.. and arent we supposed to battle?
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

gyrl1da

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 84
  • Karma: 1
  • It's ya gyrl... K!!!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #13 on: May 01, 2003, 02:27:36 PM »
LO muhfuckin L

CHECK THE BATTLE BOARD N ABOUT 10 MINUTES AND WE'LL C WHO THE BITCH IS...

 >:(
KARLEIGH aka K-LOVE tha Gyrl 1-DA
MIDNIGHT SUN PUBLISHING GROUP 2006



buy my album at:

http://www.lulu.com/gyrl1da
 

LaCosaNostra

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 3
  • Karma: 0
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #14 on: May 01, 2003, 02:30:19 PM »
i give this one to time lock..tight shit all the way...sin was droppin some simple shit that i wasnt really fealin...some was good but most was corny...but yeah i give it to TIMELOCK
La Cosa Nostra 2003
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:.
« Reply #15 on: May 01, 2003, 02:44:33 PM »
Call me da Prime Minista ah Battle, cuz I&#8217;m here to administer &#8226;SiNiStEr&#8226; through "Time Travel", all the way back to his crib and baby rattle/
nice flow, but you gon take me back where? why?
How dare u pick up the mic and try to battle, me, a pro, I&#8217;ll super-glue ya fingers to ya keyboard, and tell ya: &#8220;Stick to what ya know!&#8221;/
this is keystyle.. i aint pickin up no mic hence the name keystyle but not a bad meta
from ya comments on the board I can see ya knowledge ah hip hop is poor, and lacking, really and truly I can&#8217;t even picture u gift rapping/
gift rapping.. we all know thaz played out
sinister u ain&#8217;t running shit but ya mouth, on the net 24/7 cuz ya parents got u on lock down in yah house, the only exercise u know is double clicking on ya mouse/
ok diss, no personal but ok.
it&#8217;s time for me to put and end to this lame, open yo closet fully, put yo ass on full blast cuz u&#8217;s a fucking flame, u wanted it, so now I&#8217;m lyrically putting ya ass to shame/
im a lame? and then im a flame? later turns better but still not good
every bar I spit, burning u like a cigarette, every bar u spit, be illegitimate, ya lyrics just they just don&#8217;t connect/
good flow if anything.. again not a personal but an aight diss
my spit&#8217;s hot out da oven, ur scripts melt when mine be doublin&#8217;, Time stops when your lyrics I&#8217;m devouring /
oven.. doublin.. devouring..
eternally I-stay-alive, u still learning see, that&#8217;s why u-bout-to-die, as death falls on u u-wonder-why, simply put u-got-to-die/
daygo? wheres a nicca when you need him? multis 101
I carry out lyrically-murder as sinister and death, I-make-merger, no need for me to-go-any-further/
yeah
this kid died young and dumb, he step to time lock and I lyrically clasped he lungs, that&#8217;s the kinda shit I do just for fun/
ok ending.. i woulda used that as 2nd to last bar


overall not bad but not good..

multis were off.. the first line was the only time he used a personal other than maybe "hip hop knowledge is poor".. random punches.. but yall the voters

im not sayin my verse was the greatest but at least my shit rhymed, my flow was off, but i think i should have taken this one.. more than 50% of my verse is all personal.. i wrote this verse FOR TIMELOCK.. and didnt i say "i can smell tha prewritten"

and he challenged me and i dropped 3 days before him.. but oh.. he DELETED that post of mine..

but i guess wuts dun is dun now.. just thought i'd put my thoughts on this.
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #16 on: May 01, 2003, 02:47:05 PM »
and im thinkin of not considering this la-casa-nostra cat's vote becuz he has 3 posts? ez d/r and this aint no noob battle.. gimme till tonite to think on that one.
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

BxStylez31

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 27
  • Karma: 2
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #17 on: May 01, 2003, 03:34:56 PM »
i bet ya wack ass would have loved my vote if it was for u though...and dont use newbie as an excuse not to get eatin alive....so if i have to shit on newbies first thats fine...makes my job more fun.
Stylez31
 

gyrl1da

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 84
  • Karma: 1
  • It's ya gyrl... K!!!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #18 on: May 01, 2003, 03:36:31 PM »
we use la cosa nostra when we post as a crew u stupid ass bitch...lol... BX was just sigend in under that name... and that is 1 person u really dont wanna make enemies wit. fuckin wit him its like u fuckin wit me. just know that.
« Last Edit: May 01, 2003, 03:38:24 PM by gyrl1da »
KARLEIGH aka K-LOVE tha Gyrl 1-DA
MIDNIGHT SUN PUBLISHING GROUP 2006



buy my album at:

http://www.lulu.com/gyrl1da
 

general dick

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 61
  • Karma: -1
  • Tha General
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #19 on: May 01, 2003, 04:41:08 PM »
Sinister, why you always cryin like a bitch dog?  You cryin cause somebody you don't know voted for Timelock, what the fuck?  The Answer or Circle Jerk or whatever the fuck he calls himself has voted for you in every battle and you've voted for him in every battle he's been in so quit crying, I told you your shit wasn't that tight.  a Burger King waiter, muthafucka, Burger King ain't even got waiters, where you from Beverly Hills?  I still ain't got a reply to your music, can't wait to hear it.  Just face it Timelock got you on this one, just accept it, don't post your explination of his verse, nobody wants to see it...

vote=TimeLock
 

gyrl1da

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 84
  • Karma: 1
  • It's ya gyrl... K!!!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #20 on: May 01, 2003, 04:44:01 PM »
FINALLY! SOME1 WITH SOME SENSE BESIDES ME AND BX!!!!
« Last Edit: May 01, 2003, 05:26:19 PM by gyrl1da »
KARLEIGH aka K-LOVE tha Gyrl 1-DA
MIDNIGHT SUN PUBLISHING GROUP 2006



buy my album at:

http://www.lulu.com/gyrl1da
 

general dick

  • Lil Geezy
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 61
  • Karma: -1
  • Tha General
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #21 on: May 01, 2003, 04:52:31 PM »
wait a min wait a min.. am i the only 1 who read this??? it was timelock all the way... good shit at BK??? LOL... comeon now. some1 has really bad taste, and needs 2 learn how 2 count bars!!! lol...

this 'someone' will rip you a 4th hole bitch

3-3 time.. i dun really wanna have to throw a summary of time's verse

1 more vote.. yall be honest



Sinister your a fuckin joke dog "this 'someone' will rip you a 4th hole bitch"  Shit you ain't never even been in the other three of a girl how the fuck you gonna rip any woman, quit playin hard, the game don't fit ya, try the role of court jester or something, cause you are a clown, man.  By the way I see you called her out, but ain't posted your verse as usual, let me guess, its gonna take a week...
« Last Edit: May 01, 2003, 04:53:26 PM by general dick »
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #22 on: May 01, 2003, 06:48:19 PM »
we use la cosa nostra when we post as a crew u stupid ass bitch...lol... BX was just sigend in under that name... and that is 1 person u really dont wanna make enemies wit. fuckin wit him its like u fuckin wit me. just know that.

uhhh.. will do


anyway, a whole lotta dickryders in this one.. i can usually take a loss (see my first three losses in my prof), but gawdamn timelock didnt respond once in this voting and im thinkin he doin some shady business. im not gonna accept gen dick's vote at all cuz it was obvious hes just hatin on me and hes mad cuz i vote against him. but if bx and gorilla are on the same name then i suppose that vote will count even though they both hatin too but i guess thats what this board has come to. fuck yall geezy's..

:: note to self  -  dont battle a mod ::
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

.:TimeLock:.

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1425
  • Karma: 159
  • Da Time Keepa!
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #23 on: May 01, 2003, 06:58:50 PM »
i wasn't sure how this was going to turn out from how the voting went... it was very close

good battle ·SiNiStEr·

peace




 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Offline Offline
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:·SiNiStEr· -Vs- .:TimeLock:. (VOTE)
« Reply #24 on: May 01, 2003, 07:16:20 PM »
you too man.. thanks for keepin it real..

rematch hopefully..

ill get ya soon enuff.. take it ez.. peacE
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous