Author Topic: The Fight For Karma  (Read 512 times)

Jome

Re:The Fight For Karma
« Reply #15 on: April 15, 2003, 03:35:03 PM »
* LiL|Jome thinks it took JaE more time to come up with & write this post, than it takes to post a thread full of naked chicks..  ;D

Do that next time instead.. and btw.. I agree with your point, but I'm not complaining as long as it means more threads with naked chick..  ;)

 

Dj Eskimo

  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1450
  • Karma: 57
  • <iframe src="http://gamercard.xbox.com/insertgamer
Re:The Fight For Karma
« Reply #16 on: April 17, 2003, 12:45:15 PM »
IM trina be what im destined to be and posters wanna takes my props away

lol


<iframe src="http://gamercard.xbox.com/insertgamertaghere.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe>
http://www.myspace.com
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #17 on: April 19, 2003, 03:24:50 PM »
Whoever gives out Karma (negetive or positive) is either:
a.gay
b.has no life
c.under 13 years of age
d.all of the above
 

Quakaveli

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #18 on: April 19, 2003, 03:26:34 PM »
Whoever gives out Karma (negetive or positive) is either:
a.gay
b.has no life
c.under 13 years of age
d.all of the above

Em28???  ;D
 

TheSheriff

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #19 on: April 19, 2003, 03:29:43 PM »
Whoever gives out Karma (negetive or positive) is either:
a.gay
b.has no life
c.under 13 years of age
d.all of the above

Uh...huh
 

Agua

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #20 on: April 19, 2003, 03:54:18 PM »
Whoever gives out Karma (negetive or positive) is either:
a.gay
b.has no life
c.under 13 years of age
d.all of the above

by that logic, it's you.
« Last Edit: April 19, 2003, 03:54:27 PM by Agua »
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:The Fight For Karma
« Reply #21 on: April 20, 2003, 08:44:37 AM »
who cares?

the purpose of karma is too show people how a certain person posts.

look at tech.. with +61 karma.

look at NIK.. with -251 karma..

the reason this is why cuz people respect tech and he is rational in his views thus making him with high karma because he drops quality posts.

NIK just makes diss threads and posts 3 times in every reply so he has bad karma.

there should be no fight for it, just chill and be friendly and contribute.. then ya aint got nuthin to worry about.

ill shutup now..
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

T.J.

  • Wanksta
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 2074
  • Karma: -18
  • my deck
Re:The Fight For Karma
« Reply #22 on: April 20, 2003, 08:49:41 AM »
who cares?

the purpose of karma is too show people how a certain person posts.

look at tech.. with +61 karma.

look at NIK.. with -251 karma..

the reason this is why cuz people respect tech and he is rational in his views thus making him with high karma because he drops quality posts.

NIK just makes diss threads and posts 3 times in every reply so he has bad karma.

there should be no fight for it, just chill and be friendly and contribute.. then ya aint got nuthin to worry about.

ill shutup now..

word
yeah and shutup too...  ;D

kick ass album
 

TheSheriff

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #23 on: April 20, 2003, 01:13:24 PM »
who cares?

the purpose of karma is too show people how a certain person posts.

look at tech.. with +61 karma.

look at NIK.. with -251 karma..

the reason this is why cuz people respect tech and he is rational in his views thus making him with high karma because he drops quality posts.

NIK just makes diss threads and posts 3 times in every reply so he has bad karma.

there should be no fight for it, just chill and be friendly and contribute.. then ya aint got nuthin to worry about.

ill shutup now..

Only immature members use the diss button. That's why people like EM28 have high props ratings, because all his 12 year old buddies props him, and none of the mature members, who singularly dislike him, diss him.
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #24 on: April 20, 2003, 02:08:03 PM »
who cares?

the purpose of karma is too show people how a certain person posts.

look at tech.. with +61 karma.

look at NIK.. with -251 karma..

the reason this is why cuz people respect tech and he is rational in his views thus making him with high karma because he drops quality posts.

NIK just makes diss threads and posts 3 times in every reply so he has bad karma.

there should be no fight for it, just chill and be friendly and contribute.. then ya aint got nuthin to worry about.

ill shutup now..


Are you retarded? Tech has high karma cuz he's Muslim...All the Muslims come on at the very hour to give Tech a prop...I know for sure Infinite does this, cuz he told me...And I have -256 because people think it's funny, and they think I really care...I'm actually honored to have the lowest Karma on WCC...Thanks to all you 12 year old kids who get a thrill out of pressing diss under my name...I really appreciate it...PeACe
 

·SiNiStEr·

  • Tex
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 1527
  • Karma: -9
  • is this mic on?
Re:The Fight For Karma
« Reply #25 on: April 20, 2003, 02:43:05 PM »
why did you say "word" and then say "are you retarded?"



oh yeah, the only reason whatsoever that tech has high karma is cuz hes muslim..
it may contribute.. but didnt he win "best poster on dubcc" back in the day?
:..WCC Cup Champion.. 
:..WCC Heavyweight Champion..           

Battle Record :    24-6

thats how we do..
.:-ELITE-:.    M-Dogg.. Rodzilla.. SiNiStEr.. VitoDeLuca.. Mack..  .:-ELITE-:. she wanted me to bust in her eye so she could watch my children..Fabolous
 

Now_Im_Not_Banned

  • Guest
Re:The Fight For Karma
« Reply #26 on: April 20, 2003, 03:14:51 PM »

it may contribute.. but didnt he win "best poster on dubcc" back in the day?



Hell naahhh...
 

Bramsterdam (see ya)

  • UG HipHop Head
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 3072
  • Karma: 281
Re:The Fight For Karma
« Reply #27 on: April 20, 2003, 03:15:20 PM »
I wonder how I got mine lol.. at first i had no idea what it was....

oh wait, I still dont. ??? lol
eh well, wonder how I got 6
 

PLANT

  • Stay Gold
  • Muthafuckin' Don!
  • *****
  • Posts: 10339
  • Karma: 819
Re:The Fight For Karma
« Reply #28 on: April 20, 2003, 09:20:36 PM »
IM trina be what im destined to be and posters wanna takes my props away
LOL @ BZ