Author Topic: sup fuckers  (Read 625 times)

ONETIME

  • Lil Geezy
  • *
  • Posts: 12
  • Karma: -1
sup fuckers
« on: November 06, 2016, 08:21:34 PM »
What it do
colder then penguin pussy and seal dick
 

Hack Wilson - real

Re: sup fuckers
« Reply #1 on: November 06, 2016, 10:21:18 PM »
hi
 

Sccit

Re: sup fuckers
« Reply #2 on: November 08, 2016, 12:20:48 AM »
What it do

So u made this name to vote for yourself in battles back in the day?

 :tupachappy:
 

mad boy

Re: sup fuckers
« Reply #3 on: November 08, 2016, 06:44:46 AM »
What it do

So u made this name to vote for yourself in battles back in the day?

 :tupachappy:

OFFICER MAIMON IS ON PATROL KEEPING TABS ON EVERYONE.
HOW IS THAT RAP CAREER GOING THO? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
 

Sccit

Re: sup fuckers
« Reply #4 on: November 08, 2016, 08:42:14 AM »
U Mad?



Zen??
 

mad boy

Re: sup fuckers
« Reply #5 on: November 12, 2016, 05:51:14 AM »
EMOLIOR ON THE DEFENSE TIP AGAIN SHIT IS SERIOUS! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
 

Sccit

Re: sup fuckers
« Reply #6 on: November 12, 2016, 09:39:22 AM »
Anti nutlick defense mechanism activated, nutride privileges revoked
 

mad boy

Re: sup fuckers
« Reply #7 on: November 13, 2016, 08:49:39 AM »
EMOLIOR ON THE DEFENSE TIP AGAIN SHIT IS SERIOUS! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
 

Sccit

Re: sup fuckers
« Reply #8 on: November 13, 2016, 11:03:57 AM »
Lol he was really hoping his cute little nickname would catch on
 

mad boy

Re: sup fuckers
« Reply #9 on: November 15, 2016, 09:32:15 AM »
EMOLIOR ON THE DEFENSE TIP AGAIN SHIT IS SERIOUS! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!
 

Sccit

Re: sup fuckers
« Reply #10 on: November 15, 2016, 11:01:34 AM »
MALE GROUPIES

 

mad boy

Re: sup fuckers
« Reply #11 on: November 16, 2016, 06:46:57 AM »
Lol he was really hoping his cute little nickname would catch on

I thought the original idea of the spin off forum was to get away from the nonexistent Nazi-like modding that went on here? Hmm.

no more nazi modding here tho.....we took care of that.

i guess if you're tryna point out that the idea has become redundant, that may be right...but some people feel some sorta way about this place based on stigma alone. some are even passionate about it.

Sccif's real vagina for this.

ETHER.
 

mad boy

Re: sup fuckers
« Reply #12 on: November 19, 2016, 02:47:12 AM »
Petey won't even fucc wit him anymore for this hoe cake shit.

TRUTH.